Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát akkor a tengely mellett benyúlni egy csavarhúzóval és csak simán nagy erővel kifeszíteni?
Nemsok hely van, de megpróbáljuk.
Köszi!
Mert ebben fémházas szimering van persze ha gyári!
A simsonnál simán kijött minden szimering a drót kampóval.
DE ez a módszer nem sikerült az EXC motoron
Pl. kifeszíted csavarhúzóval ha ez sem elég finom leveszed a deknit és belülről kiütöd de ahhoz is kalapács kell, és amikor visszatetted a deknit kezded elölről, hogy miért na majd erre magad fogsz rájönni!
Valami finomabb módszer van a kalapácsosnál?
Nem szeretnénk elrontani valamit.
Nem mondtam, de azért csak volt rá!
KALAPÁCS és VÉSŐ...ezekkel sohasem KÉSŐ.
Üdvözlet! Egy EXC berúgópedál szimmeringjét szeretnénk kicserélni.
Próbáltuk a tengely mellett bedugni egy hajlított acélosabb dróttal kihúzni, de meg sem mozdul.
Milyen egyéb módszerrel lehetne kibányászni a helyéről?
Köszi!Üdv: MAx
Szia! Ez van most: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc_factory-9620782 Sajnos sok esélyt nem látok arra, hogy ami még szép és nincs szétcsapva ettől olcsóbban lesz, bár lenne! úgyhogy ha ez addig nem megy el akkor ez adott ha meg lenne más azt meg látod majd a hirdetések közt. Esetleg ha kicsit gyengébbel is beéri: http://www.kepesmotor.hu/ktm-enduro_krossz/p1588424
Szeva Janó.Remélhetőleg tavasszal felkereslek.Szerezni kéne egy szép 525-öst havernak 1milla körül. De messze van az még majd ráizgultatom.
Eladó egy nagy teljesítményű vízpumpa, RFS 4T blokkhoz, 2000-2007-ig. (250-400-450-525-560)

26.000,-

giraffe64@freemail.hu
Szia

Nekem van. Telefonszámom az adatlapomon.

Minden jót!
Na ez aztán jól átalakult....
Sziasztok!

LC4-hez keresnék Km órához jeladó mágnest, hátha van valakinek használaton kívüli.
Keresek KTM 350-450-et 2013-as vagy fiatalabbat, kevés üzemórásat. Papíros vagy papírozható érdel csak! Aki tud ilyet ne tartsa magában.
Ja, ahogy gondolod, mondjuk otthon ?! Melyikre is gondoltál? Csak hogy ne gyere feleslegesen.
Nemsokára megyek Szombathelyre. Összefutunk vaaaaagy megvárjalak "otthon"?
Új, ja, mert az tutira úgy táncol, ahogy te fütyülsz, iga?!

Hamarosan beszélnünk kell, mert!
Attól azért csajból és motorból a legjobb az új! De milyen jó,hogy belőlem csak 1 van. Pedig azt szoktam mondani,hogy engem klónozni kellene.
Milyen fagyállót szoktatok beletenni a motorba? LC8-blokk. Alap, hogy nitrit-, amin- és foszfátmentes legyen.
Na látod épp ezért van lojalítása a lentebb leírt gondolatomnak, a haverodét sajnálod pedig kb. még fele annyiba sincs mint a tied és csak új az is. Ha meg valamire vigyázva és költve van annak ára is van eladáskor!
Agybajt akarok kapni ha 1 gally hozzáér elhiheted! Igaz én a "tinédzser" haverom motorját is sajnálnám,még most 120 óra után is. De vannak az ellenpéldák is akik az ilyen motort is dobálják össze-vissza,mint az enyém. Itt a "segge ki van nyalva" minden járműnek...eladáskor meg úgymond sajnálja az ember amit ráköltött,mert ugye eladó lett és más fogja élvezni a JÓT! (a többség pedig azt hiszi,hogy kamázol,hogy megszabadulj tőle,mert pl. MAGUKBÓL indulnak ki)
Ha jól emlékszem akkor a haver is 17000 km-nél újította fel a 2008-as 530-at......és még ment volna.
Bolt Már tudom kiről van szó és ő sem 1 meggondolatlan tinédzser volt! Nem vettél szart, csak más nézőpontból anyagi helyzetből látjuk ezt a dolgot. Pl.: Tegyük fel nekem lenne annyi pénzem, hogy vehetnék olyat mint most a tied akkor sem tenném no nem azért mer szar hanem azért mert ennyiért sajnálnám szétütni mert valljuk be ezeknek ez a sorsa! Alkatrész: A tiedhez még egyenlőre kevés a bontott cucc bár sok minden egyezhet más ktm-ével, így marad csak az új alkatrész, és még sorolhatnám árvesztés, talán a szakszervízt is jobban igényli, stb. Így inkább marad az öreg bevált technika ami még igen jó állapotban van és hobbistaként bőven többet tud-nyújt mint amit én is és itt sokan ki tudnánk használni! Meg én maradi is vagyok kocsit is most cserélek újabbra a 20évest 18ra.