Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Két hete szerdán volt cseréltetve az olaj,többen dicsérték a Repsol MOTO RACING 4T 10W50-et,ez tetettem most bele.
Motorex POWER SYNT 4T 10W/50 volt előtte benne,kettő között eddig a különbség az olajhőfoknál és a kuplungnál jelentkezik.
A Repsol nem melegszik annyira fel mint a Motorex,viszont a sebességváltó simábban működött az utóbbival.
Itt most kicsikét kattogósabb,következő olajcserénél lehetséges hogy visszatérek a régebbi olaj márkámhoz.
köszi szépen
mivel lődözöl?

nekem jövö héten lesz meg a Remington 870 vietnam edition-om(12-es):D már csak az engedélyem várom..:S

majd valamikor akarok mellé venni valami jo kis 9millis pisztolyt is,te milyennel tolod?
Én mondjuk ha volna "felesleges" 40e-m, inkább benzinbe+olajba (vagy lőszerbe ) invesztálnám...de Te tudod...
kiváncsi leszek rá én is!


amugy nekem is Albert racingom van,előző motoromon is az volt(drz 400),akármilyen motorom is lesz mindig CSAKIS A.R.P!
Kipróbálom azt ha nem jön be akkor vissza,egyébként jó áron csinálják,40k-ba lesz csak!
Egyik tesztben dicsérték nagyon azt hiszem Suzuki 450-en volt fent ilyen.
Majd megtudom ha fent lesz.
Rendben köszi akkor várom majd a képeket
Ritkán megyek utcán, most egy LC4-et teszteltem, ami egy listás haveromé...

A héten kész lesz igérem!
Jah azt hittem hogy már készen vannak a kartervédők Milyen mocival jársz utcán?Ma kint voltam egész nap a sűrübe azt küzdöttünk a sárral
Nem _teljesen_, de az alapelv (gázlengések kihasználása/felerősítése) ugyanaz...még a végén megérjük hogy a 4T-kre is akkora rezókat fognak felmekkelni mint a zweitaktokra
ez is
Még meg kell hajtani, és az még nem készült el... MA egyébként felétek voltam. Etyeken lakik a haverom, és nála voltam motorral...
lehet le van hegesztve a luk rajta át se megy a gáz ....de a mókusvakítás kell mert még raktáron van csomó könyök méregdrágán
nem totál ugyanaz
majd mindjárt keresek leírást róla
valahol olvastam, hogy nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. ettől még elég jól meg lehet marketingolni, és a gyári csapat is azzal megy, amit adnak neki. el kell adni és kész! ez a cél, semmi más..... új fejlesztés, magasabb ár.
te hol vagy ing -nél?

amúgy semmi velem ..nyomom ezerrel ......bár idén még csak kétszer voltam endurózni pedig az a fő profil ....de mostantól odafigyelek ....
amúgy az adatlapomon lévőkkel......kivéve az aprilia touno-t ahelyett van egy aprilia gulliverem...a többi megvan,azokkal mozgok

majd megyek aszfalton is de az már nem vonz annyira.......unalmas már, bár tavasszal még nem az....öregszem úgylátszik
Amúgy két különböző dologról beszélünk ám, mert a PowerBomb az a leömlőbe van beletoldva, az Akra-féle meg egy külön ráhegesztett csődarab...bár végülis ugyanazon az elven működik mindkettő...
Csőcső!
Aha keresem a márkatársaimat.
Na ezaz ha olyan szar lenne a dolog vagy nem vált volna be akkor nem kezdték volna sorozatban gyártani a cuccot
Üdv Giraffe!Na sikerült csinálni képet a kartervédőről?
Meg a gyári krosszcsapat is biztos azért a pumpatartós Akra rendszerrel ment mert szar...
Ki mondta, hogy nem vált be? Az új SMR-hez is ilyen rendszert csinál az Akra...