Ezért nehéz döntenem,mert valaki szídja valaki dicséri,Albert Péter nagyon dicséri ő is Motorexről váltott rá,neki is KTM van.
A Tatabányai szerelő is azt mondta jó,na most akkor döntsön az ember.
hát ott van kedvezményem meg 3 kilométer tőlem és a haverom a dealer ...de legrosszabb esetben sem drágább mint itt....sőt van hogy onnan hozzák itteni boltosok is a cuccot....
de most ott már euró van és ez kicsit bezavar ........de inkább a szar forint ami zavar........
mi is megyünk romcsiba idén....................na pont volt itt egy haverom és említettem neki ezt a ktm es sztorit és mesélte hogy miket cseréltünk egyszerre....olyan egyformák...már van nálunk 530 is most azt figyeljük milyen lett.......le is fotóztam km órát ...nem titok mutatom ...hiteles nem hiányzik belőle semmi.....2006 os modell a motorom 2007 májusba kezdtem vele rongálni a földet.....
ja és 2000 óta itt a haveri körben ebből el lett használva 20 30 db és ez általában mindre igaz volt.......kb. kilométerre ez történik ...olyan egyformán motorozunk nagyjából együtt és ugyanígy áll a helyzet kb...mindnél...talán 3 kivétel volt ..most az egyiknél 6500 kilométernél elkopott a veztengely naagyon cserélni kellett, egy 2004 es nél meg egy fogaskerékpár es egy tengely eltörött a váltóban de 15000 km volt benne ....blokk ezenkívül nem nagyon volt szétdobálva...régebbi 520 asokon lelazulgatott a főtengely aluminiumanya...ilyen apróságok.....és van alkatrész azonnal itt szlovákiában de a héten belül akármi is legyen az még nem is túl drágán....mondjuk itt mindíg új motorok vannak és két három évente csere ...addigra a huszas beugrik kb....és kapják az ívet rendesen.....ahogy az olajon se úgy a gázon se spórolunk ...de majd eljössz és megnézed....
Az szép Jól bírja akkor a vasad Nekem is csak ezek az apró dolgok szopatnak egyébként patent a gép nagyon Jól össze vannak rakva ezek a dögök Szelephézagot akkor te se állítasz sűrün
9600 km van benne
szelephézagot egyszer megnéztem tavaly.....
olaj/szűrőcsere 1000km-enként...légszűrő tisztítás alkalmanként max. két alkalom ha nem poros a pálya.....meg elől megyek általában
blokkon bal oldali deklit a gyújtásnál cseréltem egyszer mert fogtam vele sziklát.....gyertya eredeti.....
láncszett csere 5000 párszáznál kb. 36.000 ft......még 1000-1500 és csere megint....egy hátsókerékcsapágycsere 6000 környékén... gumi összesen a 15.- dik....fékbetét cserélve elől hátul........kormány harmadik ...égőt 10 cseréltem kb...most egy pds csapágy fog jönni nemsokára szerintem de nem biztos csak a múltkor mintha nyüszített volna egyet....űléshuzatcserélve váltókar is cserélve...semmi más nem volt mindíg minden helyzetben pöccre indul és megy mint az állat ....futómű nagyon jó....megint ilyet veszek...
halihó!
lenne egy kérdésem hozzátok. az mitől lehet, h ha belemegyek egy pocsétába, utána lefullad a gép. hozzáteszem h üzemihőmérsékletet már elérte, de igyis fullad.mi kaphat vizet, ami nem tetszik neki?v a tietek is csinál néha ilyet?
hát az majd onnan tudod , hogy 5-6 dikban mész 50-nel és lenyelezed hirtelen ..és ha felbőg akkor szia lamellák....
amúgy nálam nem érzel semmit minden normális csak nagyon ritkán hallat egy nyikanásos hangot de minden jó eközben is ....én erre gondoltam ilyenkor kirepülhet az olaj a kuplungból....meg ahogy csúsztatos megremeg a szerkezet annak a hangját hallhatod ritkán...de ha változik maga a kuplung működése akkor ott mása bajság...
fagyizni kár beindítani egy ilyen motort .....
ezt hetente egyszer kétszer beindítom de akkor nyomunk is vele 6-8 órát erdőbe alkalmankén kb. 80-130km nyélen .....ez drága cucc ahhoz hogy elkiránduljam indítgassam hidegen...mire felér az olaj már állítom is le kihül megint meg ilyenek ...mert ez a haláluk az ilyen lovaknak....
Jaja igen persze ha nem eröltetem ezt a kuplung dolgot akkor nem nyikorog csak néha kell játszani vele hogy ne fulladjon le Gondolom akkor kéne cserélni ha Gázadásra is csuszik és nem is kuplungolsz.
A Tatabányai szerelő is azt mondta jó,na most akkor döntsön az ember.