Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyi lenne az a hosszabb táv, és neked mit takar az enduro?
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek, nekem nem sok tapasztalatom van KTM-el! 640 LC4-eket nézegetek, erről mi a véleményetek?
LC4
Ezzel a kasztnival még nem a régebbi lámpásnak kéne lennie?
Ezek a motorok egyébként kezdő endurózásra mennyire alkalmasak? Hosszabb távon mennyire kényelmesek közúton?
Előre is köszi a segítséget
Sziasztok!
Van pár cuccom eladó ha valakit érdekel!Ezen a címen érdeklődjetek: attila.csosz@citromail.hu
Szia. Engem érdekelne
Üdv: András
giraffe64@freemail.hu

Írj és megbeszéljük!
Bocs hogy kicsit forszírozom, de jó lenne ha nem sűllyedne el csak így a téma.. Érdekes dolog ez, és így újra opció lehet az 560, márha van ember aki szakszerűen meg tudja csinálni..

Köszi!
Vegyél 2 üteműt...
Nem csak az olajozás a baja,kiváltották a régi jó acél kosarat alumíniumra....

Az első darabok szabadon futójával is voltak bajok..forgatott de be nem indult!
lya.. ez egyelten ami rosszakat hallottama és havernak is cseréltem már a bergben..is a 2009 fe ...a kuplit azt a bergnél is a gyenge pontra tették...a lamellák hogy nem kapnak elégkenést és hamar megéghetnek...
de nekem .. ezzel még nem volt bajom....(lehet ez is olaj függő.. de elfel.. ez is ..)ne is legyen...
pedig azért van nyektetve..
hát milyen endúrót vegyél..
hát úlyat

az úly motor olyan mint az úly csaly..eleintes emmi baj sincs vele..(mint általában az úly nővel) mindég lyó megülni.. és az is hálás akit megülsz...(motor csaly detó )
de egy idővel.. kikopik az a fény ..aztán jönnek elő a gondok..
de ha szerencsés wagy.. és ez nagyon nagyon a szerencsén és a kezelő..hozzáértő karbantartáson múlik..
akkor használt csajban és motorban is kap6ol olyat ami neked is a kedwedre tesz.. ott és ahogy... amikor csak.. akarod...

az hogy motorból a szőkét barnát 20as 30as 40 50 az a jó.. vagy csajból egy 2008 as eexc vagy sx...hát az csak mondom szerencse dolga...

bergből..2004től..
kátélyemből 2000től...
de pl ami sok panaszos..sx-f 450 de pl nekem egy havernak volt 505.. azzal soha semmi baja nem volt .. vett egy 2012 450..azzal meg úély kora óta csak a baj volt...40-60 üzemóra közt ..féknyereg széthullott hajtókat.. behülyézett..
másiknak az sx -f 2008 450 amig nála volt jó volt ..mevették két hónap múlva.. beleugrott 1000 ályró
exc 2008 450 ugyan ez.. egyik istenitette.. másik locsolta rá a lét .. mind a kettő ugyan úgy szervizbe lyáratta! sosem szerelgette bütykölgette...
oszt egyik igy másik úgy..

mikor 2009ben tszntapoztunk ..bodis dumaföldváron.. ott neem a fx 450 berg és a 530 az ami bejött.. az 570 az nem .. olyan furcsa volt a térképe ..mert lebutitották hogy kezelhető legyen...
ez a mostani fe 570.. meg imádom.. olyan a araktre...mint az enyém..
lyól összeillünk...

de van aki a drz 400 megy a legjobban..
neki az a karaktere.. van aki egy alfa béta 400 léghűtésessel ..
van aki egy 525.. 400...olyan szerteágazó az ember a stilus.. hogy kinek mi jön be..
majd 10 év múlva.. megmondod neked mi volt a lyó..addig meg csak ia tapasztalat gyűjtés..
Köszi szépen!
Ugyan az a blokk, nagyobb dugóval ezekből csak a 2010-től és még a kuplung ami a gyenge pont.
Nézd ha én itt keresek valamit figyelemmel kísérem a válaszokat is, de semmi probléma szerencse malac meg másik ahogy írtam nem te.
Köszi a tippeket! Akkor milyen endurot vegyek? Melyik megbizható? :)
450-nél megvolt ez a baj? Egy haver szeretne venni egy 2008-as EXC 450-et.
A kezdeti 530-al voltak bajok, de 2010-re orvosolta a gyár. 8-10 különböző dolgot változtattak, de a legfőbb baj az volt, hogy a főtengelyen a alul méretezték a főtengely szimmering felfekvő felületét, és hajlamos volt arra, hogy szétszakadjon. Ilyenkor összefolyt a 2 olajtér, és a motortérben 2-3 deci olaj maradt csak, amit ha nem vett észre a használó, akkor könnyen megtörtént a baj.
nagyon érdekes ez a téma..
pont ugyan azok az alkatrészek..inkább úgy mondom.. szinte a blokkház és a dugó kivételésvel az egész 20aberg fe 570 belseje az az 530as ...és a berg könnyedn elmegy .. az rfs blokkosok üzemórályátt ..de sajna a a ktm ugyan ezen évlyárataival ot baj van..
itt haver is benyalta nagyon hamar pedig az övé is úlykorátó nála volt ..oszt mégis..
de pl másik az meg elment az ő 450 3 évet..hozzányúlás nélkül..
azt silabizálták ki.. hogy a kenéssel vna a baj...
mert mig a régi blokkos(rfs) és a husaberg döntöttblokkosában egy olajtéel van megoldva az olajzás .. a 2008tól..2011 ig ott kettéválasztották.. és a két olajtérrrel van a baj...
de azt semmi képp nem javasolják hogy valahogy össszecigánolni össznyitni a két teret..mert a rfs blokkosból a henger alól is és a váltóból is a két olajszivattyú eyhejre az olajszűrőbe dolgozott majd onnan osztotta szét a kenést a ft, henger, hengerfej és váltóra addig kétolajteresnél az egy szivattyű csak ia a hengerr alól dolgozik..tehát nem 100% hogy összenyitás esertén neked oda mindég jut majd olaj.. és nem e esetleg a a váltóban oda folyik aztán meg .. a szivattyúra csak úgy immel ámmal..mondjuk egy felfelében...

ezen dolgok ellenére.. lehet hogy neked szerencséd lesz és egy . kiba jó géppel elleszel soks sok boldogh üzemorvos mentes üzemórát....
illetve annyira nem ipari hulladékról beszélünk...
csak az van hogy sok olyan tapasztalat van ami nem 2008-11 exck mellett szól..
hály..
kishabsi.
z van hogy nekem az 12-50 az ami műkszik ebben a életkörüményben ahol használom...igy a djári 52 méretel én nem tudok kezdeni semmit..
ezért is lett elpasszolva a két 52 fogas..de az aluval az a baly .. itt eksztrőm end gyúróban.. hogy hát alu ...
lehet hogy könnyű..de mikor elkezd az élete hajnalára érni..akkor még egy szutyok jt-ról sem kezdenek el hullani a fogak..de az aluról már
de mondom úly korában... még minden szép és fényes.. pont mint a nőknél..
könnyű és csinos..aztán meg..
egy telefonszamot tudsz adni ide.vagy ide: rolandsimon89@gmail.com
Engem is :)
esetleg van még tovább is, mert lehet érdekelne...
egyik ismerősnek az 530as 90 óránál olyan kéket dobott mint egy 2twartburg amikor kerozinnal ment
és tuti nem mahinált mert új kora óta nála van, és totál hobbi szinten nyomja
nem mondom hogy ez a jellemző de ilyen is van
Sziasztok Urak,
Szeretnék venni egy 530Exct...
Mire kell odafigyelni vásárláskor? Mennyire megbizható?
Előre is köszi a segítséget!
Ezen gondolkodom erősen...esetleg valaki ismeri?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_530_exc-r-8444215
Szia. Eszemben volt a hirdetésed.Ha tudtam volna hogy nem kelt el már hívtalak volna. De a munkám miatt nem tudtam utalni . A hitegetés pedig nem az én műfajom. Úgy voltam vele ha el kel akkor majd lesz máskor másik. És nem vagyok szerencsemalac már bocsáss meg . De ha ígérgetek szerintem az sem korrektebb .