Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakit érdekel estleg LC4 625-é.
5 péz
probáld meg bele esztergálni a p20-as kuplungkosarát. hátha jó lesz bele.
Sziasztok! Keresek exc200 2004-eshez kuplungkosarat. Jó hozzá a 125 sx/exc kuplungkosár is. Ha valakinek lenne eladó ne tartsa magában. Köszönöm szépen!
Érdekes mert neked a teljes ellentettjét mondták mint amit nekem.
Erről már egyszer beszéltünk telefonon.
Hogy ők szereznek be mindent ők is papíroztatják le, úgy van hogy ott hagysz előleget.
Eltudom képzelni hogy az 570 frankó lehet, sőt......
Az valami hasonló mint az RXV550, bár remélem annál jobba befecskendező rendszere mert én utáltam az enyémen.
nem érdekel egy 52 fogas alu lánckerék? vadzsi uj csak kibontva lett azért nem tudom vissza cserélni...
az eleje is gyenge kidörzsölte az első kerék a leömlőt és teli nyomta sárral úgy hogy még a gyertya is sáros volt
Nálunk is van egy simson vázba épített 150-es etz blokk egy embernek.
Kemény a paripa csak a fékek nem bírják megfogni
Lecserélné tárcsára hibátlan lenne
én is beszéltem velük..mert mozgatta a fanytáziám.. de 1 mill.. és nekem kell intészni a dolgokat .. pl a blokkot..
há okés hogy egy mis az ára .. de akkro az legyen már úgy hogy odadobok nekik 5 kiló előleget ..aztán ha kés za gép akkor még 5 kiló..
de az hogy még én intésszem a dolgokat ..szerezzem be...
hát ha azokat is elintézem magam akkor minek az egész...

de itt va npl az én 570 bergem...
ez azszt oda bax...+ még a forgalmily a imegvan..bár kivonatta ma forgalomból..mert nekem nem kell a forgalmi a hegyekbe nenm kell.
a kár mikor vissza papiroz6om.. fél nap ügyintézés(egy erdetvizsga kell hozzá meg 1 óra az ocsmányirodában...
osz mehet a műszakira még aznap)

na ha annyira olyat akarsz hogy odabaxon...
na ez odaba
ez lóerőben azt tudja mint a régi 550 bergek(kicsit többet is )..csak kicsit forgósabb..
az innyectronak hála nem olyan elmebeteg alul viszont nagyon megforog felül....
ugyhogy ez pályán közúton tuti nem sok konkurenciáva kell számoljon.. már sm szinten...vagy a kanyargós szerpentinek szintjén...
12-50 áttétellen endúó krossz pályán.. kigyorsitáskor 5ben még kiemeli az első kereket anélkül hogy engedné a paraszt
ez a 15-40.. hát rendessn gyilkos lyószág lenne..

ennek ellenére a innectro és az egész gép úgy áll össz hogy még pályán (nem szűk kroccon) egy nyitottabb ec pályán nagyon élvezetes vele menni...
+ extrémeben is imádom...
Pacej! Nekem van! giraffe64@freemail.hu
volt simsonom 150 es etz blokkal, a váz alatt golf generátorral
nem érdekel... 1x elgondolktam rajta és annyi is volt. A vázba én is bele tudom faragni a motort, a papírozásnak utána tudok én is járni.
Ezek szerint lehetséges, hogy juthat ilyen eszedbe?
Mondjuk láttam régebben kint papíros 660 blokkot FCR karbival átszámolva 250 ezerért.
Itt pedig régebben linkelt valaki SX vázat 350 ezerért papírosan.
Én régebben beszélgettem motorátalakítással foglalkozó úriemberrel akik CRF vázba építenek bele CR500 és KX500 blokkokat.
Ő akkor azt mondta nekem hogy egy EXC vagy SX vázba beleépített KX500 blokk SM-re megcsinálva, lepapírozva 900-1 millió között jönne ki.
Nem biztos hogy egy 660al összerakott váz többe kerülne.
Ha érdekel ilyen téma tudok adni elérhetőséget, konkrétan azzal akivel én beszéltem.
nem akarom babrálni... még az 550 is bőven elég amit tud.

csak említettem, hogy ott "kisebb" faragás szükséges mint egy exc váznál. És mivel a berg forgalmiba is ktm szerepel így még elsüthető a dolog
Akkor most lehet betegebb vagyok mint te?
Hát ez még nem, de elgondolkodtató!
TUDJA
Azt meg minek babrálnád a 650-es berg blokk is tuja azt.
Mondjuk akkor csepel vázas bringába hajabusa blokk. Na ez már eszedbe jutott?
én az exc váz vs 660 smc blokkon gondolkodtam el, de többe lenne a hús mint a leves...

ahogy nézegettem a berget, abba jobban elférne az smc blokk és ott a lengővillát se kell babrálni mert jobb oldalon van a lánc.
Pár éve volt Érden az egyik srácnak egy Maico 685 2T supermoto... lebeszéltem vele, hogy kipróbálhatom, de mire összehoztuk a dolgot addigra visszaküldte Németországba, ott talált rá vevőt.
Köszönöm az infót.
Ami nekem a fantáziámat régóta mozgatja az az hogy egy könnyű vázba beilleszteni egy jó bika blokkot ami strapabíró is.
Régebben felhoztam az SX és KX500 témát ami szép kivitelezés mellett egy igencsak komoly adrenalinbomba lehetne.
A másik ilyen számomra ugyan csak egy SX váz és mondjuk egy 660 páros.
Nem tehetek róla a tetszenek az ilyen hybrid gépek, mind pl Apraszaki SXV550 váz és ER6-N blokk házasságkötése.
Pár általános dolog, pont az élettartam miatt a motorokat úgy tervezik hogy kisebb teljesítmény adjanak le mint amennyit elbírnának. Versenymotoroknál más a helyzet épp ezért a teljesítmény és fordulatszám növelésével az élettartam csökken!
Ez csak érdeklődés, nem lesz nekem mostanság semmi fúrás, faragás.
Érdekel a téma, ennyi!
Gabi, miért kell neked fúrni faragni? Hidd el gyártanak olyat ami neked épp elég!