A féknyereg "úszócsapágyazás" -át szedd szét tisztítsd ki a rozsdától szilikonzsírral kend be és utána rakd vissza. Amikor fékezel a kinyomódó fékdugattyú elmozdítja az egész féknyerget. Ezért csak akkor kophat egyoldalasan ha valami ebben az oldalirányú mozgásban akadályozza.
Ha szétszeded, magad is látni fogod . Én a motoromon egy hónapja végeztem el ezt a műveletet, mint minden télen. És így nem történhet meg az, hogy a féktárcsa a fékhengerek nyomására elhajlik oldalirányban és cintányérhoz lesz hasonlatos!
Azért egy úszó féknyeregnél nem törvényszerű, hogy az egyik oldal gyorsabban kopjon, ha az úszó csapok tökéletes állapotban vannak, és megfelelő mennyiségű kenőanyag is jut oda...
Exc első fék tárcsa külső felén látszik a kopás a belső fele kopás mentes
A külső fékbetét kicsit vékonyabb is
Ez mitől lehet? Állítólag gyári rajta minden
Fék munka hengert szét szedtem semmi kóros elváltozás nem volt
Vettem egy 690 enduro sárvédőt de úgy alakult,hogy nem került fel csak egy próba erejéig.
Szóval nincs rá szükségem,eladó,8900-ért vettem,7000-ért szerintem baráti.
Sziasztok !
Keresek
- Ktm lc4 fejidom
-ktm lc4 tankidom a régi fajt dupla ovál vágatos
-első sárvédő
Akinek van és megválna tőlük ? Engem érdekelhet .
Képpel árral -->raba300(kukac)gmail.com
Előre is köszönöm .
Sziasztok! Van egy 2000-es Exc300-am power szelepet szeretném beállítani úgy,hogy kicsivel hamarabb kapcsoljon be!!Valaki tudna segíteni benne,hol kell beállítani és hogyan?Előre is köszönöm!
Nálunk ebből a fajtából most 1 db. sincs hirdetve, a kinti oldalakon meg nincs olcsóbban ilyen állapotban, akkor ez miért lenne kevesebb de hát épp ezért nem is hirdetem mert úgy is sokallnák.
NEM kevés...de VISZONYÍTÁS kérdése...főleg ha AHHOZ nézzük hogy itt egyes tagok olyan FOStaligákért is PÉNZT adnak amit én még INGYEN sem tolnék be hjaz UDVARRA...még a kert felől SEM...
nincs gondom még vele, sőt szeretem is, de amennyit használom meg stb lehet megbizhatobb lenne egy nem üzemórás gép :D nem biztos a dolog még...de hat találok valami elfogadható ktm-et lehet cserélném :)
Itt még ezt a KÉT dolgot kell külön választani: Amikor már a GYÁR csinálja úgy hogy ne SOKÁIG tartson(ez inkább már manapság DIVAT)de régen egyáltalán NEM volt jellemző...a MÁSIK meg amikor a "MESTEREK"tákolják össze NEMTÖRŐDÖMSÉGBŐL(majd úgyis visszahozza és az dupla pénz) vagy HOZZÁ NEM értésből úgy, hogy ebből következik be a HIBA...és EZ nem a MOTOR vagy az ALKATRÉSZ hibája...
Gyári HUSABERG hajtókarok megfelelő...azaz MEGFELELŐ karbantartással,felújítás esetén precíz összerakással több száz üzemórát és éveket elfutottak minden GOND nélkül...
Az hogy VALAMI berágódik az soha NEM biztos hogy maga az ANYAG hibája..vagy a FELÜLET kezelésé...de ez maga a BERÁGÓDÁS szemrevételezéséből is KIDERÜL...hogy pl. kenési,hűtési,netán anyaghiba miatt KÖVETKEZETT be...
Ha szétszeded, magad is látni fogod . Én a motoromon egy hónapja végeztem el ezt a műveletet, mint minden télen. És így nem történhet meg az, hogy a féktárcsa a fékhengerek nyomására elhajlik oldalirányban és cintányérhoz lesz hasonlatos!
A külső fékbetét kicsit vékonyabb is
Ez mitől lehet? Állítólag gyári rajta minden
Fék munka hengert szét szedtem semmi kóros elváltozás nem volt
Szóval nincs rá szükségem,eladó,8900-ért vettem,7000-ért szerintem baráti.
Keresek
- Ktm lc4 fejidom
-ktm lc4 tankidom a régi fajt dupla ovál vágatos
-első sárvédő
Akinek van és megválna tőlük ? Engem érdekelhet .
Képpel árral -->raba300(kukac)gmail.com
Előre is köszönöm .
Amúgy MI lenne az a PÉNZ?
Gyári HUSABERG hajtókarok megfelelő...azaz MEGFELELŐ karbantartással,felújítás esetén precíz összerakással több száz üzemórát és éveket elfutottak minden GOND nélkül...
Az hogy VALAMI berágódik az soha NEM biztos hogy maga az ANYAG hibája..vagy a FELÜLET kezelésé...de ez maga a BERÁGÓDÁS szemrevételezéséből is KIDERÜL...hogy pl. kenési,hűtési,netán anyaghiba miatt KÖVETKEZETT be...