Én ebből a kérdéseimből egyet hagytam ki, nem pályázás hanem utcai használat lenne.
Utcán 3000-3500 kilométerenként cseréltem a 625-be amivel úgy akár 70 ezret is elmehet.
Ennél a gépnél ilyen átalakítással ez megrövidülhet?
ez az üzemórás élettertam kértdést ezt kicsit megvilágít6om más sperspktívából...
ott van pl egy gyorsasági izé(amilyenem még sosem volt de okos vagyok abban IS mint csák norrisz )
szóval útcai motorok azok 6000km olajcsere intervallumml vannak el..
de ha mondjuk egy olan útcainak mondott 180 lóerős gikszer 1000 nekiálsz pályázni.. és mondjuk 6000km ig nem cserélné le benne az ember az olajat.. mert az géesikszer ugye az nem üzemórás mint mondjuk a kátélyem exc
szoval ha az a nem üzemórás motor az a hungaroringen küldi a kilómétereket akkor z nem hogy 6000km nm birna ki az olajcsere ..de még a felét sem..úgy ká bé ..1000km uán az az olaj az úgy néz ki mint ugyan za a motort utcán autópályán 6000km után...
pedig ugyan az a gép.. ugyan az az olaj...
oszt eccŐ csak már a a sima utcai gsxr 1000 is üzemórás lett...
pedig.. mi valtozott..
sem olaj sem gép..
de még is válozott valami.. mégpedig az életkörülmény...
pedig az útcán ia nyelezheti az állat.. meg pályán is.. de mégis pályán..
pálya a kör pályán..valahogy más az a kiló..méter...
szóval ha ezt nézzük egy ec 525(akár sx 525) is simán kibir6 50.000km-t mint egy 640 lc 4
csak az a kérdés hol megy vele az ember...
mert ugye ebben is csak azok az ismert anyagok vannak amik minden motorban...
szóval az hogy üzemórás egy gép az csak is attól függ hol és hogyan használja a paraszt...
mert lássuk a volt sx 525 amiben 10 éves kora ellenére a dugattyú is gyári volt még a hajtókar is..és úgy a hajtómű szerrintem kb összes alkatésze (egy db főtengelycsapágy kivételével.. és lehetet is benne vagy ..7..de inkább 800 üzemóra..
ugyhog akár hogy is nézzük főtengely leheggesztve avival vagy vagy egy 3,25 ER 21 rutilos pálcával
egy a lényeg.. birja a gép a hajtást vagy s(e)m
Köszönöm válaszodat!
Azért érdekelt a téma mert itt azért nincs akkora ugrás cm3-ben mint a tiednél volt. http://www.motorcykelgalleri.d...
Tehát véleményed szerint egy ilyen átalakítás által üzemórássá válna a gép?
654 strapabíró mert 50-70 ezret is elmennek, ha viszont így meg lenne csinálva lehet a töredékére esne az élettartalma?
A kis blokkból - 525 - 656 ccm hozható ki, 80-as löket, és 102-es furattal. Már a 100-as furatú hengerhez is át kell alakítani a forgattyús házat. Az LC4 blokkból láttam 710 ccm-et, egy szlovén srác ment vele supermotoba. Természetesen rövidül az élettartam. A gyári csapat például kerámia főtengely csapággyal, és egyéb finomságokkal építette a blokkjait, de nem hivatalos információ szerint 5 üzemóránként revízió volt rajta.
Szia!
Ami építettél 610cm3 blokkot az 525ből fúrtad fel vagy vettél rá Big Bore kittet?
A véleményed érdekelne, egy 654cm3 blokkot szerinted fel lehetne fúratni 710cm3-re?
Ha lehetséges akkor más csapágyak, hajtókar kellene bele vagy simán elbírná a 654-é is?
Ezen változtatás által, véleményed szerint sokat csökkenne az élettartalma a blokknak?
Válaszodat előre is köszönöm!
Na igen, erre gondoltam. Mindenki egy idő után már azt utálja ami monoton munkavégzés, naponta ugyanaz a blokk, ugyanazok az eszközök, be fásul egy idő után. Én is voltam gyárba mint dolgozó, igaz nem KTM gyárba. Nekem nagy álmom, hogy kijussak 1x az életben gyárlátogatásra ide.
De aztán mint munkahely se lenne rossz, csak nem tudok idegen nyelvet annyira, mint ahogy azt kellene. Idehaza is eldolgozgatnék én csak KTM-el kapcsolatos legyen
Én voltam gyárlátogatáson. A jamaikaitól a törökön át, volt ott minden náció. Igazából kevés ember szemében láttad a szerelő sorokon, ahol gépies és monoton munkát végeznek, hogy annyira lelkesednének...neked, mint látogató, élmény volt, nekik meg munka...
Lekéstél? Kerestél itt a fórumon okt.26-án válaszoltam belinkeltem a hirdetésem. Aztán kb. 2-3 hét múlva eszedbe jut felhívni, ha én keresek valamit és van megveszem! Egyébként még mindíg megvan mert egy másik szerencse malac hív, hogy kell aztán mikor feladnám már mégse, de jártam már így itt a blokkvédővel is. Úgyhogy marad minden elfér a polcon ahogy eddig is.
Nem pofázol bele, ez egy nyílt fórum...és legalább egy érdekes téma...de gyárilag nem hegesztik le a KTM főtengelyét, ez a link egy amerikai csapat blokk újjáépítése, és valószínűleg tuningoltak is rajta...
Olvasva a topicot arra a következtetésre jutottam hogy itt egy látó van!... ki előre látó és nagyon találóan faroknak keresztelte az egyik nem piskótát
Utoljára írom le, hogy te is megértsd...1. széria....azaz, így jön ki a gyárból. 2. Senki nem mondta, hogy nem AWI...ti pörögtetek rá az inverter-rutilos pácával kombóra 3. Hangnem? Lenézés? Nekem te egy senki vagy, és nem vagyok köteles úgy ugrálni, ahogy te fütyülsz...de ha te kíváncsi vagy arra, hogy miket, hogyan, és miért építettem, akkor majd visszaveszel az arcodból, és a hangnemből is, mert nem őriztünk együtt nyájat, ha jól emlékszem. 4. Nem kérdezte senki, hogy te hogyan csinálnád...és ha te jobban szeretnéd, akkor szedd szét, és centírozd....ebben az esetben viszont gazdag gyerek vagy, és látó is...mert látod, hogy mikor fog megforogni a csap. 5. ne válaszolj, mert nem érdekel. Magadat járatod le, nem engem, és még buta is vagy amellett, hogy tudatlan...Pacsi....
Utcán 3000-3500 kilométerenként cseréltem a 625-be amivel úgy akár 70 ezret is elmehet.
Ennél a gépnél ilyen átalakítással ez megrövidülhet?
ez az üzemórás élettertam kértdést ezt kicsit megvilágít6om más sperspktívából...
ott van pl egy gyorsasági izé(amilyenem még sosem volt de okos vagyok abban IS mint csák norrisz )
szóval útcai motorok azok 6000km olajcsere intervallumml vannak el..
de ha mondjuk egy olan útcainak mondott 180 lóerős gikszer 1000 nekiálsz pályázni.. és mondjuk 6000km ig nem cserélné le benne az ember az olajat.. mert az géesikszer ugye az nem üzemórás mint mondjuk a kátélyem exc
szoval ha az a nem üzemórás motor az a hungaroringen küldi a kilómétereket akkor z nem hogy 6000km nm birna ki az olajcsere ..de még a felét sem..úgy ká bé ..1000km uán az az olaj az úgy néz ki mint ugyan za a motort utcán autópályán 6000km után...
pedig ugyan az a gép.. ugyan az az olaj...
oszt eccŐ csak már a a sima utcai gsxr 1000 is üzemórás lett...
pedig.. mi valtozott..
sem olaj sem gép..
de még is válozott valami.. mégpedig az életkörülmény...
pedig az útcán ia nyelezheti az állat.. meg pályán is.. de mégis pályán..
pálya a kör pályán..valahogy más az a kiló..méter...
szóval ha ezt nézzük egy ec 525(akár sx 525) is simán kibir6 50.000km-t mint egy 640 lc 4
csak az a kérdés hol megy vele az ember...
mert ugye ebben is csak azok az ismert anyagok vannak amik minden motorban...
szóval az hogy üzemórás egy gép az csak is attól függ hol és hogyan használja a paraszt...
mert lássuk a volt sx 525 amiben 10 éves kora ellenére a dugattyú is gyári volt még a hajtókar is..és úgy a hajtómű szerrintem kb összes alkatésze (egy db főtengelycsapágy kivételével.. és lehetet is benne vagy ..7..de inkább 800 üzemóra..
ugyhog akár hogy is nézzük főtengely leheggesztve avival vagy vagy egy 3,25 ER 21 rutilos pálcával
egy a lényeg.. birja a gép a hajtást vagy s(e)m
Azért érdekelt a téma mert itt azért nincs akkora ugrás cm3-ben mint a tiednél volt.
http://www.motorcykelgalleri.d...
Tehát véleményed szerint egy ilyen átalakítás által üzemórássá válna a gép?
654 strapabíró mert 50-70 ezret is elmennek, ha viszont így meg lenne csinálva lehet a töredékére esne az élettartalma?
Ami építettél 610cm3 blokkot az 525ből fúrtad fel vagy vettél rá Big Bore kittet?
A véleményed érdekelne, egy 654cm3 blokkot szerinted fel lehetne fúratni 710cm3-re?
Ha lehetséges akkor más csapágyak, hajtókar kellene bele vagy simán elbírná a 654-é is?
Ezen változtatás által, véleményed szerint sokat csökkenne az élettartalma a blokknak?
Válaszodat előre is köszönöm!
De aztán mint munkahely se lenne rossz, csak nem tudok idegen nyelvet annyira, mint ahogy azt kellene. Idehaza is eldolgozgatnék én csak KTM-el kapcsolatos legyen
Vajon az itt dolgozok is másképp néznek egy idő után a termékeikre?
Érdeklődnék hogy akinek van fehér motoros csizmája, ti mivel takarítjátok, hogy szép tiszta maradjon?