Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tud valaki véleményt írni 690smc ről? Állítólag soknak szét megy a 4.sebesség...
Ha valaki tud szép állapotú eladó sm-t 450cc-től az írhat, haver keres!
Köszönöm!
A légszűrő házta már amennyire lehet megnyitottam
Nem vagyok benne biztos hogy a k&n tobb levegot enged at mint egy szivacs szűrő. Nem lenne celszerubb a levegoszuro házat megnyitni jobban?
Mert van rajta egy fcr 41 meg akra rendszer meg másik vezérmű tengely és kellene még levegő neki
Az se rossz...én ezért ki se merészkedek a közútra, az erdőben a fák nem ugrálnak elém
Miert kell vele a k&n? Miert nem jo a szivacs?
Hello érdeklődnék nem-e tudja valaki hogy 2005 ös KTM LC4 640 be melyik K&N légszűrőt lehet beletenni akár kissebb átt alakítással is
Reményeim szerint jövőre már én is visszaülhetek, be lett vasalva a bal karom, mer` az előttem haladó nem ismeri az indexet.
Kisebb gerinc probléma (porckorong sérv), de már a második három éven belül. Ennek most egy három hetes kórház lett a vége és másfél hónapja itthon vagyok, tart a felépülés.. Egy jó darabig, de lehet végleg abba kell hagynom az terep motorozást...
Van rá pénzed keresgélj mobile.de oldalon is, nekem 625 smc-m van sima 640-nel össze se lehet hasonlítani, és van önindító.
http://www.ktm-versand.de/

Regelj be, utána downloads
Mi történt veled, ha szabad kérdezni ?
jah igen az ára 700.000 HUF vagy ezzel egyenérékű Euro
Eladóvá vált a képen látható jó állapotú motorom. Sajnos egészségügyi okok miatt kell megválnom tőle, egyébként nem adám el.
Amit tudni kell róla: 8000 km van benne, 240 üzemórával. A motorja hibátlan, olajat nem eszi, nem zörög, pöccre indul hidegen melegen önindítóval, gyönyörű a hangja. Első, hátsó telói tavasszal lettek felújítva szakszervízben (Déczi suspension), egyedül a hátsó PDS szem szorul cserére, elöl gyári KTM harisnyát kapott. Gumik jó állapotúak rajta elül Pirelli Scorpion MX hátul Michelin MS3, de adok hozzá egy zsír új 140-es hátsó Maxxis FIM enduro gumit. Elöl Michelin BIB Mousse defektmentes belső van benne. Láncszett még jó rajta, de adok hozzá egy új láncszettet, X gyűrűs JT lánccal és első-hátsó (14-50) JT lánckerékkel. Továbbá a motoron alubetétes kézvédők vannak, 2005-os dekor+hűtő idomok, új zselés akkumulátor (tavasszal lett vásárolva LP márkájú), DOMA Racing hátsódob, plusz egy pár hátsó fékbetét jár még hozzá, a hátsó tárcsa is újszerű, 1 éve vettem. Amint látszik a motort nem eladásra terveztem, de mivel többet nem ülhetek rá ezért adom el és jár hozzá az összes tartalék alkatrész és extra.
Nem szedek le róla semmit de az árból sem engedek. Akit érdekel írjon vagy hívjon!
A motor Miskolcon található.
Üdv!

denes.konkoly@gmail.com
+36703393276
Köszi , előrébb vagyok vele...
Pont ugyanakkora mint a fekete blokkoshoz.
Sziasztok !
Valaki esetleg nem tudja , hogy szürke blokkos Lc-4-hez (2004)mekkora szikering kell a lánckerékhez ? Sehol se találtam :/
Előre is köszi.
A döntés egyszerű volt piac/ rá szánt összeg már ha KTM-nél maradunk de természetesen egyéb márkák közül is nézegetek ;)
Hogy sikerült döntened míg ki sem próbáltad a motort?
Előbb próbáld ki aztán utána el fogod tudni dönteni.
2 személyre leírtam már hogy kényelmetlen lesz, ezek a motorok nem két személyes közlekedésre valóak, rövid az ülésük és kemény is, főleg az utasnak.
Fogyasztása 4-6 liter között, végsebesség 170km/h igaz ez áttételfüggő.
3000-3500nál én lecseréltem benne az olajat, gyárilag 5000 kilométer van írva.
Úgy néz ki sikerült dönteni az árak és piac nyújtotta lehetőségek közül KTM 640 Lc4 lesz (szürke blokkos)enduro változat, kérdésem is lenne 2 személynek mennyire jó,fogyasztás, végsebesség,olajcsere periódus, esetleg itt valaki aki cserélné Honda Hornet 600-ra (ha olyan rá is fizetek) ?
oszt ez az IKSZER hathatvan IKSZ ez MIJJEN paripa? Érdekelne...
És EZT te HONNAN tudod FAROK LEVI? Mikor KÖZÖD se volt EGYIKHEZ sem...
Csalódást kell okoznom de, az SMC-n sem fog 2 személy kényelmesen utazni.
Az SM nem arra való, ilyen jellegű motorozáshoz inkább az előbb említett X660X a te társad.
Nagyobb, nehezebb, gyengébb, viszont nem vibrál, és kényelmes az SMC-hez képest.
A KTM egy személyre tökéletes, könnyű, nyomatékos, állati jó futóművel és fékekkel, tartós motort.
Viszont vibrál mint állat igaz engem ez sosem zavart, az ülése sem a legpuhább, igaz ez könnyen orvosolható.
Én még jó pár éve szemezgettem vele,de a berúgókar és a piszkos puritán ülés után utcára inkább egy XR660X lett...azóta is párszor eszembe jut a Honda,biztos erősebb és keményebb volt,de nekem a Yami is nagyon bejött.
Az XR már nincsen meg ( azóta is nagyon bánom) jelenleg egy Hornet van amivel semmi gond de nem jött be ez a stílus inkább az enduro/sm főleg a kényelmes hosszú rugóutak miatt, nagyon gyakran 2 személyel megyek aztán az XR-en a 2. Személy nem nagyon fér el ezért lett lecserélve.