Az utolsó hajtásnál nem szippantotta meg magát vízzel-iszappal-porral, valószínű kompresszió gond lesz ha mást nem találtatok. Szét kell borítani és kiderül mi a bibi!
NA...a MEGÚJÚLT arculattal együtt MEGJÖTTEK az ALKALMI vételek is...a sok VERÉB repülhet is RÁJUK...nagy BIZNISZ...
JÓ kis ÓCSÓ ESEMER(bár KÖZE nincs az ESEMERHEZ) de ez most NEM számít...és jó kis IKSZCÉVÉ...a BOLONDNAK is megéri...a VEREBEKNEK meg egyenesen FŐNYEREMÉNY...
De hát ahogy mondani szokás:BOLONDNAK jó a FAPÉNZ is...csak CSÖRÖGJÖN.
A szelephézag jó, A gyerta is új, légszűrő is kipucolva. Jó minden de valami mégsem jó.
Olyan mintha sokat kapna, pedig jól zár a tűszelep is a dűznik ugyanazok mint voltak
450 vagy 525 majdnem mindegy!Nézd meg,h.mennyi pénzed van,próbálj ki párat a kiszemeltek közül aután vedd meg azt amelyik a legjobbnak tünik!Aztán tavaszig még rendberakatod ha esetleg vmi cserés lenne már rajta!
Üdvözlet! Egy EXC porlasztóval szenvedünk. Hidegen nagyon jól indul, melegen meg alig akar begyulladni.
Kitakarítottuk, teljesen, kompresszor meg féktisztító, és nemlett jobb.
Az úszónak a szintje kb megegyezik egy másik EXC motoréval
Az álítócsavaron is kipróbáltunk minden állást 1 fordulattól 3 fordulatig 90fokonként de a meleg indítás nem lett jobb
Egész eddig jó volt minden, pár hete kezdődött az egész történet.
Van valakinek annyi segítsége hogy hol keressük a hibát?
Köszönöm.
Vettem egy ilyen olajat. Petro Canada Supreme Syn 2 stroke
Eddig kiválóan teljesít. Fölhívtam a magyar szakértőt és ő mondta, hogy nyugodtan használhatom, mert 99,9 tisztaságú olaj.
Fehér olajnak is hívják. Meg hát összehasonlítottuk a motul 800-al és lőn többet tud. Az ára meg csak 3500ft volt.
Így hát vettem 12db-os kiszereléssel.
Szia!
Ha túrázni szeretnél vele, meg földutakon gyorsulni :) , akkor felejtsd el az EXC-t. Neked egy LC4-re vagy DRZ-re van szükséged! Hidd el, csak azoknak a táborát fogod erősíteni, akik "köpködik" ezt a márkát. 10-15 óra olajcsere, az kb. használattól függően 200-500km, meg a többit ne is mondjam!
Eladó KTM LC4 , Duke , II , SMC , Enduro túratank, 18 literes, hozzá való csappal együtt. Cikkszám: 58407013400
Telefonszámom az adatlapomon, ritkán nézem az oldalt.
Hol használnád?Amugy a használtmotor mindig zsákbamacska.Nem látsz bele a blokkba!A külcsíny árulkodó lehet de az sem mérvadó!Ezek az üzemórás motorok eléggé sokba vannak nem úgy mint pl.egy drz...
Ha jól indul, nem csattog nem zörög nem füstöl akkor nagy baj nem lehet :D Kopo cuccok ugyan olyan árban vannak majdnem mint a többi motoré. ha van kérdés válaszolok szívesen.
Első és LEGfontosabb:NE állj előtte...hanem FEKÜGGY le...ez NAGYON lényeges. És NEM utolsósorban a HÁTSÓ kerék is ELŐRE forogjon...MINDENFÉLEKÉPPEN!!! A többi már ELHANYAGOLHATÓ tétel...és ezután JÖHET a VÉTEL!!
Sziasztok!
KTM EXC 450 vásárlása előtt állok. Néztem egy 2004-est és egy 2005-öst.
Tudnátok segíteni, hogy mire figyeljek oda vételnél?
Előre is köszönöm!
Okosan, inkább a szimering sérüljön mint a tengely, és ne gyenge gagyi csavarhúzóval, és mikor az újat teszed vissza vigyázni mert a tengelynek van 1 pereme azon ne sérüljön mikor ráhúzod!
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
NA...a MEGÚJÚLT arculattal együtt MEGJÖTTEK az ALKALMI vételek is...a sok VERÉB repülhet is RÁJUK...nagy BIZNISZ...
JÓ kis ÓCSÓ ESEMER(bár KÖZE nincs az ESEMERHEZ) de ez most NEM számít...és jó kis IKSZCÉVÉ...a BOLONDNAK is megéri...a VEREBEKNEK meg egyenesen FŐNYEREMÉNY...
De hát ahogy mondani szokás:BOLONDNAK jó a FAPÉNZ is...csak CSÖRÖGJÖN.
Olyan mintha sokat kapna, pedig jól zár a tűszelep is a dűznik ugyanazok mint voltak
Kitakarítottuk, teljesen, kompresszor meg féktisztító, és nemlett jobb.
Az úszónak a szintje kb megegyezik egy másik EXC motoréval
Az álítócsavaron is kipróbáltunk minden állást 1 fordulattól 3 fordulatig 90fokonként de a meleg indítás nem lett jobb
Egész eddig jó volt minden, pár hete kezdődött az egész történet.
Van valakinek annyi segítsége hogy hol keressük a hibát?
Köszönöm.
Eddig kiválóan teljesít. Fölhívtam a magyar szakértőt és ő mondta, hogy nyugodtan használhatom, mert 99,9 tisztaságú olaj.
Fehér olajnak is hívják. Meg hát összehasonlítottuk a motul 800-al és lőn többet tud. Az ára meg csak 3500ft volt.
Így hát vettem 12db-os kiszereléssel.
Ha túrázni szeretnél vele, meg földutakon gyorsulni :) , akkor felejtsd el az EXC-t. Neked egy LC4-re vagy DRZ-re van szükséged! Hidd el, csak azoknak a táborát fogod erősíteni, akik "köpködik" ezt a márkát. 10-15 óra olajcsere, az kb. használattól függően 200-500km, meg a többit ne is mondjam!
Telefonszámom az adatlapomon, ritkán nézem az oldalt.
Első és LEGfontosabb:NE állj előtte...hanem FEKÜGGY le...ez NAGYON lényeges. És NEM utolsósorban a HÁTSÓ kerék is ELŐRE forogjon...MINDENFÉLEKÉPPEN!!! A többi már ELHANYAGOLHATÓ tétel...és ezután JÖHET a VÉTEL!!
Sok sikert!
KTM EXC 450 vásárlása előtt állok. Néztem egy 2004-est és egy 2005-öst.
Tudnátok segíteni, hogy mire figyeljek oda vételnél?
Előre is köszönöm!