Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hittem vén csöves hogy KÉPES leszel valami ÖNÁLLÓ gondolatra...de csak MÁSOLNI,MAJMOLNI tudsz...mint az IDŐjárás jelentéseid...

Végül is MIT is várhatnék TŐLED...attól hogy a MAJOMRA nadrágot adunk még NEM lesz belőle EMBER...
most gyári rezóval Pro Circuit dob van,nagyon jó a hangja,az Akra csak tetszik,de nagyon drága
Ár/érték aránya nem igazán jó. Esztétikai élmény, a hangja is jó, de nem hiszem, hogy annyival jobb lenne, mert rezó sincs hozzá ugye...ha meg már FMF rezót teszel fel, akkor miért nemhasználod a hozzá való hosszú tompítót? ;)
exc 250 2011
te mit OKOSKOCC itt buta cigány? Fogd kézen a PROLI PUTRIS cimboráídat és húzzatok VISSZA a PUTRIBA SZÉGYENFALRA...inkább OTT csinálj még nagyobb MARHÁT magatokból ARCÁTLAN GYÁVA HULLADÉK...

Útravalónak pedig jegyezzétek meg: Az okos HÜJJÉSKEDHET DE AZ NEM TE vagy kreténke...de a hüjje cigány NEM okoskodhat...Most PEDIG hátra arc cumizni! És ezzel töröltelek te hulladék.
te mit OKOSKOCC itt ELETROTTY? Fogd kézen a PROLI HUSVÁRNÁS cimborádat és húzzatok VISSZA a SZÉGYENFALRA...inkább OTT csinálj még nagyobb MARHÁT magatokból...

Útravalónak pedig jegyezzétek meg: Az okos HÜJJÉSKEDHET...de a hüjje NEM okoskodhat...Most PEDIG hátra arc!
Milyen motorra gondolsz?
Nekem 2011es 250 2T exc-n van, halkabb a gyárinál ez biztos,de fingatós terepen még nem tudtam kipróbálni,hogy érezhető-e más előnye is.
Minden esetre,szép,csak ne lenne ilyen kurva drága!
Helló!Tudnál abban segíteni,hogy fiatal 2T motoron az Akrapovits dob ér valamit endurózás terén nyomatékban ,vagy csak vakítás?
köszönöm
ez a gyári exc tárcsa. gyári betétekkel.
mondjuk a betétekre nem vennék mérget, de állítólag az
láttam már gagyi vágott tárcsát az kopott mindkét felén, kb egyformán de legfőképp jó gyorsan
Ezt tapasztaltam már fiatal motoron, a vágatott tárcsa + olcsó betét kombinációban is. Szóval nem mindig a motor a hibás...
Mert a husky komoly minőséget képvisel a ktm meg ócskavas
sok múlik az anyagon is.... vannak betétek amik szó szerint eszik a tárcsát...meg olyanok is aminek szar a fék6ása....
na meg az sem mind1,hogy a tárcsa "miből van"
de azért az feltűnő hogy a tárcsa egyik oldalon kopott majd 1mm mélyen a másik fele meg full sima, még szinte kopásnyom sincs rajta
igaz az is "fura hogy ugyanaz a fék van a huskyn ami 280 órát futott és kopásmentes míg az exc (óra szerint) negyedét sem ment és sokkal kopottabb
múltkor egy autóban cseréltem,még a gyári volt benne.szinte újszerű állapotban volt minden alkatrész.
elől pl.mind2oldalon a belső betétek vékonyabbak voltak...persze az eltérés mm-ekben értendő
na meg azt se felejtsük el,hogy bizonyos motoroknál(pl.cross)a fékbetét pár igencsak eltérő formájú és nagyságú...
akkor én eddig egy tökéletes világban éltem ahol ilyen nem volt........
még a huszonéves vasaim fékeim is egyformának mondhatóak
elárulok egy titkot:úszó ágyazásúnál egyáltalán nem ritka,hogy különböző a kopás.akkor van nagyobb baj,ha mondjuk az egyik félig van elkopva a másik meg már vason csúszik
Motoros barátomnak elhajolt , illetve "kitányérosodott" a tárcsa. Csekély 80 000 pííízbe volt a csere.!
esetleg lehet az a hiba ha a gyári hézagoló helyett esetleg másik van benne? bár a féknyereghez jól áll a tárcsa szóval nagy hiba ott sem lehet
nem is láttam még ilyen tárcsát ami csak az egyik oldaláról van kopva
Hogy hogy nem pedig te tudsz mindent
Amikor összerakod , mielőtt még rápumpálnál nézd meg, könnyen mozog-e a csapokon.
Évi 1 , használtál te már ilyet amire gyártották, bár ini kollégádnak is te adhattad ezt a tanácsot huski képeiből kiindulva
szét van már szedve a csapok makulátlanok, a munkahengerben szinte semmi retek nem volt a porvédő alatt volt némi retek de olyan minimális hogy szinte elhanyagolható
összességében ez volt a legjobb állapotban lévő munkahenger amit eddig láttam , ettől eddig mind koszosabb volt belül
ezért nem értem hogy miért kophatott csak az egyik fele(vagy volt némi trükközés a gép előéletében amit sosem fogunk már megtudni)
Nem az de a gyakorlatban kicsit az a fele mindíg jobban kopik, de nem értesz te hozzá megérkezett körötökbe az új ktm műszaki szakértő don trottyos badacsony lovagja, majd ő mondja itt a tutit
Egyébként sem árt az az évi egy takarítás és rendbetétel. Pl: benzinben kimostam a kormánykapcsolókat, majd "kontakt tisztító és kenő" sprével befújtam és hihetetlen mennyiségű kosz jött ki belőlük.