Két hete szerdán volt cseréltetve az olaj,többen dicsérték a Repsol MOTO RACING 4T 10W50-et,ez tetettem most bele.
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50 volt előtte benne,kettő között eddig a különbség az olajhőfoknál és a kuplungnál jelentkezik.
A Repsol nem melegszik annyira fel mint a Motorex,viszont a sebességváltó simábban működött az utóbbival.
Itt most kicsikét kattogósabb,következő olajcserénél lehetséges hogy visszatérek a régebbi olaj márkámhoz.
Kipróbálom azt ha nem jön be akkor vissza,egyébként jó áron csinálják,40k-ba lesz csak!
Egyik tesztben dicsérték nagyon azt hiszem Suzuki 450-en volt fent ilyen.
Majd megtudom ha fent lesz.
Nem _teljesen_, de az alapelv (gázlengések kihasználása/felerősítése) ugyanaz...még a végén megérjük hogy a 4T-kre is akkora rezókat fognak felmekkelni mint a zweitaktokra
valahol olvastam, hogy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. ettől még elég jól meg lehet marketingolni, és a gyári csapat is azzal megy, amit adnak neki. el kell adni és kész! ez a cél, semmi más..... új fejlesztés, magasabb ár.
amúgy semmi velem ..nyomom ezerrel ......bár idén még csak kétszer voltam endurózni pedig az a fő profil ....de mostantól odafigyelek ....
amúgy az adatlapomon lévőkkel......kivéve az aprilia touno-t ahelyett van egy aprilia gulliverem...a többi megvan,azokkal mozgok
majd megyek aszfalton is de az már nem vonz annyira.......unalmas már, bár tavasszal még nem az....öregszem úgylátszik
Amúgy két különböző dologról beszélünk ám, mert a PowerBomb az a leömlőbe van beletoldva, az Akra-féle meg egy külön ráhegesztett csődarab...bár végülis ugyanazon az elven működik mindkettő...
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50 volt előtte benne,kettő között eddig a különbség az olajhőfoknál és a kuplungnál jelentkezik.
A Repsol nem melegszik annyira fel mint a Motorex,viszont a sebességváltó simábban működött az utóbbival.
Itt most kicsikét kattogósabb,következő olajcserénél lehetséges hogy visszatérek a régebbi olaj márkámhoz.