OTT valami NAGYON el lett baszva...amik lehetnek:illesztési probléma,összerakáskor valami elrepedt,tömítetlenség...ami miatt bedolgozza az olajat az ÉGÉSTÉRBE...vagy a kipufogó rendszerbe...VISSZA kell bontani és megkeresni az OKOT...
Elsősorban a HÜVELY-DUGÓ-HENGERFEJ környékén kell KERESKEDNI...nyitott SZEMMEL...
Igen el lett forgatva. Már 2x volt szétszedve... Most utoljára cseréltem egy gyűrű szettet mert az olajlehúzó hyanusnak tűnt, meg átnézettem a hf et is hátha valamelyik vezető repedt vagy hasonló.
Adott ez a köcsögberg... Inditás után 5-10 másodpercig jár szépen füst nélkül utánna viszont mint a gyárkémény és folyik kifele a kipufogón az olaj...
Teljes generál volt, hüvely,dugó,hajtókar szelepek marva stb.
Membrán nincs letapadva.
Te ne néz gyökérnek elmondom a titán szelepeknél nem elég csak a szelepet kicserélni hanem be kell marni a hengerfejben a szelep fészkeket.
Na mindegy .
Üdvözletem!
525 exc nem akar öníndítóval indulni, aksi új bene és 120A az indító áram, autó aksi se tudta megforgatni
valakinek valami tipp hogy miért?
jah és az önindító motor az jó mert lehúztam róla és úgy pörög hogy majd ki tekeri az ember kezét
Elsősorban a HÜVELY-DUGÓ-HENGERFEJ környékén kell KERESKEDNI...nyitott SZEMMEL...
Adott ez a köcsögberg... Inditás után 5-10 másodpercig jár szépen füst nélkül utánna viszont mint a gyárkémény és folyik kifele a kipufogón az olaj...
Teljes generál volt, hüvely,dugó,hajtókar szelepek marva stb.
Membrán nincs letapadva.
Vmi ötlet hogy mit nézzek meg?
Mint a CIGÁNY vak lova mikor fejjel nekiment a FALNAK...NEM vak ez TESÓKÁM...csak VAKMERŐ..
Na mindegy .
JA...és az ÖNindítóval vigyázz...fel ne TEKERJEN...jártak már PÁRAN pórul.
525 exc nem akar öníndítóval indulni, aksi új bene és 120A az indító áram, autó aksi se tudta megforgatni
valakinek valami tipp hogy miért?
jah és az önindító motor az jó mert lehúztam róla és úgy pörög hogy majd ki tekeri az ember kezét