Endurószettet külön adtam el másnak, meg kell nézni ki kell próbálni, egy biztos terepen állati jó vele mocizni.
SM-re is szuper, bár én igazából az endurózást szerettem vele.
Bár nálam az az igazi szerelem csak hát.......
Finomabb volt a váltás nagy melegbe.Plusz a 10W-50 be nekem kicsapódott valami adalék az aljába hosszabb állásnál a mellette lévő 10W-60nál nem volt ilyen.Sokak szerint akik láttak ilyen motort belülről is azok szerint is jobb olaj.Amíg párszázzal drágább csak a 10W-60-as addig miért venném az 50-est mikor a 60-as bevált.Amúgy meg pont nem kell senkinek számot tennem arról mit is öntök a motorba.
Én 450 ezerbe adtam el neki most május végén.
Nekem a blokk alkatrészekkel (hajtókat, dugattyú, főtengelycsapágyak, honolás, új tömítések) és szereléssel együtt 150 ezer volt a blokk.
Teljesen felhasználásfüggő a dolog mennyi idő múlva kell a generál.
Valaki 3000-4000 után már cseréli valaki 6000-8000 ezret is elmehet egy dugattyúval.
A lényeg szerintem SM-ként is hogy mennyit megy magas fordulaton a motor.
Az én áttételemmel 120-130 között nyitott a power 5.ben így 100-120 között nem pörgött még azért strapabíróbb mint egy rövid áttétellel.
Te hülyegyerek legyen már neked mindegy hogy milyen olajat veszek a szar hitellel terhelt motoromba. A 10W-60-as vált be használtam 10W-50-et is én tapasztaltam különbséget szóval nem véletlen akarok bele 60-ast.Mondjuk ezt pont nem neked magyarázom fúdehülyevagy.
Szia. Elvileg azt irta hogy 3000km ezelött volt felujjitva.. ha nem tul indiszkrét a kérdés akkor Te mennyiért adtad el és mikor?Egy teljes generál mibe fáj körül belül.(főtengely,hajtokar,dugo,csapágy).kb mennyi km megy el mikorra szét kell rántani a blokkot?
amúgy bugic .. nem értem ..millyen géped van amibe a gépi elíás az 10w-60.. a 10w- 50 nem lenne jó neki?
mert ha ismered az embert.. és motorszeksz fan vagy ..akkor szerintem a 525be simán jó az a 10w-50 motoreksz póver -izÉ
az hogy lehet .. itt a kis hordóból kilyött nekik a másfél-2 szerse
ugyhogy ezen történet óra .. én megbízom mindenkibe aki a hordós olajat ajánlgatja .
de ennek ellenére...
10 pár éve még én is vettem ilyet.. hordóból kimérve a 5 literes napraforgó étolajos kupába 6-800 ft ért a 10w-40 félszinti motorolaj....a kocsiba jó volt az is
de valahogy a motor.. nekem más...amaz munka eszköz ..ez meg a móka eszköz
ráadásul a hordós olyan 30%-al olcsóbb mint a flakonos, szóval olyan egetrengető spórolás nincs, a 80 literesből se tudtunk kimérni 80 flakonnal 3-4 flakon elveszett a pontatlanság oltárán......
tehát még azt a 30%-ot se lehet érvényesíteni az árban
Sokat nem mehetett vele mert a gumi már kopott volt rendesen és még mindig az van rajta.
Én amikor eladtam 2000 valahány száz kilométer volt benne felújítást követően.
Most sem lehet benne sokkal több.
raks..
0,5re lettem értve...
de nemgond...nem az árról beszéltem.. mondtam az nálam ilyen esetben nem számit.. mert egy 5ezres olaj számomra ha bontott kupában van.. akkor sem ér semmit...de attól még lehet jó a biznicéd..de amúgy nem értem .. ez a motorszeksz ez nem jó a lyamahóba? full szinti és igaz nem 10w-40 mint a lyapók azt szeretik irne.. de a 10w-50 az kielégiti a 10w-40 olaj szintjét .. illetve helyettesíthető vele...és ilyen drága olajat ..mért pazarékolnál el ha a másik gépbe is simán belemenne
elmagyarázom...számomra mért felejtős..
mert pla múltkor havernál pakolgattuk az olajakat..aztán volt 2-3 kupa amiben volt olaj... de gyanúsan nem az ami a dobozon vaol.. mert ő is kannázta egy időben.. aztán mikor meg olajat akart cserélélni..nem merte beleöntei a gépbe.. mert már nem volt benne biztos hogy az a 10w-40 félszinti autó olaj van a kupában..vagy az aa motornak lett félretéve ..még annó...
ugyhogy .. az a bontott kupa olaj.. az a bizonytalansági tényezőben volt. .hogy ma4t motorba nem merte beletenni..mert egy 10w-40 motorolaj több kárt tesz a motorban 4t esetében ..mint ami hasznaot hoz az a pár ezer ft spórolás..
de mondom... ha te mondod..az úgy van.... te tuti nem kavartad el.. .
amúgy másik haver autószerelő.. ő pl a 50 literes hordós jó minőségű drága szinti olajaiból.. el szokott adni.. lyó 150-200 litert is .. na az aszán az okosság..
én sajna maradok a jól bevált elfemnél...a beszerzési hely ami tavaj volt az változni fog ..mert formula 3000nél az 18 liter kartonos kiszerelés az 1750/literre jött ki...
az most 31500 ről fel ment majd 60 ezrerre...de niksz gond mert a kauffer ..meg a microsizés is árul 2200 ért elfet...ugyhogy csak az a kérdés melyiktől jöjjön majd tavasszal az a 6-9 liternyi
ha igen több infót kaphatsz a motorol a Hangab felhasználó névre halgató ismerösmtöl mert az övé volt! egyébként nekem 04 es 300 exc van utcán nagyot lehet vele motorozni!
sziasztok lenne 1 kérdésem. van fent a hirdetések között egy ktm exc 250 sm gép. szerintetek jo vétel volna? Mit kell tudni ezekről a mocikról. 1 kis infót szeretnék kérni. Köszi előre is
üdv: Laci
Gondoltam hogy nem MOL-os olajat árulsz motorexes flakonba.Azért annyira ismerlek hogy nem baszod át az embert ilyennel.Engem csak az érdekelt hogy 10w-50 vagy 10w-60-as az olaj arra is írtam hogy nem tudni elötte mi is volt csak te tudhatod.Sajnos nekem az utóbbi kellett volna.Azt szó nélkül megvettem volna tőled.
Hali! Valaki ismeri innen valamelyiket? Tanácsot is szivesen fogadok melyiket miért vagy miért ne. Köszi! Zoli. http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_exc-8433228http://www.hasz
naltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_exc_szem-auo_csere-8445433
SM-re is szuper, bár én igazából az endurózást szerettem vele.
Bár nálam az az igazi szerelem csak hát.......