Meg tudná valaki mondani,hogy MIKUNI BST40-es karbin hol lehet állítani,hogy több levegőt kapjon(elég fekete a gyertya...)Azt csak az alapjárati keverék csavarral lehet belőni,vagy van külön levegőállító csavar is?
Másik:eddig 10w60as olaj volt a motorba(szervízkönyv szerint)...a gyártó 10w40,10w50 és 10w60as olajat ír elő...ha a mostani 10w60as helyett rakok bele pl 40-est,vagy 50est annak milyen következményei lehetnek(váltó,kuplung....)?
Kösz!
Én nem szoptam egy percet sem a vizsgával Plusz 8ezrem bánta az akciót de még lámpa se volt akkor a gépemen szóval mint egy crossmotor úgy nézett ki ráadásúl 2személyre volt vizsgáztatva Szóval mint mindenben a pénz beszél ennyi a lényeg
A 625-öst a Boldizsár utcai Autóklub-nál műszakiztattam, annyit kellett a normál állapotához képest alakítanom rajta hogy visszaszereltem a narancssárga műanyagokat, meg feltettem a két tükröt, meg egy prizmát a rendszám alá. Mondjuk én a SM szettel vittem műszakira, ahhoz meg fent volt a hátsó lábtartó is, meg ugye ott a gumikkal se volt gond...de ilyen refivisszajelző meg kipufogó meg ilyen faszságokkal nem foglalkoztak...10 pénz egy műszaki ha nem vagy Autóklub tag...és megvan max. másfél óra alatt...szal én ajánlom őket, mert tök normálisak...
nem biztos , hogy olcsóbb
hát ötezerért nem nagyon nézegetnek és akkor nem kell lábtartó kapaszkodó az ülésre, visszatenni az indexeket ,dudát ,tükröt, refi/index visszajelzőt eredeti kéményt ...endurógumikat, stb....már ha megvannak ezek a motorodhoz.....de ha nincsenek
mondjuk megvannak akkor seolcsóbb mert fel kell szerelned szopódni velük stb..visszaszerelni ...de ha ötezerért nem kell csinálnod vele semmit csak arra egykerekezni az erdő felől 5 percig akkor meggondolandó...
szerintem csók nélkül nem mennek ezek a dolgok .......régebben nem volt nagy gáz de szerintem az lett már....
nem baj ha van hátszél ......mégha pénzért fúj akkor is
Hát én nem így vagyok evvel! Én kimondottan utálom ha úgy ülnek fel mögém, hogy lógatják a lábukat. Egyrészt kényelmetlen (nem csak az utasnak, hanem nekem vezetni is),másrészt qva baleset veszélyes.
Tudom ez egy kib@szott enduro, de f@sz se vesz másik motort ezért. Akinek van másik motorja az meg ne szóljon. (nem akarok nevet mondani Zéé )
őőő lentebbi kérdésem még mindig fenn áll, plusz azzal kiegészíteném, hogy a 01es 125ös sx idomjai jók lehetnek-e az enyémre, mert elég egyformának néznek ki képről, meg valahol láttam is olyant kiírva hogy idomok sx-re 125-520ig, 98-2002-ig meg exc-re. valaki szaki plz.
Mi van itt bazze mindenkinek lábtartó kell Hosszútávon egyedűl se kényelmes az EXC ha meg rövidtáv akkor lógassa csak mögöttem a lábát az illető Amúgy hót egyszerű csinálni csak fogsz egy csövet az valakivel aki ért hozzá meghajlítod kifúrod hegesztesz rá egy felhajtható lábtartót azt csá
Másik:eddig 10w60as olaj volt a motorba(szervízkönyv szerint)...a gyártó 10w40,10w50 és 10w60as olajat ír elő...ha a mostani 10w60as helyett rakok bele pl 40-est,vagy 50est annak milyen következményei lehetnek(váltó,kuplung....)?
Kösz!
hát ötezerért nem nagyon nézegetnek és akkor nem kell lábtartó kapaszkodó az ülésre, visszatenni az indexeket ,dudát ,tükröt, refi/index visszajelzőt eredeti kéményt ...endurógumikat, stb....már ha megvannak ezek a motorodhoz.....de ha nincsenek
mondjuk megvannak akkor seolcsóbb mert fel kell szerelned szopódni velük stb..visszaszerelni ...de ha ötezerért nem kell csinálnod vele semmit csak arra egykerekezni az erdő felől 5 percig akkor meggondolandó...
nem baj ha van hátszél ......mégha pénzért fúj akkor is
Ezt meg a kiállítással kapcsolatban...utolsó előtti mondat a lényeg...
Tudom ez egy kib@szott enduro, de f@sz se vesz másik motort ezért. Akinek van másik motorja az meg ne szóljon. (nem akarok nevet mondani Zéé )
bár elég hülyén nézne ki szürkével... megláSSuk
Amúgy ajánlom neked is az alkatrészkatalógust (KTMWorld.com)!
megyek felteszem a lábtartókat hétvégére
Amúgy meg mi az hogy fiatalok, én is az vagyok...na jó, majdnem