Sziasztok. 2006 525 exc, kezdetek óta kínlódok azzal, hogy üresben, hirtelen gázra keményen megtorpan a gép. Fura mód sebességben ezt nem csinálja, talán egyszer tapasztaltam, hogy 1-esben alapjáraton gurultam, rábikáztam és torpant. Ma nekiálltam átnézni a gyorsítópumpát. Nem nyomott semennyi benzint. Mindent átpucoltam és most már priccol de nem erőteljesen. Viszont sokkal jobb nem lett. A gyengébbik kék rugóm van a pumpánál. Ha így parasztkókányba ledrótozom mint a videón, akkor olyan jó hogy csak na. Még a durrogás is megszűnik. Ezzel kapcsolatban kérdezném az okosabb szakik véleményét, hogy ez okozna valami gondot ha így hagynám? Vagy mi lehetne a megoldás? Erősebb zöld rugó segítene? Előre is köszönöm a segítségeteket. http://youtu.be/HkRS9G-7yHc
Sziasztok 2006 lc4 640 supermotomon cserélek kuplung karmantyút meg olajat is cserélek benne az lenne kérdésem hogy kell leengedni az olajat majd feltölteni és légteleníteni ? :)
Irigyellek...a TÜRELMEDÉRT...amivel kitünteted ezeket a FOGYATÉKOKAT...
Egy kibaszott KÉZVÉDŐT nem tud ÖNÁLLÓAN megvenni...és még OKOSKODIK ha próbál rajta valaki SEGÍTENI(lehetetlen vállalkozás)...hogy márpedig ILYEN nincs is...
Nekem is van itthon kettő is de hosszú a kar és hozzáér
Elvágni meg nem akarom olyan bénán néz ki
Bentébb se tudom tenni mert görbül a kormány és ferdén állna
Pl a huskyn is ilyen gagyi polisport volt mégsem ért bele mert jóval kisebb karok voltak
Gyakorlati tapasztalatokra lennék kíváncsi
Milyen kézvédő megy fel az lc4-re mókolás mentesen? Nem akarom a karokat vagdosni meg toldogatni a meneteket
Most egy polisport van rajta de hozzáér a kar és zörög, meg ez az olcsó alu mindig elgörbül aztán szopás kiegyengetni menet közben
Az se lenne baj ha kicsit nagyobb testű jobb szélvédelmű műanyag lenne rajta
Olyan max 30 ezret szánnék rá
Hello Mindenki! Tud nekem abban valaki segíteni, hogy a hagyományos gumiméretet hogyan kell peres méretre váltani?
Pl. 3.00-18 mennyinek felel meg? 100/90-18-nak? Van ilyen számítási forma? kösz
Hello!
Mi a baj olyankor ha van egy KTM SX-F 450 07-es motorom és hidegen nem indul melegen is csak néha de tolásra vagy bikázásra pedig egyből indul és új aksi is van benne automata deko is ki lett cserélve. Mi lehet a baj ?
keresek KTM 350, 2015-höz cuccokat:
- ülés
- lábtartó
- váltókar
- műanyag blokkvédő
-hátső komplett teló
Tökéletes 100% hibamentes állapot.
Származását illetően egy 2012-es 450 sxf -ben teljesített. Cikkszám alapján sok típusba passzol.
Egy kibaszott KÉZVÉDŐT nem tud ÖNÁLLÓAN megvenni...és még OKOSKODIK ha próbál rajta valaki SEGÍTENI(lehetetlen vállalkozás)...hogy márpedig ILYEN nincs is...
Érdekelne tapasztalat abban ,hogy vegyes használatra exc450 vagy sx-f a nyerő?! Enduro és néha pálya...
köszi
Elvágni meg nem akarom olyan bénán néz ki
Bentébb se tudom tenni mert görbül a kormány és ferdén állna
Pl a huskyn is ilyen gagyi polisport volt mégsem ért bele mert jóval kisebb karok voltak
Külföldön talált csak a barátom.
Átnéztem minden általam ismert websopot de sehol sincs ez a típus
Milyen kézvédő megy fel az lc4-re mókolás mentesen? Nem akarom a karokat vagdosni meg toldogatni a meneteket
Most egy polisport van rajta de hozzáér a kar és zörög, meg ez az olcsó alu mindig elgörbül aztán szopás kiegyengetni menet közben
Az se lenne baj ha kicsit nagyobb testű jobb szélvédelmű műanyag lenne rajta
Olyan max 30 ezret szánnék rá
http://www.tapadas.hu/info/mer...
Pl. 3.00-18 mennyinek felel meg? 100/90-18-nak? Van ilyen számítási forma? kösz
Mi a baj olyankor ha van egy KTM SX-F 450 07-es motorom és hidegen nem indul melegen is csak néha de tolásra vagy bikázásra pedig egyből indul és új aksi is van benne automata deko is ki lett cserélve. Mi lehet a baj ?