Ár/érték aránya nem igazán jó. Esztétikai élmény, a hangja is jó, de nem hiszem, hogy annyival jobb lenne, mert rezó sincs hozzá ugye...ha meg már FMF rezót teszel fel, akkor miért nemhasználod a hozzá való hosszú tompítót? ;)
te mit OKOSKOCC itt buta cigány? Fogd kézen a PROLI PUTRIS cimboráídat és húzzatok VISSZA a PUTRIBA SZÉGYENFALRA...inkább OTT csinálj még nagyobb MARHÁT magatokból ARCÁTLAN GYÁVA HULLADÉK...
Útravalónak pedig jegyezzétek meg: Az okos HÜJJÉSKEDHET DE AZ NEM TE vagy kreténke...de a hüjje cigány NEM okoskodhat...Most PEDIG hátra arc cumizni! És ezzel töröltelek te hulladék.
te mit OKOSKOCC itt ELETROTTY? Fogd kézen a PROLI HUSVÁRNÁS cimborádat és húzzatok VISSZA a SZÉGYENFALRA...inkább OTT csinálj még nagyobb MARHÁT magatokból...
Útravalónak pedig jegyezzétek meg: Az okos HÜJJÉSKEDHET...de a hüjje NEM okoskodhat...Most PEDIG hátra arc!
Nekem 2011es 250 2T exc-n van, halkabb a gyárinál ez biztos,de fingatós terepen még nem tudtam kipróbálni,hogy érezhető-e más előnye is.
Minden esetre,szép,csak ne lenne ilyen kurva drága!
ez a gyári exc tárcsa. gyári betétekkel.
mondjuk a betétekre nem vennék mérget, de állítólag az
láttam már gagyi vágott tárcsát az kopott mindkét felén, kb egyformán de legfőképp jó gyorsan
sok múlik az anyagon is.... vannak betétek amik szó szerint eszik a tárcsát...meg olyanok is aminek szar a fék6ása....
na meg az sem mind1,hogy a tárcsa "miből van"
de azért az feltűnő hogy a tárcsa egyik oldalon kopott majd 1mm mélyen a másik fele meg full sima, még szinte kopásnyom sincs rajta
igaz az is "fura hogy ugyanaz a fék van a huskyn ami 280 órát futott és kopásmentes míg az exc (óra szerint) negyedét sem ment és sokkal kopottabb
múltkor egy autóban cseréltem,még a gyári volt benne.szinte újszerű állapotban volt minden alkatrész.
elől pl.mind2oldalon a belső betétek vékonyabbak voltak...persze az eltérés mm-ekben értendő
na meg azt se felejtsük el,hogy bizonyos motoroknál(pl.cross)a fékbetét pár igencsak eltérő formájú és nagyságú...
elárulok egy titkot:úszó ágyazásúnál egyáltalán nem ritka,hogy különböző a kopás.akkor van nagyobb baj,ha mondjuk az egyik félig van elkopva a másik meg már vason csúszik
esetleg lehet az a hiba ha a gyári hézagoló helyett esetleg másik van benne? bár a féknyereghez jól áll a tárcsa szóval nagy hiba ott sem lehet
nem is láttam még ilyen tárcsát ami csak az egyik oldaláról van kopva
szét van már szedve a csapok makulátlanok, a munkahengerben szinte semmi retek nem volt a porvédő alatt volt némi retek de olyan minimális hogy szinte elhanyagolható
összességében ez volt a legjobb állapotban lévő munkahenger amit eddig láttam , ettől eddig mind koszosabb volt belül
ezért nem értem hogy miért kophatott csak az egyik fele(vagy volt némi trükközés a gép előéletében amit sosem fogunk már megtudni)
Nem az de a gyakorlatban kicsit az a fele mindíg jobban kopik, de nem értesz te hozzá megérkezett körötökbe az új ktm műszaki szakértő don trottyos badacsony lovagja, majd ő mondja itt a tutit
Egyébként sem árt az az évi egy takarítás és rendbetétel. Pl: benzinben kimostam a kormánykapcsolókat, majd "kontakt tisztító és kenő" sprével befújtam és hihetetlen mennyiségű kosz jött ki belőlük.
Végül is MIT is várhatnék TŐLED...attól hogy a MAJOMRA nadrágot adunk még NEM lesz belőle EMBER...