Üdv Zoozee!
Tegnap kicsit szoptunk az erdőben a tereptárgyakkal azt a kuplung omnak kicsit ha csúsztatom már nyikorog.Csak 1-esben van ez a történet egyébként még viszi rendesen.Érdemes lecserélni a lamellákat vagy várjak vele amíg jobban csúszik?Amikor meg vettem a gépet már akkor is csinálta néha ha szopatós terepen jártunk és 1-esben csúsztattam
láttad szabi tegnap tettem be még képet ...szétszedtem a gépemet miattad ,hogy hol vannak a lukak
azért kellenek oda mert megnéztem így tudod úgy elhelyezni hogy egysíkba legyenek és ne is basszák a csavarok a teló tartályát össze .....meg a kipufftól is elférjen meg leszerelni is le lehessen mert nem kell az egy ilyen motorra
hamár az olajtémánál tartotok,gyorsan bedobom a kérdésemet...
KTM LC4 640-ről van szó...és nem vagyok egy motorgyilkos(asszem )
motorolajcserére kerül hamarosan a sor.Milyen olajat tegyek bele?Ami szóba jöhet Motorex PowerSynt 4T 10w-60(a szervízkönyve szerint eddig is ezzel volt használva és a magyarországi forgalmazók ezt ajánlják...) eddig a legkedvezőbb ár 3500Ft volt...
Kaptam hozzá többnyelvű(persze magyarul nincs benne ) használati utasítást ott a Shell Advance 4T 10w-40-et írják elő...ezt kicst olcsóbban 2900Ft-os áron találtam...meg esetleg ami még szóba jöhet:Castrol R1...10w50 3200Ft-ért(korábbi sornégyesekbe ezt használtuk...ott eléggé bevált)
Ki melyiket ajánlaná,volt e esetleg vmelyikkel rossz tapasztalat,stb...
Előre is köszönöm!
sziasztok!
na azért csak sikerült összehozni a gépet tegnap nyomattam is egy karikát vele...
kicsit fura,hogy alacsony fordulaton nagyon rángat...ezt lehet orvosolni vmiféle beállítással(karbi,vagy más egyéb)?
Miután jól meg volt járatva kivettük a gyertyát megnézni,és elég fekete...(ugye ahogy korábban írtam 165ös főfuvóka és sportdob van rajta)...melyik csavaron kell tekerni(és merre?) hogy több levegőt kapjon?
a kipufogó dob előtt a "z" csőnél van egy ilyen vastagabb átmérőjű kamra mint amekkora a könyök.Az egy katalizátor akar lenni?ha azt kiiktatom akkor várható vmiféle pozitív következmény?Esetleg tudtok valakit aki csinál ilyen Z csövet katalizátor nélkül?vagy ha esetleg vkinek van otthon feleslegbe...
Előre is kösz!
Csak annak veszélyes aki a cső rossz végén áll
Amúgy a látszattal ellentétben tényleg az egyik legkevésbé balesetveszélyes sportág a lövészet...de kinek a pap, kinek a paplan ugye
Na arra egy ideje nekem se kell...
Hát én ilyenre nem költeném a pénzem mert veszélyes játék ez számomra.
De biztos jó szórakozás nektek én tartok tőle.
Inkább harcművészetre költeném jobban a pénzem még,most is csinálom de sajna már csak egyedül edzem.
Asszonyra sem kell már.
nincs mit amúgy
Tegnap kicsit szoptunk az erdőben a tereptárgyakkal azt a kuplung omnak kicsit ha csúsztatom már nyikorog.Csak 1-esben van ez a történet egyébként még viszi rendesen.Érdemes lecserélni a lamellákat vagy várjak vele amíg jobban csúszik?Amikor meg vettem a gépet már akkor is csinálta néha ha szopatós terepen jártunk és 1-esben csúsztattam
De reggel megköszöntem, vagyis hajnali fél 2kor, de nem láttad ezek szerint. KÖSZÖNÖM SZÉPEN MEISTRO
Akkor elfér így a kipufogónál is ?
azért kellenek oda mert megnéztem így tudod úgy elhelyezni hogy egysíkba legyenek és ne is basszák a csavarok a teló tartályát össze .....meg a kipufftól is elférjen meg leszerelni is le lehessen mert nem kell az egy ilyen motorra
ez a régi exc -ké 2007-ig...onnantól más van az 530 asokon már...
most crosspowert erőltetem ...
Motorexből Crosspower vagy powersynt Bergbe?
KTM LC4 640-ről van szó...és nem vagyok egy motorgyilkos(asszem )
motorolajcserére kerül hamarosan a sor.Milyen olajat tegyek bele?Ami szóba jöhet Motorex PowerSynt 4T 10w-60(a szervízkönyve szerint eddig is ezzel volt használva és a magyarországi forgalmazók ezt ajánlják...) eddig a legkedvezőbb ár 3500Ft volt...
Kaptam hozzá többnyelvű(persze magyarul nincs benne ) használati utasítást ott a Shell Advance 4T 10w-40-et írják elő...ezt kicst olcsóbban 2900Ft-os áron találtam...meg esetleg ami még szóba jöhet:Castrol R1...10w50 3200Ft-ért(korábbi sornégyesekbe ezt használtuk...ott eléggé bevált)
Ki melyiket ajánlaná,volt e esetleg vmelyikkel rossz tapasztalat,stb...
Előre is köszönöm!
nem is a motorexet fényezem mert az se a világvége félre ne értsd de sokkal jobb mint a repsol....sőt már bizonyított pár ktm-be pár év alatt....
gyorsaságiba meg motul jött be......a másikba meg castrol
na azért csak sikerült összehozni a gépet tegnap nyomattam is egy karikát vele...
kicsit fura,hogy alacsony fordulaton nagyon rángat...ezt lehet orvosolni vmiféle beállítással(karbi,vagy más egyéb)?
Miután jól meg volt járatva kivettük a gyertyát megnézni,és elég fekete...(ugye ahogy korábban írtam 165ös főfuvóka és sportdob van rajta)...melyik csavaron kell tekerni(és merre?) hogy több levegőt kapjon?
a kipufogó dob előtt a "z" csőnél van egy ilyen vastagabb átmérőjű kamra mint amekkora a könyök.Az egy katalizátor akar lenni?ha azt kiiktatom akkor várható vmiféle pozitív következmény?Esetleg tudtok valakit aki csinál ilyen Z csövet katalizátor nélkül?vagy ha esetleg vkinek van otthon feleslegbe...
Előre is kösz!
Na milyen az új gép(SMR450)?
Remélem nem csináltam rossz cserét amikor váltottam.
Amúgy a látszattal ellentétben tényleg az egyik legkevésbé balesetveszélyes sportág a lövészet...de kinek a pap, kinek a paplan ugye
Na arra egy ideje nekem se kell...
De biztos jó szórakozás nektek én tartok tőle.
Inkább harcművészetre költeném jobban a pénzem még,most is csinálom de sajna már csak egyedül edzem.
Asszonyra sem kell már.