Köszi a választ! Meg is néztem a 2007-10 sx manualját meg az exc-t is. A 48-as alapjárati az nagyon sok, az exc-n 35, az sx-en pedig 45 a gyári érték. Úgyhogy az alapjáratit mindenképp cserélni fogom, a főfúvókát hagyom egyelőre mert alapjáraton ha hirtelen lenyelezem, nem fullad be, egyből kiforog.
Egyébként azt nem tudod véletlenül hogy az sx és az exc hengerei megegyeznek-e? Csak azért kérdezem, mert ha nem akkor az yz-hez nyílván inkább az sx beállításait tudnám alapul venni, mint az exc-ét.
hm hm hm...
eléggé gyanús
http://www.jofogas.hu/vas/Ktm_sx_2008_cross_32296113.htm?first=1
Én felhívtam...
Valaki más is biztos felhívta már?! Kiváncsi vagyok nektek mit mondott...
"Endúrósított" Yz250-hez kellene kiinduló adatként PWK 36 Air Strike adatok, most sokat kap. (170 fő, 48 alapjárati, N3EW-3 tű, 7-es súber, 1.5 a keverékcsavar)
Tps nélküli verzió, talán 04-től ilyeneket tesznek a 200-250-300 ktm-ekre (sx,xc,exc). Tudnátok mondani saját beállításokat, amelyeket kiinduló adatként tudnék hasznosítani? Gyárilag Pwm38 karbi van rajta, de megkapta az "okosabb" PWK36 AS karbit az előző gazdájától.
Sziasztok! Nemrég vettem egy 640 es ktmet így még teljesen új vagyok ebben a témában. Nemrég azt vettem észre hogy a karburátor túlfolyója csepeg ,ha nem zárom el a benzincsapot estére akkor reggelre kB.8-10 cm-es átmérőjű körben van allatta egy benzin folt .Ez normális dolog ? ha nem akkor mi lehet a gond a karburátorral? A túlfolyónál van egy kiscsavar azt már meghúztam de mégis csepeg.
Köszönöm a válaszokat !
Keresek 525 vagy 530 vagy 540-es KTM-et! eladtam 2napja az enyémet, de meg bolondulok már egy másikért. segítsetek valami rendeset találni! :) specialmiki7@freemail.hu
képet ne felejtsétek ;)
Igazábol én egy megszálott ember vagyok :D, jelenleg egy MXC 525 gépezet van a tulajdonomban , és ez volt minden vágyam hogy megüljek egy nagy vasat, és kiváncsi vagyok arra létezik e ettől bitangabb moci, de ezek szerint igen :)
Egyébként azt nem tudod véletlenül hogy az sx és az exc hengerei megegyeznek-e? Csak azért kérdezem, mert ha nem akkor az yz-hez nyílván inkább az sx beállításait tudnám alapul venni, mint az exc-ét.
Ezen kinek mi a gyanús? Ha már ilyen szép a motor és tegyük fel megóvták éveken keresztül akkor miért ....
eléggé gyanús
http://www.jofogas.hu/vas/Ktm_sx_2008_cross_32296113.htm?first=1
Én felhívtam...
Valaki más is biztos felhívta már?! Kiváncsi vagyok nektek mit mondott...
"Endúrósított" Yz250-hez kellene kiinduló adatként PWK 36 Air Strike adatok, most sokat kap. (170 fő, 48 alapjárati, N3EW-3 tű, 7-es súber, 1.5 a keverékcsavar)
Tps nélküli verzió, talán 04-től ilyeneket tesznek a 200-250-300 ktm-ekre (sx,xc,exc). Tudnátok mondani saját beállításokat, amelyeket kiinduló adatként tudnék hasznosítani? Gyárilag Pwm38 karbi van rajta, de megkapta az "okosabb" PWK36 AS karbit az előző gazdájától.
Köszi előre a választ!
Köszönöm a válaszokat !
képet ne felejtsétek ;)
Köszönöm :)
http://www.gear4motorcycles.co...