Értelek és egyet is értek.
A kérdésem igazából arra irányult volna jobban,hogy van-e valamely gépnek (a 3 felsorolt közül) olyan típushibája amiért odzkodni kellene tőle.
(hengerfej,vízpumpa,váltó,elektronikagond,.......)
700- ért vettem a huskyt most 500- ért el tudnám adni pár hét alatt
3 év alatt buktam 200 pénzt
Amikor a husky jött akkoriban a hasonló ktm 1,1-1,3 milla volt most 7-800
Szóval pénzügyi oldalról nem rosszabb a husky
Alkatrészek kb egy árban vannak főleg ami ugyanaz mint a ktm-nek.....
Nagyon sok mindent lehet vizsgálni ezek tekintetében,de neked kell eldönteni mit tartol fontosabbnak!
Állapotot veszel vagy évjáratot!
Eladhatóság
alkatrész ellátás
komfort
technika
kezelhetőség
stb..
Alapjában itt mindenki a ktm-et mondaná,De ha azt nézed h a 11éves ktm árán veszel egy 2010es husqvarnát amiben még valószínüleg annyi üzemóra sincs mint a ktm-ben...De azt hogy adod el?(mert nehezebb eladni) akár a Husaberget is, pedig HA jót veszel akkor nem kell félni attól sem.
Gondolom a keret szab határt...mondjuk Győrben is van papíros 525 valami 800ért... ki tudja mennyit futott VALÓJÁBAN!
Vagy ott van a berg 450 valami 700környékén.. szerény véleményem szerint arra sem kell költeni a következő 2 évben olyan embernek aki csak játszani veszi...
Husqit senki nem akar venni...pedig 2010es injektorosokat kapni 660ért... egyáltalán nem rossz! Erős, fék,futómű jó, több mint valószínű,hogy 2004es ktm társában 3x annyi óra van mint benne!
Lehetne itt regélni sokat, de minek. a kérdésedben is benne volt a választ,hogy te a ktm felé húzol,mert azt ismered, arról hallasz a legtöbbet, és igazad is van.
Minél több embert kérdezel meg,annál többen fogják mondani a ktm-et,mert ők is csak azt ismerik! De próbálj meg állapotot venni,ne márkát és évjáratot!
Sziasztok, a segítségetekre van szükségem.
Beszereztem egy korosodó (`03) sokat futott (58e) LC4-et. A teszteken leírják, hogy törődést igényelnek de a törődés mibenlétét illetve annak periódusait már sehol sem találom. Hallottam már elmaradt kipufogóról, elfolyt kuplung folyadékról, kirázkódott motorblokk alkatrészekről stb és nem szeretném ha a szerpentin felétől haza kellene toljam a gépet a hanyagságom és/vagy a tudatlanságom miatt. Vagy ebben az esetben a szerelő olyan mint a fogorvos, fél évente el kell menni felülvizsgálatra?
Sziasztok
érdeklődnék hogy odo méterét lehet e állítani kerékhez pl: enduro/supermoto kerék nem egyforma de szeretném hogy kb egyforma legyen http://kiwipeet.smugmug.com/KT...
ebben a tekergetett órás világban kb tökmindegy mennyit mutat az óra
amúgy ha belegondolsz hogy évi 3-5 ezer úgy belemegy a motorba hogy szinte nem is van használva(én a biciklibe beletekerek 2 ezret évente és nem is megyek vele messzire) szóval ne várd a csodát hogy egy 10+ éves motorba csak 15 ezer van
Lc 4 supermoto! tanacstalan vagyok hogy mennyi az a km amivel meg meg szabad venni ugy hogy ha nem akarok motorfelujitasal kedeni 30000 az mar sok.Elore is koszi.
És csak a nagyobb számú eladás miatt van még egy kevés életképes?