Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint mégsem nekem küldted...
Szia!
Este 7 kor Vác tesco parkoló,ahogy beszéltük! Köszi
Persze elküldtem.
giraffe64@freemail.hu küldesz egy telszámot?
Pest megye Vác
Helyileg merre?
Igen működik 13 üzemóra van benne.
Szia. Működik? Mennyi üzemóra/km van benne? Jeladó vezeték esetleg?
Eladó Gyári KTM EXC Műszerfal 20 Ezer forint
+Ajándék üzemóra számláló (fekete)
Tűszelep, kosz, magas benzinszint, az úszó vetemedése, stb.
Ne nyisd meg teljesen a benzincsapot
ötlet, ötlet, ötlet, ötlet, ötlet, ötlet, ötlet, ötlet, ötlet, Elég vagy adjon még más is?
Üdv srácok egy olyan kérdéssel hogy egy 2003 ktm exc 250 4t röl lenne szó folyik a karbim alandoan nem tudom megszüntetni mi lehet a gond adjatok ötletet létszi :)
üdv srácok , érdeklödnék mi a tapasztalatotok az akra dobbal kacsolatban, melyik a jobb az elsö szériás, vagy a haracsa végű /alakú/?
köszönöm
Mennyi lenne az ara?
Igen, abba még a rugós van. Ott megtudod nézni a vezérműlánc és a vezérműlánc vezető műanyagok kopását, ha kiveszed a feszítőt. A fogasléc állása, és az üzemóra/km óra állása, jó támpont hozzá.
Sziasztok!2007 250 sxf be keresek szívó vezérműtengelyt.
Üdv nekem van egy gyári leömlő pici pénzért
RFS -be rugos van ha jol tudom.2004.
Ami nekem volt 2006-os 250 Sx -f azon kellett cserélni, és a fiam 2007-es 250 EXC-n is rossz volt... A sima csavaros állítású került bele.. Azóta csendes semmi vezlánc hang nincs..
Nem betegség, csak érzékeny rá. De két részre kell bontani a dolgot. Az egyik az, amikor a csillagok bizonyos együttállása folytán (feljárón felfelé, leböffen, és hátrafelé gurulsz, miközben a kerék megforgatja a blokkot) a hidraulikus feszítőpatron visszaugrik, és át tud ugrani a vezérlés. Avatatlan motoros, ha ezután ráindít, akkor megtörténhet a baj. Erre az esetre megoldás, a mechanikus vezérműlánc feszítő. Ebből van 2 fajta: a rugós, és a csavaros-kontraanyás. A másik probléma inkább az olaj minőségére, és az olajpumpa állapotára vezethető vissza. Ugye ezeknél a típusoknál, már alapjáraton is 1 bar olajnyomásnak kell lenni, különben a hidraulikus feszítő patron nem dolgozik megfelelően. Érdemes `normális` olajat használni, időben cserélni, illetve az olajpumpák állapotát is időközönként ellenőrizni, mert bizonyos KTM típusokban műanyag az olajpumpa, ami kimondottan ÜZEMÓRÁS...
Szia!
Érdekelne ez a Vez. Lánc feszitő patron betegség.
Ez szokványos probléma?
Mely tipusoknál?
Tavasszal vettünk is egy ilyen , ha nem szebb jobb állapotút a fiamnak sokkal olcsóbban mint amennyiért te hirdetted... Egyedüli baja a szokásos vezlánc feszítő patron volt, amit orvosoltunk is .. Örülök neki egyébként hogy sikerült eladnod annyiért, csak nehogy azt mond hogy esetleg irigy lennék .. Mindig örülök más sikereinek !
Jano! Csörgess meg légyszi...