Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te hapsi hívj meg minket és megszakértjük, csak piából és kajából ne legyen hiány!
OTT valami NAGYON el lett baszva...amik lehetnek:illesztési probléma,összerakáskor valami elrepedt,tömítetlenség...ami miatt bedolgozza az olajat az ÉGÉSTÉRBE...vagy a kipufogó rendszerbe...VISSZA kell bontani és megkeresni az OKOT...

Elsősorban a HÜVELY-DUGÓ-HENGERFEJ környékén kell KERESKEDNI...nyitott SZEMMEL...
Akkor vidd el valahova hátha más meglátja amit te nem.
Igen el lett forgatva. Már 2x volt szétszedve... Most utoljára cseréltem egy gyűrű szettet mert az olajlehúzó hyanusnak tűnt, meg átnézettem a hf et is hátha valamelyik vezető repedt vagy hasonló.
A gyűrűket elforgattad egymáshoz viszonyítva hogy a hornyok ne ugyan ott legyenek?
Akkor szétszedni megint aztán kiderül!
Igen az elméleti részével tisztába vagyok. Új wössner dugó szett, új acél hüvely, a szelepszáraszimeringek is újak.
Ott motorolaj kerül az égéstérbe, ami vagy azért mert az olajlehuzóátersztő gyűrűnél van gond, vagy a szelepszárszimeringeknél.
Milyen membrán?
Jano, presztizzs

Adott ez a köcsögberg... Inditás után 5-10 másodpercig jár szépen füst nélkül utánna viszont mint a gyárkémény és folyik kifele a kipufogón az olaj...
Teljes generál volt, hüvely,dugó,hajtókar szelepek marva stb.
Membrán nincs letapadva.

Vmi ötlet hogy mit nézzek meg?
Koszi!
Nem OKOS ez...csak OSTOBA...

Mint a CIGÁNY vak lova mikor fejjel nekiment a FALNAK...NEM vak ez TESÓKÁM...csak VAKMERŐ..
Okosabb mint mi mert kérdez aztán már oktat, bár a tanár is kérdez, lehet ő is csak kíváncsi ki mit tud.
Ha ENNYIRE okos vagy ÁLIJÁNDRÓ akkor MIT kérdezősköcc itt? Mé nem a KÁTÉJJEM gyárba vagy a MÉRNÖKI soron...(sepregetni)
Köszi,hogy elmondtad de ez alap a sz. cserénél így akkor már biztosabban tudom én is!
A vasnál is be kell...annyi a különbség, hogy a vas szelep köszörülhető, míg a titán nem...
Te ne néz gyökérnek elmondom a titán szelepeknél nem elég csak a szelepet kicserélni hanem be kell marni a hengerfejben a szelep fészkeket.
Na mindegy .
A Petro Canada szakija hasonlította össze. Ő magyarázta el. Egyébként a kocsimba is már 3 éve ilyen olajakat használok, meg BG adalékokat.
Az nem te a lentebb leírt szelepcserét a kerékben lévő gumiban csináld.
LAJOS...itt már csak a MOTORCSERE jöhet szóba...a RÉGIT meg dobd bele a TÓBA.

JA...és az ÖNindítóval vigyázz...fel ne TEKERJEN...jártak már PÁRAN pórul.
Üdvözletem!
525 exc nem akar öníndítóval indulni, aksi új bene és 120A az indító áram, autó aksi se tudta megforgatni
valakinek valami tipp hogy miért?
jah és az önindító motor az jó mert lehúztam róla és úgy pörög hogy majd ki tekeri az ember kezét
hengerfej generál nem is kell? ez nem titán szelepes
Jó kis méregzsák, 200üó.-nál szelepek, dugó, hajtókar és vez.lánc csere és gó tovább!