Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok dovri vecser! Az lenne a kérdésem, hogy exc 125 re fellehet tenni az sx 125 hengerét? és ha igen, lenne értelme? erősebb lenne? Esetleg mit érdemes, vagy mit lehet kicserélni az exc-n sx-ére?
Az enyém is pont ìgy volt, ezt sokallottam. Néztem youtubos videókat ott fejjel lefelé állìtják a karburátort és úgy állìtják be a párhuzamot. Úgy lejebb megy a szint. Azóta motoroztam már és nem fogyott el a benzin egyszer sem.
Akkor csak félreértettük egymást, egyre gondoltunk. Manual szerint beállítva, 60 fokra így néz ki az úszószint... még egy kevés ki is folyt...
Lejebb teszed a tűt=feljebb teszed a gyűrüt. Először a munual szerint állìtsd be.
Ha feljebb teszed a tűn a seeger gyűrűt, akkor a tű maga lejjebb kerül a fúvókában és kevesebb benzint kap. Abban igazad van hogy a benzint, nem a levegőt szabályozza, rosszul mondtam. Megnézem úgy a szintet ahogy írtad, kíváncsi leszek hogy most a 60 fokos beállításnál mit fog mutatni.
Öntsd ki a benzint a karbiból, tedd a motor mellé a karbit úgy hogy olyan szögbe álljon mint ahogy eredetileg a helyén áll, tedd rá a benzincsövet nyisd ki a csapot, várj vagy 20 másodpercet, zárd el a csapot és csak akkor mozditsd el a karbit az eredeti szögből. Szedd le az úszóházat és nézd meg a szintet.Az enyémnél már arra gondoltam hogy nem az eredeti hosszúságú tűszelep van benne.
Ìgy volt az enyém is,de ezzel a beállìtással ha levettem az úszóházat sok volt a benzin. Ha a fúvóatűt lejebb rakod akkor lesz szegényebb mivel a benzin mennyiségét szabáyzod vele nem a levegőt.
Akkor azt mondod h ezzel a 60 fokos úszószinttel túl magasan van a benzinszint?
Én így lőttem be az úszót, mint ahogy a manualban írja. Rátettem a telefont a karbi síkjára, és a szögmérő funkciójával, így egész jól be tudtam állítani. Egyébként a tűt feljebb kéne állítani, nem lejjebb, akkor kap több levegőt, így lesz szegényebb a keverék.
Ahogy melegedett az idő tavasztól kétszer fúvókáztam át, az úszó a szervìzkönyvben megadottak szerint állt. Amiket ìrtam fúvókákat azzal már jó lett a motor, de még mindíg kormos volt a gyertya, egyel lejebb lehetett volna még tenni a fúvókatűt ,de kiváncsiságból levettem az úszóházat és nyakig volt benzinnel.Egyébkét a tűszelep feje hibátlan és a túlfojón sem jött a benzin ha nem volt nagyon megdöntve.
Ha 60fokos szögbe volt állìtva és leszedtem az úszóházat ,akkor az úszóház összetételéné volt a benzinszint,Van az úszóházban felöntés, most a fölé van állìtva. A youtubos videókon fejjel lefelé átfordìtják és úgy van az úszó párhuzamosan az úszóház síkjával.
Értem, mindenesetre köszönöm hogy megosztottad a karbi beállításodat. Úszószinten kellett kicsit állítani, hogy 60 fokban megdöntve párhuzamos legyen az úszó a házzal, lehet ez is közrejátszott abban h sokat kapott, de az alapjáratit cserélem majd, ahogy lesz rá időm.
Várni kell aztán hátha .............
Már körtiszt se lehet elérni, annyira bent van a siroki katlanban hogy még térerő sincs

Jano,csak annyi a baj,hogy nincs annyi "kedv" az embernek! Látszik,hogy makulátlan a gép, de na...
Ne is, én vagy 3 számról is hívtam meg 2 sms de semmi, egyébként már el is tűnt lehet csak délibáb volt, de majd kortisz megmondja ha hazaért vele.
Normális már nagyon ritkán is lesz ha meg mégis 1 napig, nekem van egy 2007-es 450 1.250e ért ha érdekli valamelyiket osztrák papíros és nem túlzás olyan állapotban amit már nem igazán találni!
Na akkor nem bánkódok mert én magánszámról hívtam azthittem csak arra nem reagál
Nekem? Nekem ott a jó exc amit így se használok... csak lesem a piacot, mert pár ismerős akar venni, de most kajak semmi nincs a paicon még egy rosz drz se csak 800ért
Így legyen, de akkor neked mi marad?
körtisz megvette és most indul vele pestről, egyenesen Sirokra rendszám nélkül aztán megnyeri a hill climb versenyt , bezsebeli a 2kilót és már csak 700ba van neki az 530...(mert kurva jól lealkudta 900ra ) és eladja hullára leütötten is 9ért
Hívtam én is az este is meg ma is de reménytelen ránéztem volna élőben csak úgy derül ki milyen is! Te tudtál beszélni vele vagy már meg is vetted?
üzleti célból hozta, elárulta
Ez valószínüleg 1 kamu hirdetés vagy valami minden illemet nélkülöző emberé! A telefont kinyomja vagy fel sem veszi, egy 2012-es motornak ami nagy valószínűséggel kintről származik hogy hogy nincs papírja ez további kényes kérdést is felvet! A jelekből sem árt olvasni, a kerekek nem gyáriak, az első teló sem és sm. sárvédő van rajta, a hátsó keréken kis lánckerék így 100% supermotoként használták de hol, papírok nélkül? Talán pályán na akkor nem keveset kapott, Nagy valószínűséggel újra is van öltöztetve ( deklik, idomok) így szakértő legyen aki megállapítja mennyi órát ment! Azért sok sikert hozzá bárkié is lesz mert lehet 1 rejtett kincsre bukkant!
Központi telo se gyári, telo védő se, sm sarvedő. Nem hívtam.,nem bizalomgerjesztő. Hiába jó a blokkja... Olasz motor.
Nem tudom, nem néztem még. Nekem egyébként inkább a főfúvókával volt a gond, nagy gázra beköpte a gyertyát.