Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szoktál gumakernél venni gumikat? amúgy múltkor ott vettünk egy csomót és ott se volt már az a nagy olcsóság
elhiszem neked ......én is megmutatom mit találok és csodálkozom is mik vannak
háááát

ezt azért előre nem lehet megjósolni milyen baja lesz ....de próbálj meg olyat megvenni amit ismersz és jó állapotban van.....én azt mondom , hogy amit rá kéne költened egy szarabb motorra azt inkább spórold még hozzá és próbálj meg fiatalabb gépet venni amennyire persze húzhatod anyagilag.....

ezek az endurók nem rosszak és elmennek elég sokat ...persze nem annyit mint utcai túra társaik de nem is úgy ....
csak figyelni kell rájuk ...szervízintervallumok sűrűbbek de ők is csak motorok....visszalapozol kettőt kb. és pont leírtam az 525 exc-m rövid történetét 1000 km-ét......mindent megadtam neki de próbáltam kivenni is ....ütöm verem terepen sose sajnáltam de olajat is rendesen cseréltem...és szerintem nem sokat kellett rádobnom ..mondhatni semmit...csak amit egy ilyen motorrra kell..olvass vissz a pár napja írtam
Így van Most néztem a Gumaker oldalán a crossgumik közt a C19-est(piroscsikos) nincs írva hogy FIM jelzés van e de én már vagy 3éve vettem az első C19-et és azon már bizony ott figyelt a FIM felirat!Ez a Sárgacsíkos C19 es valami öszvér lehet mert a Gumaker listáján sincs a FIM-es gumik közt.Te szerintem fogta a Csehek azt a C19 öntőformájába öntött egy lágyabb keveréket és azt jelöli sárga csíkkal De majd ha jössz sóskútra és észre veszel majd meglesheted a híres piros csíkos C19-est ami egyáltalán nem puha keverék
ja látom bocs
Mert az én válaszomra tetted be azt a smiley-t...
áááááááááá... miért lenne?
hát ennek pontosan utána kéne nézni ..... így fejből nem merem rávágni hogy jó e rá
Ja, azt hittem velem van valami gáz...
öngyilkos leszek a régi ktm hengerektől

ez remélem nem az amit talált a srác

amúgy semmi gáz
ja de újításként azt viszont hallottam , hogy egyforma szabványú lesz a gumi méretezése......és mostani esetben nem mi megyünk a nyugat után hanem ők jönnek miutánunk.....

azt észrevettétek , hogy a mitasból a 120 széles már eszi a ktm láncvédőt kicsit.....de amivel kijön michelin vag ymetzeller abból a 140-es hozzá se ér....és most a nagy európaisodás miatt ez is egyforma kell legyen ...mert az egyik a két legszélső bütyök szélét mérte míg a másik a bütyök nélküli legszélesebb pontot mérte
Mi a baj zoozee mester?
no ehhez viszont vmit én is konyitok szóval ha nem KPM hez viszed akkor sportdobbal kopottgumival akármivel átmegy.. már szinte mindenhol vizsgáztatnak motort... opelszalontól kezdve postaautón át mindenhol... és csak pár ezer forinttal drágábban

de ha első forgalombahelyezés akkor KPM
esetleg valaki válaszolna nekem is röviden ? de ha megmondjátok hol nézzek utána nekem úgy is jó... vagy a rohadt buzi túramotorosból nehogymár endúrós legyen?
mehetsz műszakira....
szóval neked a piros c19 -en is rajta már a fim ?
hát így hogy kérded megmondom őszintén a hátsó sárgacsíkos c18 ason nem láttam a fim feliratot még mert nem néztem meg ...ilyet ma láttam életemben először.....de ez a sárga c19 alacsonybütykű és puha és rajta a fim ...ezt le is fotóztam ... a héten már nem de következő héten igérem lefotózom és utánanézek mi a rajz.....

vagy csak selejtet készítenek és aztis eladják a magyaroknak...
Na de van ám egy észrevételem zoozee tanárúr!Azt mostmár látom hogy a C19-es van Sárga csíkkal is És az FIM-es de a piros csíkos C19-es is FIM-es ám.Tudom mert én már a második ilyet eszem!A bütykök meg egyáltalán nem alacsonyabbak a többi crossgumitól és a gumi is jól szerepel nálam Az hogy a sárgacsíkos C19-es más lenne mint a piros csíkos azt meg kétlem hiszen akkor más lenne az elnevezés nemde Na mindegy a lényeg hogy amit a MITAS árúl Crossgumit(piros csíkkal és FIM-es)Az a C19-es.Mondtad a C18-ast de nekem azon még nincs FIM jelzés.Ezekszerint most kezdik arra is ráakasztani ezt a három betűt amit tulajdonképpen én tökre leszarok hogy van e vagy sem
Hát a régi henger kuka szerelőnél am kipufogó poweres mást nem nagyon tok rolla
Akkor mégegyszer megkérdezem: 2T vagy 4T az EXC, hány ccm, és mit jelent az MX henger?
hol a régi hengered ? mi lelte? fotó esetleg róla?
még az a stoptáblakeresztmetszetű henger az ?.....olyan sokszögletű régi powerszelepmentes sok apró fel-át-be-ömlős nikasilos cucc?
Valaki segítsen van egy 1997-es EXC-m és nem találok hengert sehol hozzá de találtam itt sportmotoron egy MX-hengert vajon jó rá ?
sziasztok

lenne egy hattalmas kérdésem

650 es Husaberg esetleg KTM vásárlása előtt állok (kb.2000-2004es) és ahogy a hirdetéseket olvasgatom elég soknál látom hogy motorja felújitva meg hasnolók.. mennyire szervízigényesek ezek a motorok? illetve egy 5-9 éves motornál milyen cserélnivalókra meghibásodásokra számithatok körülbelül?
nagyon megköszönném ha valaki pár mondatban leirná miben különbözne ezek szervizelése a túra, sport-túra motorokétól mert eddig csak ilyenjeim voltak de abba 6000 kióméterenként olaj meg szűrők és ennyi... ezek a versenyendúrók mennyivel szerelés illtetve szervízigényesebbek?