Hát megnéztük megint de nem látni semmiféle lepattogást,viszont tényleg nagyon hasonlít rá a fog.Esetleg az nem lehet hogy a váltónak a leg sarka pattant csak le,vagy ezt így mennyire biztosan lehet megállapítani hogy ezek a darabok kisebbek annál.Igazából azért nyugtalanít csak a dolog mert szelepeket,vezérműláncot ki szeretném cserélni hogy nyugodtan tudjam használni,de így akkor ott lesz hogy akármikor szétmehet a váltó,hogy ha onnan pattant le..Gondolom célszerű lenne széthúzni a blokkot?!
Sziasztok, nemtudja valaki esetleg, hogy az exc 125, egy 200as hengerrel és hajtókarral átalakítható-e 200-asra?
Jópár éve talán olvastam valamerre, hogy GG EC 125öt így át lehet alakítani, aztán lehet hogy f*szság az egész.
A fog méretéből saccolva, ez az önindító közlőkerékből származhat. A váltó belsejében nincsenek ilyen apró fogak. Nézz körül még egyszer, bár sokszor előfordul, hogy megtalálják a hibát, ki is cserélik, de a blokkból nem takarítják ki a törmeléket, és csak később jelenik meg a mágnesen, ezzel becsapva azt, akinél éppen van a motor...
Közbe leeresztettem az olajat de a csavaron elég sok fémreszelék volt és volt közte 2 db fém darab is kb 5mm hosszú,úgy tűnik mintha valami fogaskerék darab lenne,a berúgókar felöli deknit levettük de ott nem vettünk észre semmit a fogaskerekeken,esetleg a váltóból származhat?
Üdv
Nem rég vettem egy 2005 exc 450-et.
Az lenne a kérdésem,hogy mit érdemes ilyenkor megnézni vagy esetleg kicserélni?Az olajcsere és a szelephézag állításon kívül esetleg valami?
Hengerfejet érdemes lenne leszedni,vagy azért ennyire nem érdemes belemerülni a dolgokba?
A motorja erős,könnyen indul,egy kis jellegzetes zörgő hangja van ami kicsit zavar is,de talán a szelephézag beállítástól az kicsit mérséklődik,plussz az a kis kuplung hang
Előre is kösz a válaszokat!
pont az a bajom hogy az egyik kb 9 klikk a másik 26 ugyh valószínű hogy a 9 kevés és valamiért szorul de kérdés hogy a 26 viszont jó e vagy még ott is kell legyen egy pár kattanás még...
Szerintem ha mind a kettőt nulláról feltekered koppra és megszámolod a kattanásokat - és NEM lesz különbség a kettő között - akkor megkapod a gyári kattanásokat. Szerintem nem mennek ezek maguktól tönkre, ráadásul nem mindkettő egyszerre.
Köszönöm, ilyet találtam én is de ebben sajnos csak az alap beállítást írja hogy hány klikkre kell tenni nekem az kéne hogy összesen hány klikk kell hogy legyen mondjuk mínusztól fölfele nekem kb 26 klikk és erre lennék kíváncsi hogy több vagy kevesebb gyárilag...?
De azért köszönöm a linket!
Hali! Valakinek van itt 2003 as sx 250 ese vagy az is jo ha csak volt de tud róla informaciót! Első telóról érdekelne hogy hány klikkesnek kéne lennie a fölsö állítónak mert leírást nem találok! Köszi a segitséget előre is!
Köszönöm azt sejtettem,hogy szuperenduróè,nekem is az van csak abban nem lètezik fehèr színben ezèrt gondoltam valamelyik sx,exc,sxc ill mittudomèn típusè ugyanilyen lehet,amiből van fehér.
Jópár éve talán olvastam valamerre, hogy GG EC 125öt így át lehet alakítani, aztán lehet hogy f*szság az egész.
Előre is kösz a a segítséget!
Nem rég vettem egy 2005 exc 450-et.
Az lenne a kérdésem,hogy mit érdemes ilyenkor megnézni vagy esetleg kicserélni?Az olajcsere és a szelephézag állításon kívül esetleg valami?
Hengerfejet érdemes lenne leszedni,vagy azért ennyire nem érdemes belemerülni a dolgokba?
A motorja erős,könnyen indul,egy kis jellegzetes zörgő hangja van ami kicsit zavar is,de talán a szelephézag beállítástól az kicsit mérséklődik,plussz az a kis kuplung hang
Előre is kösz a válaszokat!
Ktm lc 2 125 1998 hoz keresek idomokat .
Aki tud segíteni , melyik típus idomjai lehetnek jók még annak megköszönném .
De azért köszönöm a linket!
http://service.tanga-moteurs.r...
Meg tudnà mondani nekem valaki,hogy a kèpeken szereplő motoron milyenmikori èvjàratú gèp sàrvèdője van fenn?
Köszönöm