foralja es ki is nyomja azon is gondolkodtam hogy vennek nagyobb telyesitmenyu dugot a huttore de attol ugyanugy fog a viz forrani mit javasolsz Giraffe#64? koszi elore is
2000es Lc4-hez keresek sm fejidomot.
Lámpával vagy anélkül is érdekel, gondolom ugyanaz van az enduroba is csak maga a fejidom sárvédő illesztése a más.
Ha van van valakinek elfekvöben, akkor:.
v.zee@freemail.hu
fent beleöntöm aztán nyomkodom
de van aki azt csinálja hogy teli tölti a munkahengert és amikor belenyomja a dugattyút akkor légteleníti magát mert teli lesz a cső olajjal
nem emlékszem pontosan de nekem mintha nem nyomta volna ki a rugó
elég passzos volt
vagy csak nem teljesen...vagy valami ilyesmi..
mért meg a külső átmérőt ha 27 akkor jó lesz a 25x2 abba is
a légtelenítéssel nem praktikáztam nekem egyből sikerült a hagyományos módszerrel
Köszönöm a válaszokat!
Megpróbálok vadászni hozzá megfelelő o-gyűrűt,a munkahengerben lévő rugónak vissza kell tudnia nyomnia a hengert igaz?
Kipucoltam az olajtól a teljes rendszert,ehhez esetleg tudsz valami bevált praktikát ajánlani hogy érdemes egyszerűen és hatékonyan feltölteni?
Alulról,légtelenítő szelepen keresztül fecskendővel nyomjam fel az olajat?
Aztán minek,kinek amit meg szabad venni az 2misinél kezdődik + út,papírozás na meg nem is ajándékból csinálja az ember. Na ezt a kategóriát nem sokan engedhetik, fizetik meg itthon akinek meg ez kell menjen érte!
Nem megy azon szét a váltó talán csak akkor ha kerekezéskor feszegetik váltáskor, nem ritkák belőle az 50e-km példányok hiba nélkül! Van yamaha igaz nem sm de kereket lehet benne cserélni: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_wr_450_f_wr_450f-9322735 De van az a pénz igaz nem kevés amiért ettől a smc-től is megválnék!
Hello 1 kerdesem lenne hatha van valaki aki tudna segiteni..
exc 300 nagyon forralja a vizet.. hogy lehetne orvosolni ezt a hejzetett?
a pompa rendben van jol forgatja vizet es a hutok sem serultek.. Koszonom elore is..
ja a hiba
nekem amikor meleg volt a motor akkor sokkal beljebb fogott és olyan nyúlós érzés volt a kuplung
aztán ahogy hűlt úgy állt helyre
meg volt kopva, de nem folyt még észrevehetően
nekem jó lett az o-gyűrű csere után
pont olyan nem volt mint ami benne van
ha minden igaz 25x2es van benne(nekem husky nem ktm), elég passzosan ment bele de teljesen jól működik
hőálló viton o-gyűrű
Elado egy patika 525-ös 2004.es.
Forgalmi törzskönyv megvan forgalomból ideiglenesen kivonva.
Másfél éve állt 1.5 hónapja használgatom kb kapott egy új gyári yuasa akksit első brembo fékbetétet első teleszkopba új szimering és motul olaj.
Egyedül a km órája nem mér vszínű lent a jeladó ment tönkre.15 óránként olajcsere szűrőkkel kizárólag motul olajjal.Egy gombra indul.Extrák: alu kartervédő, hűtőventillátor. Nagyon szép hangja van előttem egy haveromé volt ismerem a történetét nagyon keveset volt használva. Minden gyári papírjával cdvel szervizkönyvel gyári kormányzár kulcsa is megvan.
800 irányárba gondoltam szerintetek reális?
Ini neked mi volt a probléma a kuplungoddal?
Nekem elkezdte fogyasztani a kuplung olajat.
Az alsó munkahengernek legjobb tudomásom szerint nem szabadna átengednie az olajat,szétszedtem és picit koptatott az oldalából,csatolok képeket hogy néz ki.
http://kepfeltoltes.hu/150913/DSC_0005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150913/DSC_0006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Azt gondoltam hogy az o-gyűrű cseréje majd mindent megold,de eddig vagy olyan méretben találtam ami beragadt (a rugó nem tudta visszanyomni) vagy szörcsögött
2000es Lc4-hez keresek sm fejidomot.
Lámpával vagy anélkül is érdekel, gondolom ugyanaz van az enduroba is csak maga a fejidom sárvédő illesztése a más.
Ha van van valakinek elfekvöben, akkor:.
v.zee@freemail.hu
Előre is köszi,
Üdv. Zoli.
Remélem jó lesz!
de van aki azt csinálja hogy teli tölti a munkahengert és amikor belenyomja a dugattyút akkor légteleníti magát mert teli lesz a cső olajjal
A hagyományos módszer,nálad mit takar?
elég passzos volt
vagy csak nem teljesen...vagy valami ilyesmi..
mért meg a külső átmérőt ha 27 akkor jó lesz a 25x2 abba is
a légtelenítéssel nem praktikáztam nekem egyből sikerült a hagyományos módszerrel
Megpróbálok vadászni hozzá megfelelő o-gyűrűt,a munkahengerben lévő rugónak vissza kell tudnia nyomnia a hengert igaz?
Kipucoltam az olajtól a teljes rendszert,ehhez esetleg tudsz valami bevált praktikát ajánlani hogy érdemes egyszerűen és hatékonyan feltölteni?
Alulról,légtelenítő szelepen keresztül fecskendővel nyomjam fel az olajat?
egy 2001 KTM 400 lc4e tulajdonosa lettem azt szeretném kérdezni milyen olajat ajánlotok?
exc 300 nagyon forralja a vizet.. hogy lehetne orvosolni ezt a hejzetett?
a pompa rendben van jol forgatja vizet es a hutok sem serultek.. Koszonom elore is..
nekem amikor meleg volt a motor akkor sokkal beljebb fogott és olyan nyúlós érzés volt a kuplung
aztán ahogy hűlt úgy állt helyre
meg volt kopva, de nem folyt még észrevehetően
pont olyan nem volt mint ami benne van
ha minden igaz 25x2es van benne(nekem husky nem ktm), elég passzosan ment bele de teljesen jól működik
hőálló viton o-gyűrű
Forgalmi törzskönyv megvan forgalomból ideiglenesen kivonva.
Másfél éve állt 1.5 hónapja használgatom kb kapott egy új gyári yuasa akksit első brembo fékbetétet első teleszkopba új szimering és motul olaj.
Egyedül a km órája nem mér vszínű lent a jeladó ment tönkre.15 óránként olajcsere szűrőkkel kizárólag motul olajjal.Egy gombra indul.Extrák: alu kartervédő, hűtőventillátor. Nagyon szép hangja van előttem egy haveromé volt ismerem a történetét nagyon keveset volt használva. Minden gyári papírjával cdvel szervizkönyvel gyári kormányzár kulcsa is megvan.
800 irányárba gondoltam szerintetek reális?
Nekem elkezdte fogyasztani a kuplung olajat.
Az alsó munkahengernek legjobb tudomásom szerint nem szabadna átengednie az olajat,szétszedtem és picit koptatott az oldalából,csatolok képeket hogy néz ki.
http://kepfeltoltes.hu/150913/DSC_0005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150913/DSC_0006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Azt gondoltam hogy az o-gyűrű cseréje majd mindent megold,de eddig vagy olyan méretben találtam ami beragadt (a rugó nem tudta visszanyomni) vagy szörcsögött
drz400@citromail.hu