Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

EXC hez keresek hátsó lámpa búrát Debrecen 06 20 3911529
nem tudom mi az a moto 2 de akkor úgy értelmezem az irásod .... jó az az olaj
Ha a Moto2-ben jó az az olaj, akkor ezekbe is jó lesz...
na a bellrély az API SM és jasó ma 2
ez kicsit nem szar..
http://translate.googleusercon...
hály kolbik...
minap voltam a 20kwárna importórnél.. és kiderült.. hogya 20aberg 20kwárná gyári olaja a bellrély..
valami 15w-50 ull szinti olaj.. és van is lyó árban 4 litykó 10ezerért...hogy az milyen olaj lehet.. persze kérdem a tőrt
mondom a motorszekszől a ktm eddigi gyári olajától jobb.. azt mondja .. jobb.. sokkal lyobb...
dehát mit is mondana mást..
valaki esetleg hallottmáér a belréylről...tapasztalatok...
ez sajna nem hordós.. hanem gyáéri 4 litykós csomagban van.. hoyg ez ..baly lehet ÉÉ?
óccsóság van!
Helló! PERSZE, 2 DB-ra vonatkozik az ár, egy JOBBOS és egy BALOS kesztyűre, azaz 1 párra. 7900 Ft/pár.
Elájulok ezeken a kérdéseken
helló a kettő db-ra vonatkozik az ár ?
Áh, sajna nem fogadhatom el. Ez a megszorítások időszaka, magamnak vettem, de szórom ki mert kell a lóvé, meg az előző még bírja. (Ezért is bontatlan.) De köszi az ajánlatot!
Cserekereskedelem, a kettőért adok 1-et ez is l-es 1 szer használtam, bőr az aunertól vettem új ára 28 pénz volt.
L-es mind a kettő. bocs a hiányos információért.
Igazándiból utálom, ha ilyen fórumokban hirdetnek, de... végülis az ilyen kesztyűket leginkább SM-hez meg endurozáshoz használják, ezekből pedig a KTM gyárt eleget.
Akkor most 2 pár van, méret?
Hátha valakit érdekel. 7900 ,- (új, bontatlan.)
az olajnak mmegváltoznka a fizikai és kémiai tulajdonságai..
a polimer láncok az amikmeggátolják a két alkartrész fémes érintkezését .. azok kezdenek széthullani...
illetve van olyan hogy diszpergens és detergáló.. az az hogy oldja a szennyeződést és oldatban tartja(azaz nem hagyja lerakódni.. a blokk falára az alkatrészekere...
illteve vannak olyan dolgok még hogy a benzin is belejut az olajba.. főleg hideginditáskor a gyűrűkél le tudszivárogni.. az is baxtatja az olajat..
és még sok minden..
addig 20..6od..azaz hú(s)zhatod az olajcserét bizutonsággal amig ezek a dolgok működnek az olajban..

a 10w-50 és a 10w-60 olaj az elméletileg hidegen egyforma..de aztán nem..a 60 az sűrűbb kissé...pedig a 10w- az 10w de mégis...
ez az ööszes olajnál igy van..
de olyan is van hogy egyik márka 10w-60 sem olyn sűrű mint a másiké..és nem is pont úgy viselkedik a hőtűrásre..

de ez olyan nagy és méllyenszántó gondolatok.. hogy a háromas eke az lófaszt sem szánt ezen mélyenszántó gondolatok mellett
írtam emilt
ez fura mert a hideg oldala egyforma
azt már észrevenni hogy 10w vagy 20w van benne nekem a honda a 20w olajjal nehezebben indult
aztán áthidaltam a bajt ment bele a 10w50 a "drágábbikból"

amúgy ezekben minek kell cserélni 10-20 óránként az olajat?
most cseréltem 18 órásan aztán még szinte átlátszó volt, a tapadása is kb ugyanaz volt mint az újnak
megváltozik a szerkezete? aztán nem ken rendesen?
Original csomagolásban volt 4literes pakk.Mindegy nekem jobban bevált a 60-as kár ragozni.Egy százassal drágább literje és jóval többet használom +20 felett mint alatt a motort ennyi.
Vegyétek, vigyétek amíg még megvan!

KTM 640 SM

Az Akra már elkelt!
hát ez a 10w- 50 vs 10w-60 ez úgy látom..eldőlt
az ötvenes az alul kuszmásodik ezért a 60as..
nem..
kb az az olaj ami neked kuszmásodik alul..az kb annyi köze volt a gyári dobozhoz... de ne aggódj.. téged tuti nem tettek át a plánkon...
én eddig elég sokféel olajat használtam..motorexet is...de hogy semelyik flakon alján nem volt soha semmi maradvány izé az egyszer biztos...
ha lett volna valami valaha is.. ..bele sem merem önteni...
ezeka gyári csomagolt olajok már csak ilyenek.. ha 10w-40.. 50..60 akár melyik is.. de semmi nix az alján, oldalán furi kicsapódás...

amit én tapasztaltma a 10w-60 minerva olajnál... a blokk sokkal nehezebben járt 10 fok körüli hőmérsékletn.. hidegen olyan tompa volt a hangja...a kupli kicsit ragadósabb volt talán....de az tény és való hogy a nap végére is egész türhető maradt az a gyári ktm csörömpölése a blokknak...
de a kupli nem annyira finomsága miatt.. nálam ez a 60 as nem játszik..

de hogy bármely márkályú és viszkozitású minőségi olajból valami is kivál6na... az nem gyári dolog...ott valami mókolódás volt már...