figyu a magyarban két értelmű szó ez a nŐ
mert van olyan hogy az fizetésed nő...de ha van nő akkor a fizetésed meg csökken-nŐ
bugic
látom a havered nem egy csajszi..mert hajlik a normális megoldás felé
a husabergben az fc 450 ben 0,9 liter olaj vÓt.. a 650 be is 1 liter..
oszt azzal sem volt gond ..annyi hogy azok 40 litert benya után mmár kérték aza olajcserét még a ktm lés a mostani hb m a 1,45 liter olajjal simán elmennek..55 liter benyát egy olajcserével..
persze ez race körülményeke közt megevet 55 liter benzint lyelent..
volt idő hogy én is agyalam a bergen hogy abba is legyen már 2,5- 3dl olajtartály mert kevesellettem a 0,9 dl olajat eg gépben..
de a hosszú idő amit nálam töltött.. hihetetlen sok üzemórával.. és extra igénybevételek mellet is igazolták hogy elég a 1liternyi olaj is..
csak a csere kicsit sűrűbb de az sem volt vészessen kicsi periódus..
ha nem fc 450 hamem (500 illetve bergben csak is)550 lett volna.. és 6 sebességgel..+ hamarabb kiokosodják viliék ezt a ventis témár.. amit ron is okositott annó....hogy szemből is oda lehet baxni azt a ventit nem csak hátulról...
akkor még most is az gép lehetne.. mert egyébként szerettem azt is nagyon...3,5 év csak alattam vagy 4-500 órát ment meg 4 éveseen vettem..osz lehettett benne akkor.. hozzányúlás nélkül...ot is vagy 200-300 óra..szóval .. elég az a 9dl olaj is...
csak az úly bergem..az tudjon ugyn annyit.. akkor rengeteg boldog gondmentes motorozásokkal leszek tele
Ja a zsámbék medencei desert racingon jól jöhet Haver nézegeti mostmár milyen cumókat lehet aggatni az EXC-re.Mondtam neki hogy fel lehet öltöztetni mint egy karácsonyfát csak a felének nem veszed hasznát.
Na azért ennyire ne menjünk el. De beszéltem vele előbb szerintem ebből 250 EXC lesz RFS blokkos.Már csak találni kell egy szép állapotút.Vagy külföldről behozatni.
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_520_exc-8439619
.
figyu a magyarban két értelmű szó ez a nŐ
mert van olyan hogy az fizetésed nő...de ha van nő akkor a fizetésed meg csökken-nŐ
bugic
látom a havered nem egy csajszi..mert hajlik a normális megoldás felé
a husabergben az fc 450 ben 0,9 liter olaj vÓt.. a 650 be is 1 liter..
oszt azzal sem volt gond ..annyi hogy azok 40 litert benya után mmár kérték aza olajcserét még a ktm lés a mostani hb m a 1,45 liter olajjal simán elmennek..55 liter benyát egy olajcserével..
persze ez race körülményeke közt megevet 55 liter benzint lyelent..
volt idő hogy én is agyalam a bergen hogy abba is legyen már 2,5- 3dl olajtartály mert kevesellettem a 0,9 dl olajat eg gépben..
de a hosszú idő amit nálam töltött.. hihetetlen sok üzemórával.. és extra igénybevételek mellet is igazolták hogy elég a 1liternyi olaj is..
csak a csere kicsit sűrűbb de az sem volt vészessen kicsi periódus..
ha nem fc 450 hamem (500 illetve bergben csak is)550 lett volna.. és 6 sebességgel..+ hamarabb kiokosodják viliék ezt a ventis témár.. amit ron is okositott annó....hogy szemből is oda lehet baxni azt a ventit nem csak hátulról...
akkor még most is az gép lehetne.. mert egyébként szerettem azt is nagyon...3,5 év csak alattam vagy 4-500 órát ment meg 4 éveseen vettem..osz lehettett benne akkor.. hozzányúlás nélkül...ot is vagy 200-300 óra..szóval .. elég az a 9dl olaj is...
csak az úly bergem..az tudjon ugyn annyit.. akkor rengeteg boldog gondmentes motorozásokkal leszek tele
csak mert a többség csak nézegetni szokta...