Az első kettőt kipróbáltam. Az alapjáraton járatásnál voltak meglepetések beindítottam beállt 1800-2000 fordulatra aztán ahogy melegedett úgy emelkedett a fordulat és 3000 körül ketyegett de folyamatosan mozgott a mutató és a fordulat 200-300 as érték között.
Ja és ami még fura volt,hogy bekapcsolt a ventilátor pedig a vízhőfok kb. 3/4 nél volt.kb. 17 perc után lekapcsoltam a a venti ment folyamatosan. Újra beindítottam beállt 1800 fordulatra ketyegett még pár percig és addig jó volt.
Vagy egy 690 sm gépem ma mentem vele és eléggé rángatott menet közben minden fokozatban és nagyon durrogott a kipufogó (mondjuk ez nagyon tetszett ) viszont nagyon zavaró volt hogy nem lehetett egyenletes stabil gázon menni vele. Kb. fél óra karikázás után beálltam a garázsba kivettem üresbe és a fordulat folyamatosan mozgott 3-4000 között na valószínűleg ez volt menet közben is a rángatás.
Leállítottam az ujjra indítás után egyből beállt a fordulat kb. 1800 ra és nem mozdult párszor meghúztam a gázt de akkor is vissza ment a fordulat.
Van valami tippetek találkozott már valaki ilyennel?
Én vagy a benzin szűrőre vagy az injektorra gyanakszom.
akár sokkal nagyobb gáz is lehetett volna
Nyilván megnézetem géppel is ,de egyenlőre megjavult.
Sajnos a mai motorozáson elszakadt a láncom, és így jártam.
Valakinek nincs véletlenül ilyen munkahenger fedele?
525sx '06
http://translate.googleusercon...
Az első kettőt kipróbáltam. Az alapjáraton járatásnál voltak meglepetések beindítottam beállt 1800-2000 fordulatra aztán ahogy melegedett úgy emelkedett a fordulat és 3000 körül ketyegett de folyamatosan mozgott a mutató és a fordulat 200-300 as érték között.
Ja és ami még fura volt,hogy bekapcsolt a ventilátor pedig a vízhőfok kb. 3/4 nél volt.kb. 17 perc után lekapcsoltam a a venti ment folyamatosan. Újra beindítottam beállt 1800 fordulatra ketyegett még pár percig és addig jó volt.
Délután megyek vele egy kört kíváncsi leszek:)
Ezt kifejtenéd bővebben,hogy hogyan és miként kell megvalósítani?
Gondolom nem csak simán letöltök egy térképet a netről rákötöm a laptopomat és kész.
Vagy egy 690 sm gépem ma mentem vele és eléggé rángatott menet közben minden fokozatban és nagyon durrogott a kipufogó (mondjuk ez nagyon tetszett ) viszont nagyon zavaró volt hogy nem lehetett egyenletes stabil gázon menni vele. Kb. fél óra karikázás után beálltam a garázsba kivettem üresbe és a fordulat folyamatosan mozgott 3-4000 között na valószínűleg ez volt menet közben is a rángatás.
Leállítottam az ujjra indítás után egyből beállt a fordulat kb. 1800 ra és nem mozdult párszor meghúztam a gázt de akkor is vissza ment a fordulat.
Van valami tippetek találkozott már valaki ilyennel?
Én vagy a benzin szűrőre vagy az injektorra gyanakszom.
Üdv.
Hozzájuk viszem a mocit beállíttatni!
A Husaberg előtti időszakról hogy ott megbízhatatlannak tartotta?