Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na és neked mit mondott, az 530 nem rossz a kerekek nem gyáriak, meg ugye papírok nélküli.
Köszi a választ! Meg is néztem a 2007-10 sx manualját meg az exc-t is. A 48-as alapjárati az nagyon sok, az exc-n 35, az sx-en pedig 45 a gyári érték. Úgyhogy az alapjáratit mindenképp cserélni fogom, a főfúvókát hagyom egyelőre mert alapjáraton ha hirtelen lenyelezem, nem fullad be, egyből kiforog.
Egyébként azt nem tudod véletlenül hogy az sx és az exc hengerei megegyeznek-e? Csak azért kérdezem, mert ha nem akkor az yz-hez nyílván inkább az sx beállításait tudnám alapul venni, mint az exc-ét.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Ezen kinek mi a gyanús? Ha már ilyen szép a motor és tegyük fel megóvták éveken keresztül akkor miért ....
hm hm hm...
eléggé gyanús
http://www.jofogas.hu/vas/Ktm_sx_2008_cross_32296113.htm?first=1
Én felhívtam...
Valaki más is biztos felhívta már?! Kiváncsi vagyok nektek mit mondott...
Nekem 42-es alapjárati 158-as főfúvóka, a levegőcsavar 1,5 körül, beköpködte nekem is ahogy jött a meleg idő, és az úszószintem is nagyon magas volt.
Sziasztok!

"Endúrósított" Yz250-hez kellene kiinduló adatként PWK 36 Air Strike adatok, most sokat kap. (170 fő, 48 alapjárati, N3EW-3 tű, 7-es súber, 1.5 a keverékcsavar)
Tps nélküli verzió, talán 04-től ilyeneket tesznek a 200-250-300 ktm-ekre (sx,xc,exc). Tudnátok mondani saját beállításokat, amelyeket kiinduló adatként tudnék hasznosítani? Gyárilag Pwm38 karbi van rajta, de megkapta az "okosabb" PWK36 AS karbit az előző gazdájától.

Köszi előre a választ!
Hívd fel és minden kiderül, csak ha kamu akkor a rendszám
kamu
Miért lehet ennyi, azért mert 400-as?
Sziasztok! Nemrég vettem egy 640 es ktmet így még teljesen új vagyok ebben a témában. Nemrég azt vettem észre hogy a karburátor túlfolyója csepeg ,ha nem zárom el a benzincsapot estére akkor reggelre kB.8-10 cm-es átmérőjű körben van allatta egy benzin folt .Ez normális dolog ? ha nem akkor mi lehet a gond a karburátorral? A túlfolyónál van egy kiscsavar azt már meghúztam de mégis csepeg.
Köszönöm a válaszokat !
Keresek 525 vagy 530 vagy 540-es KTM-et! eladtam 2napja az enyémet, de meg bolondulok már egy másikért. segítsetek valami rendeset találni! :) specialmiki7@freemail.hu
képet ne felejtsétek ;)

Köszönöm :)
Csúúúnyaaaa :D, legalább is az én szemszögembőlnézve
Srácok nincs vkinek egy 525 ecxcre kartervédő esetleg nem horror áron?
Profival van dolgunk, úgyhogy kell az!
Kell a bitang eros motor aztan az erejet meg 10% ban hasznalja ki. De kell mert ettol hosszabb
Berg 650 az a neked való bitang gép
Igazábol én egy megszálott ember vagyok :D, jelenleg egy MXC 525 gépezet van a tulajdonomban , és ez volt minden vágyam hogy megüljek egy nagy vasat, és kiváncsi vagyok arra létezik e ettől bitangabb moci, de ezek szerint igen :)
Valakinek esetleg 4t tuning dobja? főleg akra, fmf, hgs ,albert érdeklne !
Egyenesben nyélgázon gyorsulni.....
Pusztán kíváncsiságból: mire nem elég az 525?
Meg talán az összes 300 2t
Husaberg fe 570 husaberg fe 650
A EXC 525 től létezik erősebb crossendúró ? :D
Szoval akkor ez a filter kit jo lesz hozza

http://www.gear4motorcycles.co...