az ilyen régi lomokhoz van még alkatrész?
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/
224197/KTM_500_GS_.html
gondolom közel sem olyan dinamikus mint egy exc, de jobban mehet egy xt-től?
Nem vagyok én díler csak adok veszek és használom is! Sosem volt ilyenem de rosszat még nem hallottam róluk. Ha 1,5-ért kapsz és ilyet akarsz reális érte kint sem olcsóbb! Csak úgy hogy üzleteljen vele meg szerintem nem igazán hoz senki mert nálunk kevesen fizetik ki ezt érte. http://www.moto.it/moto-usate/...
Zari a tűűzóltó,
Jano a díííler,
Zsiráf a szerelőőő,
és mindenki más aki úgy érzi tud valami hasznosat válaszolni, ne kíméljen légyszi:
1. exc/fe 450 injektoros változatai érezhetően gyengébbek mint a karbis testvéreik? Ez igaz? Kicsit gyanús, de hallottam ilyen "okosságokat".
2. Újabb okosság: "Az injektoros ott fog hagyni a hegyen, nem fogod tudni berúgni, csak maximum a szakadékba". Ne már, van ilyen? A bergben már lassan 6 éve van EFI blokk, tényleg itt tartunk?
3. 2012-es exc450/500 1.5M-ért nem sok egy kicsit? Ha így áll a használt piac, akkor talán érdemesebb keresni olyan kereskedőt, aki tud adni 27%-os kedvezményt... Jano, kintről is ennyiért tudsz behozni ilyen példányokat?
4. Nem vagyok üzemóra mániás. Ha valami beszarik rajta meg kell csinálni és húzni tovább, de az a része viszont érdekelne, hogy van-e olyan nyűgjük ezeknek a "friss" jószágoknak, ami relatíve sűrűn/nagy számban előfordul?
pityu
az van hogy a ktm nekem is volt fekete.. eleinte über szép..aztán meg .. 2-3 hónap múlva olyan okádék..mert a mattos fekete kölcsönöz neki valamilyen hányadék kinézetet..
de mondom..eleinte szÍp..
mig a narancs ha kifakul is.. 2-3 év múlva sem annyira szutyok mint a feketével..
de egyébként variálásnak nem utolsó és olcsóbb mint ha ez miatt vennél egy másik gépet..
aztán 2-3 hónap múlva a narancs meg ulyra tetszeni fog..lyonóbban mint előtte
eddig se láttam,ha ülök a motoron,de vettem egy idomszettet ami fekete,és valahogy nekem bután néz ki sárga tankon.egyébként meg tartalékra fordítom a csapot mikor már akadozik,és gyorsan keresek egy kutat a közelben.de lehet marad így,ha nem találok normális állapotban feketét.
Ez nem a képviselet hibája....az utóbbi években annyi tulajdonosa volt a márkának, hogy szerintem még jogilag se tisztázott, hogy ki milyen alkatrészt és kinek adjon át, nem hogy ez valójában megtörtént volna...
Igen, az egykipufogósok mind a "kocka" lámpával jöttek ki a gyárból.
Tempó az az áttételezéstől is függ, hosszú áttétellel akár 120-130 is kényelmesen tartható vele anélkül hogy szétpörögné magát.
640-est sose próbáltam pályán úgyhogy nem tudom milyen lehet, utcai motor után gondolom jó könnyű, pályagépről átülve meg jó lassú
szoktam olvasni nincs is abban hiba
inkább a felfogásomban van némi defekt......
nekem tuti egyforma a 2 dugattyú de nem mértem meg
szóval az a lényeg hogy ha kell, lesz
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/
224197/KTM_500_GS_.html
gondolom közel sem olyan dinamikus mint egy exc, de jobban mehet egy xt-től?
Zari a tűűzóltó,
Jano a díííler,
Zsiráf a szerelőőő,
és mindenki más aki úgy érzi tud valami hasznosat válaszolni, ne kíméljen légyszi:
1. exc/fe 450 injektoros változatai érezhetően gyengébbek mint a karbis testvéreik? Ez igaz? Kicsit gyanús, de hallottam ilyen "okosságokat".
2. Újabb okosság: "Az injektoros ott fog hagyni a hegyen, nem fogod tudni berúgni, csak maximum a szakadékba". Ne már, van ilyen? A bergben már lassan 6 éve van EFI blokk, tényleg itt tartunk?
3. 2012-es exc450/500 1.5M-ért nem sok egy kicsit? Ha így áll a használt piac, akkor talán érdemesebb keresni olyan kereskedőt, aki tud adni 27%-os kedvezményt... Jano, kintről is ennyiért tudsz behozni ilyen példányokat?
4. Nem vagyok üzemóra mániás. Ha valami beszarik rajta meg kell csinálni és húzni tovább, de az a része viszont érdekelne, hogy van-e olyan nyűgjük ezeknek a "friss" jószágoknak, ami relatíve sűrűn/nagy számban előfordul?
Full tank(s) to everyone!
az van hogy a ktm nekem is volt fekete.. eleinte über szép..aztán meg .. 2-3 hónap múlva olyan okádék..mert a mattos fekete kölcsönöz neki valamilyen hányadék kinézetet..
de mondom..eleinte szÍp..
mig a narancs ha kifakul is.. 2-3 év múlva sem annyira szutyok mint a feketével..
de egyébként variálásnak nem utolsó és olcsóbb mint ha ez miatt vennél egy másik gépet..
aztán 2-3 hónap múlva a narancs meg ulyra tetszeni fog..lyonóbban mint előtte
Tempó az az áttételezéstől is függ, hosszú áttétellel akár 120-130 is kényelmesen tartható vele anélkül hogy szétpörögné magát.
640-est sose próbáltam pályán úgyhogy nem tudom milyen lehet, utcai motor után gondolom jó könnyű, pályagépről átülve meg jó lassú
inkább a felfogásomban van némi defekt......
nekem tuti egyforma a 2 dugattyú de nem mértem meg
szóval az a lényeg hogy ha kell, lesz
most nem kell, csak hogy ne kelljen másfelé keresgélni ha szükség lenne rá
porvédő+karmantyú kellene
nekem mintha mind a 4 dugattyúm egyforma lenne,de ezt meg kell nézzem...