Biztosan jók a régi blokkok! De lehet tényleg kicsit túl van "misztifikálva" a dolog! Tudok én is bontatlan 500üó felett teljesítő 2008-as 530-ról, amire utána rálocsoltak 300e Ft-ot és ment tovább! Azóta ugyanannak a személynek az 500-as exc-jébe 300 feletti az üzemóra, és egyik motor sem volt "boltbajárós"!
Én többnyire azért kerestem volna régi blokkosat, mivel nekem egyszerűbbnek tűnt a karbantartása(pl. szelepállítás...), azt ismerem!
4- 500 km volt abban a motorban és valahogy tavasszal vehette meg. Bővebbet nem akarok mondani. Én nem tudom,de mindenki olyan nagyra van azzal az rfs-sel. Ezeknek jó a 2005-ös is-egye fene,bár lassan egy 2005-ös leányzó is öreg lesz. De szerencsére nem vagyunk egyformák! Az enyém nem rfs blokkos akkor én is lehet,hogy szart vettem,de ez van. Félre ne érts,nem gúnyolódásból mondom ezeket. Én is vettem már 2008-as motort 30 km-rel. Igaz akkor még csak 5 éves volt.
Örülök neki ha megy a bolt! Viccen kívül. (Egyébként kókányolt,ütött-kopottat én sem vennék)
Szia! Nem tudom melyikre gondolsz és melyik haverod? A kérdésedre válaszolva majd kiderül ha megveszik akkor igen van, de még nem maradt itt nálam egy sem. Ahogy én látom és talán vannak ezzel még páran: A mostani használt piacon ezek az évjáratú gépek szarrá ütve-verve-mókolva ezeréves képekkel hirdetve! Így vagy újabb évjáratút vesz valaki ugyanennyiért esetleg drágábbért, amiben talán még több az üó., kényesebb és drágább a fenntartási költsége a megbízhatósága meg nem hiszem,hogy az rfs-blokkoséval vetekszik. Így ha valaki állapotot akar van ez a lehetőség!
Szia.
Nekem egy 2000-es Lc4-em van.
Vettem rá Alu kartervédőt, viszont nem tudom felfogatni rá.
Az olajszűrőnél nincs gond elől, viszont a blokk aljánál lévő felfogatásnál nincs semmi.
Azt láttam hogy ott megy egy tengely ami a blokkot tartja, fogja, és hogy ott lenne a helye a váz és a blokk között...
De minek is?
Köszömöm a tájékoztatót! Annak is a ki a cikket betette.
Nem is gondoltam hogy ez egy csak berúgós fajta, nem vagyok biztos benne hogy egy ekkora űrmértékű motort be tudnék indítani.
Ismét lyukra vetődtem.
A sima LC4 meg még drágább, ennyi nem hinném hogy tavaszig össze sikerülne gyűjteni
mivel ez az én motorom, természetesen kiválló! Viccet félre téve azt a motorrevüs tesztet tényleg olvasd el! Nem mellesleg hozzáteszem, hogy aki a cikket íta most is ilyen motort hajt! Amit, meg érdemes megnézni egy ilyen motoron abból mindent megmutattam, és ezzek vonatkoznak más enduro motorrra is! Ha a jövőben motort nézel!
Sok szerencsét a választáshoz!
u.i
( Ha bármi kérdésed van még nyugodtan írhatsz, más tipusokkal kapcsolatban is)
Te ne velem hanem otthon rendezd a gazdasági dolgaidat szedd össze az aprót legyen holnap kenyérre de azt se boltba vedd mert az is kereskedő és keres rajtad a vezénylést és a számonkérést meg szintén otthon
Egy igen jo motor! ;) tervezek egyet az sx melle a jovoben magamnak en is.. Strapabiro,golyoallo,eros,szep! Alkatresz van hozza minden. Csak berugos de ne ilyedj meg,papucsban konnyeden indithato ;)
ennek semmi köze a műszaki részhez
ha annyi buktával akarnám eladni amennyit egy hasonló korú ktm-en buknék 3 év alatt már rég lenne új gazdi
mivel annyira nem sürgős az eladás így semmi okom arra hogy kicsi pénzért adjam
nos, miután rendeztük a gazdasági dolgokat, sorold az exc-k műszaki fölényét
Sziasztok!
Kicsit megtoldottam a motorra szánt forintokat, így karácsony után jó eséllyel elérhető lenne ez az ár:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_625_lc4_sc_625_sc-9231507
Ez már nem versenygép? Van ennek a tipusnak valami különleges bánásmódja?
Mit kell ezen a tipuson különösebben megnézni?
Köszönöm: Zoli
akkor kedves trollom sorold szépen mi a különbség
mert ugye csak annyit hall az ember hogy a huski egy trágyadomb a ktm meg egy isten
szóval akkor sorold mi a különbség(és mivel jobb a ktm) műszakilag a 2006-os te 450 és az exc450 kötött
Sziasztok
van egy ktm lc4 és mostaniba elkezdte azt hogy hidegen amikor indítom akkor nem ütemesen de ilyen csattanó hangja van. csapágyas lenne valami?és 1-2 perc után abba is marad. tippek ötletek?
Én többnyire azért kerestem volna régi blokkosat, mivel nekem egyszerűbbnek tűnt a karbantartása(pl. szelepállítás...), azt ismerem!