Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fokozatosan,először csak utàn kellett tölteni,majd sűrűbben kellett...
Ócsàn tették rà az "újabb generàciósat" 30körül volt.
Nekem is szar volt az alsó munkahenger
Egy 120 forintos o-gyűrű a gyári kopott helyett és tökéletes évek óta
Na ez gyors volt! Kép van vagy nem mutatod meg nekünk!
gratula
Nálad hogy ált meg? Elment a nyomás belőle és nem emelt ki többé? Te milyet vettél? Gyárit vagy utángyártottat?
Kezdj el spórolni egy alsó munkahengerre.
Nekem miutàn elkezdte mint neked,még 4000km volt hàtra és megadta magàt.
Sziasztok. Mennyire természetes jelenség, hogy ha kicsavarom a kuplung alsó munkahenger csavarjait akkor folyik, szivárog hidraulika folyadék az alsó munkahengernél. A motor Adventure 990 2006-os. Kuplungolásnál, váltásnál még nincs probléma.
ktm-től nem áll fel a szerelő hátán a szőr
Érdekelne miben jobb egy egykorú ktm a huskytól
Műszakilag
Szàmítottam az efféle hszekre.
Mikor kérdezem mi a helyzet,csönd van,utólag meg okossàg.
Ha ez megnyugtat,végignéztem a ktm kínàlatot,legalàbbis egy részét,köszöm azokból nem kérek.
Na te se lógsz ki a sorból érdeklődik de minek, mikor már tudja, hogy megveszi a legszarabb valamit
Köszi a lehetőséget de ma beszereztem egy te510-et.
Szeva Rudi! Most berg fe550-em van, ha Kiskunhalason jársz kerülhetsz vele. Volt előtte exc520-am, az elmaradt teljesítményben tőle. Bár egy 450-es is bőven többet tud, mint mi. Husaberg egyedüli hibája, hogy hajtókar csak gyári van hozzá(107e Ft). Sok alkatrész ktm benne. Árban olcsóbb, mivel kevesebb van belőle. Ha rendszám nélkülit keresel, akkor egy crf450 sem rossz alternatíva.
Hello!
Eladó KTM Powerwear utcai kétrészes ruha.

Ugyanitt Arai KTM Snipe R (Arai Tour XD3) plexis enduro bukósisak XXL-es méretben (ami inkább L-XL-nek felel meg) 60eft-ért.

Ezen kívül 950 ill. 990 Supermoto Powerparts extrák:
- bukócső
- textil táskatartó keret
- tanktáska
- Topcase platni
Ez utóbbiak a jófogáson fenn vannak képpel, árral!
Érdeklődni az adatlapomon lévő elérhetőségen tudsz!
Azok villany indításúak én meg már lusta vagyok rugdosni
Egy ilyen tuti van mert láttam
Ini,azt hogy érted hogy quad blokkos?
Érzem ám az iróniát
Csak annyit mondok hogy ha találnék egy rendszamos, quad blokkos xr4-et oda adnám érte a huskyt
Nem kimondottan a ktm motorról írtam
Azt írtam szethullik mind ktm husky berg stb
Csak amíg eladnak 10 huskyt addig 110 ktm talál gazdára és ezáltal persze hogy több van ami még egyben van
xr ről tudnál mondani pár szót?
Az előttem írók már megválaszolták a lényeget, ami meg széthullik a sok fillérbaszó gazda miatt van és ezért nem találsz itthon már normálisat szinte sosem!
Biztos van szórás a különböző évjáratoknál,de ettől függetlenül nagyon sok hülye megoldás van a bergnél....mindig volt valami gyíkja. Itt az exc 2005-ös, a berg meg 2007-es volt.
Mindenki máskép itéli meg. Nekem 04 es volt az exc és 04 es a berg. Szeretem/szerettem de műszaki dolgokba és alkatrész ellátásba nyomába se ér a ktm nek.
Érdekes amit mondasz,mert én kipróbáltam a haver fe550-ét,és az én exc525-öm kenterbe verte,mindenben jobb. Ezen a véleményen volt a berg gazdája is,ő is ment az én motorommal. Azt meg mondanom sem kell hogy a seggét a földhöz veri hogy végre el tudta adni. Most vett egy 450exc-t,és úgy örül neki mint majom a farkának,mert az végre úgy működik ahogy egy motornak kell. Azt még hozzátenném hogy a berget ő tolta ki a kereskedésből 2007-ben,tehát nem leütötten került hozzá,van viszonyítási alapja.
Volt 525exc-m most fe550 es berg van.
Sokkal többet tud és nyújt a berg, de mégegyszer soha nem vennék. Amíg nem kell belenyúlni addig egy igazi élménymotor. Viszont ha odafajul a dolog, hogy bontani kell akkor fogod majd a fejed.

Én ezeknek a tudatában még1x nem vennék berget csak ktm-t. Nem hittem másoknak míg nem tapasztaltam meg a saját bőrömön...
A környezetemben előfordult, ismert előéletű, szervizelt darabok közül egy se hullott szét...