Szimmering: KTM kereskedés vagy futómű-javítással (is) foglalkozó szerviz (Déczi, Fehér stb.)
Szénkefe: ha viszel mintát, autósboltban sztem találnak neked valami hasonló méretűt amiből kis reszeléssel előállítható a cseredarab.
Sziasztok!
Ez alapján a leírás alapján állította már be esetleg valaki a karbiját?Mikuni BST 40 beállítás
Ha igen,akkor:ha megcsinálom,hogy kicserélem vagy az 1.2es levegőfúvókát 1.1-re VAGY a 45ös benzin fúvókát 47.5-re(melyik a jobb?) és a főfúvókát is akkorát rakok bele amekkorát igényel,de nem csinálok olyat,hogy kivágok a rugóból,meg a tuskó alját kifúrom és a súbertűt is hagyom ott ahol van(azt érdemes elpiszkálni a leírtak szerint?) akkor adok a szarnak egy pofont,vagy lesz valami pozitív következménye?
Előre is kösz!
Kösz a választ. Amikor vettem a motort negyed gáz után lehörgött, 60 as fuvóka volt benne...apránként felfurkálltuk 200ig, így már egész jó erőre kapott, de nyélgáz környékén, még mindig nem az igazi, csak már nem tudom érdemes e feljebb fúrni, vagy valami más hiba van, mert ez már kicsit irreálisnak tűnik...bár nemvolt még cross om, ezért kérdeztem kb merre kell keresgélni..:) érdemes még nagyobbra vajon?
2003-as 85SX-re ezeket írja a kezelési:
BASIC CARBURETOR SETTING
Carburetor Kehin PWK 28
Main jet 118
Needle jet 2.6
Idling jet 45
Jet needle N5HG
Needle position from top III
Throttle valve 3.5
Starting jet 62
Air adjustment screw open 1.5
Persze ez nem jelent semmit, valszeg a 80-ason még tök más porlasztó van...és nekem pl. a 125-ösből maradt fúvókák túl nagyok(!) voltak a 250-esbe...
Sziasztok
Szerintetek egy KTM 80 sx be kb mennyi lehet a főfuvóka átmérő? Tudom h sok mindentől függ h épp milyen kell de úgy nagyjából....200 as az reális lehet?
illetve egy 640-esre való légszürö fedél?(akksita akarok rakni az enyémbe)