jahh hát szerintem is első lépésként bemenni egy nagy bontoba tolomérő+centi, és mérni, lengővilla-blokk, hol van az első fogaskerék, mert ezek eléggé leszükitenék a lehetőségeket,
nyilván nem akarnátok az aluvázat megbontani...
amugymeg a végén lesz egy jo sok munkával összefaragott jo gyenge blokkos öszvéretek, Csabi barátom gyártott ilyet asszem xr 250-böl, még a tank is alubol volt hegesztve, jo sok munka volt benne meg pénz, mégis volt mindig valami kinja...
Tankot is egyedit kell faragni az tuti, meg mire mindent beszereztek és még a költségvetést se lépjétek túl hát............ de hosszú a tél legalább nem unatkoztok.
Hát igen ezeket mind meg kell mérni hogy mennyi alakítás kell.Haver elvileg meg tud mindent csinálni a gépműhelyben.De azért nem szeretnénk nagyon sokat faragni a gépen.A 2T vázakkal szerintem nehezebb dolgunk lenne mert kisebb a blokknak a hely.Főleg a tanknál a henger/hengerfejnek.
Ja és kicsi pénz azért nem 200ezerben gondolkodunk.Szerintem 500-ból kijönne a project ha jó áron be tudjuk szerezni a főbb részeket.Haver kb ennyit szánna rá.Ja tudom hogy ennyiért már komolyabb gépet lehet kapni na oké de nem ilyet A végletekig kikönnyíteni a motort csak a legfontosabb dolgok kellenek majd rá.A léghűtéses blokkhoz se kell hűtőrendszer max egy olajhűtő.
Kompett Crossmotort vennénk blokk nélkül.Beledobni egy ilyen igénytelen blokkot.Szóval nem akarunk itt baszakodni az alkatrészekkel darabonként.A vázba belefaragni a blokkot be vezetékezni világitást rá legalább előre aztán ennyi.Láttam már hasonlót neket egy Kawa KXF 250 vázba volt egy XR 250-es blokk asszem.Na egy hasonló konstrukcióban gondolkodok.Nem kell banán űlés meg ormótlan segédváz meg zártszelvény lengőkar.Ezért nem akarunk öreg vázat csak a blokkot vennénk át.
kicsi pénzből?
100fölött vannak az értelmesebb elsőlábak
nekem volt xr4(full ugyanaz mint a 250) és nem volt ám számottevően szarabb a futóműve mint most a huskynak
bár a nagyobb ugratókon nem tudom mi a különbség, sosem mertem kipróbálni
akkor miért nem az xr250 egy az egyben?
igaz 130kiló körül van de ebben a villanyindítás is megvan
futóműve egész jó
300felé ki lehet fogni 2000 előttieket
Szeva mindenki.Ritkán kérdezek főleg itt de látom mostanában kell mert kicsit normalizálódott a helyzet.Haverral dumáltuk hosszasan hogy lehetne olcsón összehozni egy olyan endurót ami könnyű jó a futóműve viszont nem kell hogy 60ló legyen de simán bírjon sok sok ezret megbontás nélkül.Én erre persze a régi RFS blokkos KTM-eket mondtam de olcsón azokhoz nem lehet hozzájutni.Illetve de csak mind le van lakva és tuti hogy rá kéne dobni még egy pár százast hogy jó legyen.
DRZ nehéz ormótlan és nem is azt az irányt követi mint amit mi szeretnénk.
Az irány pedig egy KTM freeride 350 stílusu motor lenne.Persze tudom hogy kis pénzből nem lesz olyan motor de közeli tulajdonságokkal rendelkezne.Könnyű súly és igénytelen blokk ami nincs kihegyezve.
Receptem a következő lenne.Egy nem túl öreg Crossmotor vagy Endurocross blokk nélkül.Lehetőleg 125-ös kis könnyű kecske 10-évesnél nem öregebb.És egy valamilyen léghűtéses blokk.TTR 250-350,XR,DR 250-es esetleg 400-as blokk.
Szerintetek mennyire életképes a terv?
Elfogadom mindenki értelmes véleményét de inkább az írjon akinek van egy kis esze a dologhoz.Köszi a válaszokat ötleteket.
nem minden motorozás egyforma
én kifejezetten kedvelem ezeket a régi lomokat
rajta vagyok 3 napig folyamatosan 1200-1500km táv aztán semmi bajom nincs
ezek a gizmó gebék meg széjjelvágnak 100km alatt
pl felénk az alföldön nincs is igazán értelme mással menni csak ezekkel a régi nehéz vasakkal a homok a kicsiket elég jól dobálja
úgy gondolom hogy egy régi de használható lom 200-250 között ér
rendszámosan legyen több 100al
szóval ehhez mérten alkotom meg azt az összeget amit bekínálunk
és nem is avval van baj hogy lóg a bele, hanem hogy nem annyiért adják mint aminek lóg a bele
a száz70 re ...
8 van 1000-et...
hát te akkora zsavallér wagy .
nem félsz olyankor hogy rád engedi a kutyuát
mondjuk ha az is olyan mint a motorolya akkor attól sem kell félni
amúg meg ...
mire számit6 az ember 100on piciért?
hát egy 2010 ktm lc 8-ra semmi képp ne
ezekkel addig nix gond amig megy ..aztán ha megy az alkatrész beszerzése nem lesz 1szerű..meg még olcsó sem.. pedig a gép értéke.. nem túl magas..
mondjuk ha bontóban talász hozzá alkatrészeket..akkor esetleg lehet javitani..de ha már egy ici picit is bele kell nyúlni...h át a motor jelenlegi árát csak egy véletlen szerelgetéses egyremélyebben beleszalad a parszt tipusú szerelgetés után könnyedén bele lehet locsolni egy ilyen gépbe..nEEm?
nem is néztem hogy 55 ló
ír a nép mindenfélét, láttam én már 70 lovas xt600at is, lehet kicsik voltak a lovak benne
haver akarna valami játszós motort kicsi pénzért, néztünk pár xl-xt-tt masinát de a 200 alatti kategóriában olyan siralmas tákolások vannak hogy majd eret vágok magamon amikor meglátom
aztán amikor egy 170 re hirdetett tákolmányért bekínálunk 80at meg vannak sértődve........
gyuRRRíí
ha mér olyan okos titok macska vagy hogy mindenkiről tudod a tutit
há akkor a kérdéseider a wállast magad is meg tudod vállasolni.. mert ezek mér voltak itt témák...
de pl 1,5 milla egy 2012 exc 450 500 az kicsit .. sok...
de ahogy érzed...
mert van az hogy nem is olyan sok ha olyan az üzemórálya meg az üzemorvosa a gépnek
de egy tuti..
450 exc vehemenciával dinamikályával .. azzal nem lesz gondod
múhahaha ..
500ccm és léghűtéssel 55 lÚerő..Múhahaha
nyÍÍÍhahaha .
ennek ellenére nekem pl nagyon teszik és bejön.. ha nem sietsz én megyek érte.. már hivom is a tsávót..adok érte.. öt kilót...
és nem is akár hogy...
egyben...
nem geciezek vele ..nem aprózom el..
megy neki egy rákhel csákban az öt kiló krumplÍÍ
amúgy elmondom.. az fc 550 bergek voltak keréken 55 lovasok.. az gyakorlatilag azt jelenti.. negyedikben a legkissebb gázpöccintésre.. egykerék..de akinek tc 510 e van annak nem kell elmagyarázni mi az az 55 lúerő
látom teli vagy zsével haver.. mert ebbe oszt majd lehet dobálni.. mintha egy kutat akarnál telelapátolni vizzel...
de ha úgy érzed halyrá.. én pi értelmetlen patakokon küzdök bolondabbnál bolondabb helyeken..full értelmetlen az egész..
akkor neked mért ne lehetne más a hobbid végül is ez sem nagyobb pénzkidobás mint az enyém..vagy akár melyik moto-rose azaz...moto- rozé
nyilván nem akarnátok az aluvázat megbontani...
amugymeg a végén lesz egy jo sok munkával összefaragott jo gyenge blokkos öszvéretek, Csabi barátom gyártott ilyet asszem xr 250-böl, még a tank is alubol volt hegesztve, jo sok munka volt benne meg pénz, mégis volt mindig valami kinja...