hány sebességes az négy .....mert ha az akkor nem érdemes endurót csinálni belőle abszolút......de amúgy se...sose lesz olyan mint az akkori exc-k sok apró és néhány nagy dolog miatt............ egy darabos berúgós crossgéppel baszakodni a sziklákon meg a sáros bakhátakon mikor nem ér le még a lábad se és berugdosni stb.........amit rákoltenél most lámpára meg mindenre azt tedd hozzá és lesz egy önindítós enduród ami oda van kitalálva....
ha nincs meg ez a motor akkor ne is vedd meg ha endurózás a cél....
egy önindítószett az olyan 180 ezer +egy akksi 20 és ha megmondod a motorszámot megmondom hogy kell -e egy lendkerék hozzá az még 60 pénz.....és akkor már csak a lámpákat meg kapcsolókat kábeleket kell a világítás részére megcsinálnod.....+ a szerelés szóval agyvérzés.......de van sebességváltó szett is
szerintem ha nincs meg akkor ne erőltesd .....ha megvan akkor csak szerezni kéne egy másik állórészt vagy a meglévőre rátekerni egy kis drótot és azt kint lefesszabályozni és csókolom.....ez még egy olcsóbb megoldás .....de van olyan régi sx de az lehet 2002-04 ig de nem vagyok benne most biztos.....amiben tudja a tekercs a világítást de azt csak megnézésre lehetne megmondani....
ezt tegnap mikor kérdezted mi a rajz én is megkérdeztem...
még az a stoptáblakeresztmetszetű henger az ?.....olyan sokszögletű régi powerszelepmentes sok apró fel-át-be-ömlős nikasilos cucc?
hát ez az 1983-ból kb.....
a baj ezzel a hengerrel hogy nikasil ügyileg ez is toppon lehet ....ezt megnikasiloztatni +új dugó egy 100 ezres mutatvaány.....és persze nem jó még a motorodra....vagy az is régi powermentes ktm?.....
ha viszont a tiéd már újabb akkor és csak a henger/dugó szar akkor nyugodtan megperselyeztetném......ha jól megvan csinálva ember nem veszi észre hogy perselyes csak ha szétszedi....az kb. 25.000 a perselyezés és 26-30 ezer a dugó/gyűrű/csapszeg bele a felső tűgörgőskosár az nincs a dugószettben 2400 ft és még hengerfejpakolás de azt akár csináltatni is tudsz mogyoródon 2000 kb.......szóval hatvan pénz kb....és jó lesz
hiba itt akkor van mikor nem lesz plusszos dugó mikor majd legközelebb újításra kerül a sor....ezt is bebiztosíthatod ha olyannal beszélsz aki profi ebben......ha kell tudok ajánlani embert pesten aki sokéve csinálja hengereimet és még hiba nem volt......nemcsak az én hengereimet csinálja hanem fél országét....
KTM EXC 125 1997-es és a hengerem pont így néz ki MX de lehet jó is rá vagy csak a kinézet egyforma? (a régi teljesen kuka most van a szerelőnél és ő mondta )
A pálya félig cross félig enduro jellegű akadályokkal.Vagyis tavaly ilyen volt.De nem kell félni nem olyan nehéz hiszen amatör versenyről van szó Nevezér egyszerű:Megjelensz motorral védőfelszereléssel azt befizeted a nevezési díjat.Kapsz rajtszámot azt GO!Licensz itt nincs sőt tudtommal licenszel rendelkezők nem is indulhatnak.Amatőr klubverseny csak!
Sziasztok!
zoozee- a napokban vettem gumakertnél C-16os hátsó gumit és 11ért vettem,amiből még lejön az ÁFA,mert fater vissza tudja igényelni.............tehát sokkal jobb ár,mint a többi boltban.....!
Áh ne is mond faszkivan Mindegy anyagilag is le vagyok terhelve nem gyengén Augusztus lesz belőle de addigra legalább összeszedjük magunkat mindannyian!Nem tudom most mennyi lehet a C18-as de általában 2-ezerrel drágább szokott lenni mint az első.De nem nagy szám gumi.Sárba jó de máshova nem való egyáltalán Inkább C20-as vagy C16-os vagyis nekem errefelé
Mi onnan vesszük azt a csekély mennyiségü gumit(sajnos nem motorozunk eleget).Ja nincs olcsóság ott sem de épp ma vett a haver pont C19-et És 9800Ft volt jó számla nélkül de ez még elég elfogatható ár a 13500Ft-os Universalmotoros C19-hez képest.
Egyébként ha van egy perced kukkants fel a Gumaker oldalára és keresd a C19-et a képen ha jó a szemed ki tudod olvasni a FIM-es jelölést a gumin
Van 2 db blokkvédőm, 4T KTM-re. Ha valakit érdekel, jelezze...