Sziasztok dovri vecser! Az lenne a kérdésem, hogy exc 125 re fellehet tenni az sx 125 hengerét? és ha igen, lenne értelme? erősebb lenne? Esetleg mit érdemes, vagy mit lehet kicserélni az exc-n sx-ére?
Az enyém is pont ìgy volt, ezt sokallottam. Néztem youtubos videókat ott fejjel lefelé állìtják a karburátort és úgy állìtják be a párhuzamot. Úgy lejebb megy a szint. Azóta motoroztam már és nem fogyott el a benzin egyszer sem.
Ha feljebb teszed a tűn a seeger gyűrűt, akkor a tű maga lejjebb kerül a fúvókában és kevesebb benzint kap. Abban igazad van hogy a benzint, nem a levegőt szabályozza, rosszul mondtam. Megnézem úgy a szintet ahogy írtad, kíváncsi leszek hogy most a 60 fokos beállításnál mit fog mutatni.
Öntsd ki a benzint a karbiból, tedd a motor mellé a karbit úgy hogy olyan szögbe álljon mint ahogy eredetileg a helyén áll, tedd rá a benzincsövet nyisd ki a csapot, várj vagy 20 másodpercet, zárd el a csapot és csak akkor mozditsd el a karbit az eredeti szögből. Szedd le az úszóházat és nézd meg a szintet.Az enyémnél már arra gondoltam hogy nem az eredeti hosszúságú tűszelep van benne.
Ìgy volt az enyém is,de ezzel a beállìtással ha levettem az úszóházat sok volt a benzin. Ha a fúvóatűt lejebb rakod akkor lesz szegényebb mivel a benzin mennyiségét szabáyzod vele nem a levegőt.
Én így lőttem be az úszót, mint ahogy a manualban írja. Rátettem a telefont a karbi síkjára, és a szögmérő funkciójával, így egész jól be tudtam állítani. Egyébként a tűt feljebb kéne állítani, nem lejjebb, akkor kap több levegőt, így lesz szegényebb a keverék.
Ahogy melegedett az idő tavasztól kétszer fúvókáztam át, az úszó a szervìzkönyvben megadottak szerint állt. Amiket ìrtam fúvókákat azzal már jó lett a motor, de még mindíg kormos volt a gyertya, egyel lejebb lehetett volna még tenni a fúvókatűt ,de kiváncsiságból levettem az úszóházat és nyakig volt benzinnel.Egyébkét a tűszelep feje hibátlan és a túlfojón sem jött a benzin ha nem volt nagyon megdöntve.
Ha 60fokos szögbe volt állìtva és leszedtem az úszóházat ,akkor az úszóház összetételéné volt a benzinszint,Van az úszóházban felöntés, most a fölé van állìtva. A youtubos videókon fejjel lefelé átfordìtják és úgy van az úszó párhuzamosan az úszóház síkjával.
Értem, mindenesetre köszönöm hogy megosztottad a karbi beállításodat. Úszószinten kellett kicsit állítani, hogy 60 fokban megdöntve párhuzamos legyen az úszó a házzal, lehet ez is közrejátszott abban h sokat kapott, de az alapjáratit cserélem majd, ahogy lesz rá időm.
Normális már nagyon ritkán is lesz ha meg mégis 1 napig, nekem van egy 2007-es 450 1.250e ért ha érdekli valamelyiket osztrák papíros és nem túlzás olyan állapotban amit már nem igazán találni!
Nekem? Nekem ott a jó exc amit így se használok... csak lesem a piacot, mert pár ismerős akar venni, de most kajak semmi nincs a paicon még egy rosz drz se csak 800ért
körtisz megvette és most indul vele pestről, egyenesen Sirokra rendszám nélkül aztán megnyeri a hill climb versenyt , bezsebeli a 2kilót és már csak 700ba van neki az 530...(mert kurva jól lealkudta 900ra ) és eladja hullára leütötten is 9ért
Ez valószínüleg 1 kamu hirdetés vagy valami minden illemet nélkülöző emberé! A telefont kinyomja vagy fel sem veszi, egy 2012-es motornak ami nagy valószínűséggel kintről származik hogy hogy nincs papírja ez további kényes kérdést is felvet! A jelekből sem árt olvasni, a kerekek nem gyáriak, az első teló sem és sm. sárvédő van rajta, a hátsó keréken kis lánckerék így 100% supermotoként használták de hol, papírok nélkül? Talán pályán na akkor nem keveset kapott, Nagy valószínűséggel újra is van öltöztetve ( deklik, idomok) így szakértő legyen aki megállapítja mennyi órát ment! Azért sok sikert hozzá bárkié is lesz mert lehet 1 rejtett kincsre bukkant!
Jano,csak annyi a baj,hogy nincs annyi "kedv" az embernek! Látszik,hogy makulátlan a gép, de na...