Ez szélsőséges volt, és évente egyszer, max kétszer fordul elő! A fő felhasználás az pályamotorozás lenne, környékbeli motorozások és belekóstolni az endurózásba!
ennyihez túraendúró kell
egyrészt mert kényelmesebb, másrészt meg nem visz le a szél, harmadrészt meg nem kell úgy pörgetni nem rezeg-vibrál(és még kevesebbet is eszik)
nekem 750km a napi csúcsom a ténérével kb 300km tereppel úgy hogy azért volt benne patakmeder kidőlt fával ami alatt át kellett húzni a gépet meg pár neccesebb vízfolyásos út stbstb
kisebb gépekkel meg már 400 felé erős rinya van seggileg is meg úgy mindent nyír a menet
erdei utakon simán lehet motorozni 5-6 órákat
nem kell vízmosásban haladni
ha túrázgatunk napi 200km felett is tudunk menni úgy hogy azért néha alánk kerül pár helyen komolyabb terep is
Akkor az egy kipufogós LC4 csak szögletes lámpával létezett? Mi az a tempó ami kényelmes vele közúton és a motor is bírja? Egy utolsó, de nekem a legfontosabb, pályán hogy teljesít (mármint pl. Euro-Ring)?
Köszi
Hosszabb táv a kb. 5-6 óra egy nap, de ez nem igazán szempont, mert csak ritkán megyünk túrázni. Enduró pedig Erdélyben enyhe terepen, mivel még tök új nekem az enduró!
A 2005-ös LC4 SM-k már kétkipufogós hátsórésszel jöttek ki, úgyhogy ez a motor a képeken látható formájában biztos nem gyári.
SM-ként amúgy maximum nem túl saras földúton való közlekedésre alkalmas, másra szvsz felejtős.
A kényelem erősen toleranciaszint-függő, utcai motorról átülve biztosan nem lesz komfortos, de akadnak olyanok, akik többszáz km-t is gond nélkül lenyomnak vele naponta.
ill egy számot találtam az alján 7e03x.
Sajnos az új képviselet nincs a toppon
ti biztos jobban tudjátok, van valamelyik KTM modellen Brembo féknyereg ami olyan mint a képen
Nekem husqvarna sm610 en van.
egyrészt mert kényelmesebb, másrészt meg nem visz le a szél, harmadrészt meg nem kell úgy pörgetni nem rezeg-vibrál(és még kevesebbet is eszik)
nekem 750km a napi csúcsom a ténérével kb 300km tereppel úgy hogy azért volt benne patakmeder kidőlt fával ami alatt át kellett húzni a gépet meg pár neccesebb vízfolyásos út stbstb
kisebb gépekkel meg már 400 felé erős rinya van seggileg is meg úgy mindent nyír a menet
nem kell vízmosásban haladni
ha túrázgatunk napi 200km felett is tudunk menni úgy hogy azért néha alánk kerül pár helyen komolyabb terep is
Köszi
Érdeklődnék
hogy van egy Ktm Sx 125 2003 és 350 ér van!
és anak lehet valami baja szerintetek ?
Előre isköszí :)
SM-ként amúgy maximum nem túl saras földúton való közlekedésre alkalmas, másra szvsz felejtős.
A kényelem erősen toleranciaszint-függő, utcai motorról átülve biztosan nem lesz komfortos, de akadnak olyanok, akik többszáz km-t is gond nélkül lenyomnak vele naponta.