nem sok látszik a képből ,sima 640 lc4 es blokk van ebben a motorban ,amit 2000-2002 ig gyártottak sxc 625 amúgy 2003 tól létezik szürke blokkal , ez max 625sc vagy 620 sc blokk lehetne de nem az! a gyújtás oldali részen látszik hogy sima lc4 es .maga a váz legalábbis az idomok sztem 620 lc4 1996-talán 97.
Hellósztok! Hogy véget vessünk a vitának itt egy motor:
http://www.hasznaltauto.hu/2805404_ktm_lc_1998
A véleményetekre lennék kíváncsi, láttok-e rajta valami nagyon szemet-szúró kivetnivalót, vagy tudtok-e róla valamit, ami kizáró ok lehet vételnél. Úgy néz ki, hogy érdekelné a tulajt a csere az én gépemre, és engem is érdekel, csak nem tudok valami sokat ezekről. Mindent infót szívesen elolvasok! Előre is kössz! Üdv
Ezek szerint 29 év kevés volt.
(7) „E" vagy „e" betű: Jelzi, hogy az abroncs megfelel az EU 92/93-as szabványnak, amely jelzés hiányában az abroncs nem hozható forgalomba az Európai Unióhoz tartozó országokban.
(8) Az „E" vagy „e" betű utáni számsor, ECE R 30 (Economic Commission for Europe - genfi székhelyű ENSZ-intézet) előírás szerinti hétjegyű
más esetekben az "E" és "C" betű amit soroltál , linkeltél, cross és enduro gumifajtákra utal, semmi köze az eu szabványokhoz műszakihoz stb. A három cross gumitípusban amit felsoroltam mindegyikben szerepel az úgynevezett e ami a műszakizáshoz kell. http://www.integratorforum.hu/...
használtam már el párat a 29 év motorozásom alatt nem írom ide mennyit mert azt hiszed nincs annyi gumi a földön hidd el láttam is őket mert felszerelni is nekem kellett..... és sajna nem helyezhető forgalomba és nem megy át műszakin motor de még enduro versenyen sem mehet hivatalosan csak kizárólag F.I.M. es gumival......erről kerekedett a vitád a crossgumit menedzselted ,hogy így meg úgy átmegy műszakin meg e betű ......a műszaki kapcsán....
én azt írtam hogy igazi műszakin cross nem megy át......de olvasd el az oldalán a feliratot amit szabi rég ideírt neked a not for highway use....ez azt jelenti , hogy nem úti használatra.....ezt már a rendőrök is vágják...
de visszaolvasgathasz hogy mi volt az első kérdés ...talán úgy
azért a műszakilag engedélyezett gumi mert 13 mm a bütyökmagasság és picit sűrűbb az ilyen alacsony profilhoz arányló minta...talán puhább is....
azért hogy ezzel a betonon biztosabban tudj kanyarodni és fékútak is rövidebbek stb....ezért rühelljük őket
ez egy szabály és nem én találtam ki
és ne azt az e betűt erőltesd ami az indexeidbe meg ilyesmikbe bele van öntve.......
hanem a nagy E betűt(ebbe automatikusan benne a F.I.M. vagy a F.I.M. feliratot......mással csak jattos műszakin megy át.....
de mindjárt lemegyek a műhelybe van itt egy húsz motor ilyen olyan kerékkel sütök pár fotót neked.....
sztem ne a mitas oldalt linkelgesd ,nézz meg 1 ilyen gumit személyesen, vagy kérdezz meg olyat aki ilyet használ, benne van e az e betűcske ami a műszakihoz kell , ebben a 3 gumitípusban amit mondtam ,mindegyikben benne van ,de amúgy nekem tök mindegy nincs jelentősége...
legközelebb tollal papírral megyek motorozni és összeírom neked , a hétvégi motorozás alkalmával figyeltük, a típusokat ne kérdezd most a lényeg hogy michelin és mitas , a sajátom meg heidenau ,mindegyik krossz ! legalábbis annak árulták és bizony egyik sem néz ki supermoto guminak
A C19-es első gumi az FIM-es elvileg meg E betűs is Jaja a jó kis C10-es már nincs többé de a C16-os még elég jó és jól bírja meg most a C20-ast nézegetem talán van abba is fantázia
finom piros csíkos crossgumik a mitas-tól.......sajna a nagy c10 (ez is "cés") nem jáccik már mert leálították a gyártását .....egyik legjobb gumi volt amit valaha lehetett kapni.....emléked szívünkbe örökké él
http://www.hasznaltauto.hu/2772934_suzuki_rmx_
1993
Ismerem a mocit mert enyém volt két hónapig és most a haver árúlja.
Én ezt venném helyette
http://www.hasznaltauto.hu/2805404_ktm_lc_1998
A véleményetekre lennék kíváncsi, láttok-e rajta valami nagyon szemet-szúró kivetnivalót, vagy tudtok-e róla valamit, ami kizáró ok lehet vételnél. Úgy néz ki, hogy érdekelné a tulajt a csere az én gépemre, és engem is érdekel, csak nem tudok valami sokat ezekről. Mindent infót szívesen elolvasok! Előre is kössz! Üdv
(7) „E" vagy „e" betű: Jelzi, hogy az abroncs megfelel az EU 92/93-as szabványnak, amely jelzés hiányában az abroncs nem hozható forgalomba az Európai Unióhoz tartozó országokban.
(8) Az „E" vagy „e" betű utáni számsor, ECE R 30 (Economic Commission for Europe - genfi székhelyű ENSZ-intézet) előírás szerinti hétjegyű
más esetekben az "E" és "C" betű amit soroltál , linkeltél, cross és enduro gumifajtákra utal, semmi köze az eu szabványokhoz műszakihoz stb. A három cross gumitípusban amit felsoroltam mindegyikben szerepel az úgynevezett e ami a műszakizáshoz kell.
http://www.integratorforum.hu/...
én azt írtam hogy igazi műszakin cross nem megy át......de olvasd el az oldalán a feliratot amit szabi rég ideírt neked a not for highway use....ez azt jelenti , hogy nem úti használatra.....ezt már a rendőrök is vágják...
de visszaolvasgathasz hogy mi volt az első kérdés ...talán úgy
azért a műszakilag engedélyezett gumi mert 13 mm a bütyökmagasság és picit sűrűbb az ilyen alacsony profilhoz arányló minta...talán puhább is....
azért hogy ezzel a betonon biztosabban tudj kanyarodni és fékútak is rövidebbek stb....ezért rühelljük őket
ez egy szabály és nem én találtam ki
és ne azt az e betűt erőltesd ami az indexeidbe meg ilyesmikbe bele van öntve.......
hanem a nagy E betűt(ebbe automatikusan benne a F.I.M. vagy a F.I.M. feliratot......mással csak jattos műszakin megy át.....
de mindjárt lemegyek a műhelybe van itt egy húsz motor ilyen olyan kerékkel sütök pár fotót neked.....
köszi
.....ne menj boltba crossgumit venni mert könnyen átkúrhatnak.....
vagy ami bütykös az neked crossgumi egyből ? mert akkor nem nyitunk vitát....
többnyire ez szerepel... legalábbis amiket én láttam