hogy mondjuk ..ful kopott fékbetéta legeszerűbb ezt afelső légbuborékot megszüntetni..
fogja a paraszt.. és a két dugattyút betolja agyig...a helyére.. na akkor egy fél tartályi olaj visszameg..kb a vezeték teljes hossznyi olaj.. ugy áramik visaszm int a fény..
amire kell figyelni ilyenkr ..
a hmondjuk a fék már jól megkoőpott és valaki utántölti az olajat mert azt látja minimumon van.. aztán meg...
3 7 múlva ezsébe jut hogy nem csak az olja volt kevés hanmem a betét is..
és a úly betéttel rakja össz.. és a dugókat vissza a karja tolni.. hogy beférjen az úly betét a helyére..
de már feltöltötte a tartályt 3 hete..
a dugók ahogy mennek vissza akkor ...az olajat ahogy préselné a tartáylba. már nem fér el.. mert a tartályt mndom felöntötte nem rég.. és a duggó men megy a helyéree.. mertrt ugy atartály tövig van.. és akkro ha erölteti.. na akkro van a bajság.. láttma már olyat hogy az üveg kis kémlelő ablakot is kitolta...mert a csőfogóval erőset tud ám szorítan a parszt..
ugyhogymidnnekinek javllom.. úly betétnél cserénél kezdje azzal hogy .. a kis tattály két csavarját meglazitja hogy a tető.. kicsit..tudjon engedni ki olajat.. jaha épp arra lesz szüksége!
igazándiból akkor szokott gond lenni amikor takarít az ember és full üres minden
akkor van úgy néha hogy megszorul egy buborék a csőben és nem akar lefelé menni
Én egy kb 1-1,5 méteres átlátszó csövet szoktam rátenni a légtelenítő csavarra és pumpálgatni még nem lesz buborékmentes. Persze folyamatosan után tölteni felül. Aztán csavar meghúz, pár pumpálás a fékkaron és kész.
a kormányon lévő munkanehgret logasd úgy hogy a levegő sehol ne találjon olyan helye ami valahol kicsit is lefelé megy a csővezeték illetve a munkahenger fékcső kapcsolata is.. olyan legyne hog yfelfelé tudjon mozogni az a kis buborék...
ez egy 2 perces játék..
de ha nem szereled le.. csak edöltöd a motort nagyon.. a jobb oldalára.. és olyankopr pumpálgatod rugóztatod a fékkart.. akkor is szépen felfdolgozza a kis levegőt a felső tartályba..
van.. ne hagy benne egy kicsi levegőt sem.. akkor lesz tökéletes
egyébként a levegő felfelél áramlik az olajban..( pontosabban az olaj a nagyobb fajsúlya miatt lefelé áramlik a levegőben.. )
tehát ha fogod és leszereled a a fékmunkahengert.. és felakasztod hogy lógjon.. akkor az a legkissebb levegő amit nem tudsz kiszedni.. de érzed hogy még mindég benne van... az olyankor ki fog jönni..pontosabban... felmegy a tartályba
mert ott felül azon a kis szakaszon meg tud ülni ahl a munkahenger csatlakozik a fékcsőhöz..és ha valaki nem kellő intenzitással légtelenit.. azt onnan nem tudja kilégteleníteni!
persze gyakorlott szerelőknél ez nem szokott gáz lenni...
de aki ilyet kérdez z meg nem szokott gyakorlott szerelő lenni
ha nem tudod vákuummal kiszívni akkor szedd le a munkahengert emeld fel és úgy légtelenítsd(ne legyen lefelé menő rész a fékcsövön)
én ilyenkor kitekerem a légtelenítőt csak ujjal fogom be
tök gáz megoldás, de pár perc alatt megvan
ja és ne a legfaszább diszkós rucid legyen rajtad mert a töködig fog folyni a fékfolyadék
hogy mondjuk ..ful kopott fékbetéta legeszerűbb ezt afelső légbuborékot megszüntetni..
fogja a paraszt.. és a két dugattyút betolja agyig...a helyére.. na akkor egy fél tartályi olaj visszameg..kb a vezeték teljes hossznyi olaj.. ugy áramik visaszm int a fény..
amire kell figyelni ilyenkr ..
a hmondjuk a fék már jól megkoőpott és valaki utántölti az olajat mert azt látja minimumon van.. aztán meg...
3 7 múlva ezsébe jut hogy nem csak az olja volt kevés hanmem a betét is..
és a úly betéttel rakja össz.. és a dugókat vissza a karja tolni.. hogy beférjen az úly betét a helyére..
de már feltöltötte a tartályt 3 hete..
a dugók ahogy mennek vissza akkor ...az olajat ahogy préselné a tartáylba. már nem fér el.. mert a tartályt mndom felöntötte nem rég.. és a duggó men megy a helyéree.. mertrt ugy atartály tövig van.. és akkro ha erölteti.. na akkro van a bajság.. láttma már olyat hogy az üveg kis kémlelő ablakot is kitolta...mert a csőfogóval erőset tud ám szorítan a parszt..
ugyhogymidnnekinek javllom.. úly betétnél cserénél kezdje azzal hogy .. a kis tattály két csavarját meglazitja hogy a tető.. kicsit..tudjon engedni ki olajat.. jaha épp arra lesz szüksége!
akkor van úgy néha hogy megszorul egy buborék a csőben és nem akar lefelé menni
zsolti.. itt van ma nagyon megbúlyó buborék..nagyon megbúlyó buborék itt van zsóti
nem nevezném magam kezdőnek a szakmába.ilyennel még nem találkoztam.
utána jött a munkahenger emelős trükk, az bejött
ez egy 2 perces játék..
de ha nem szereled le.. csak edöltöd a motort nagyon.. a jobb oldalára.. és olyankopr pumpálgatod rugóztatod a fékkart.. akkor is szépen felfdolgozza a kis levegőt a felső tartályba..
egyébként a levegő felfelél áramlik az olajban..( pontosabban az olaj a nagyobb fajsúlya miatt lefelé áramlik a levegőben.. )
tehát ha fogod és leszereled a a fékmunkahengert.. és felakasztod hogy lógjon.. akkor az a legkissebb levegő amit nem tudsz kiszedni.. de érzed hogy még mindég benne van... az olyankor ki fog jönni..pontosabban... felmegy a tartályba
mert ott felül azon a kis szakaszon meg tud ülni ahl a munkahenger csatlakozik a fékcsőhöz..és ha valaki nem kellő intenzitással légtelenit.. azt onnan nem tudja kilégteleníteni!
persze gyakorlott szerelőknél ez nem szokott gáz lenni...
de aki ilyet kérdez z meg nem szokott gyakorlott szerelő lenni
Olyan kérdésem lenne, hogy mikre kellene odafigyelni ha elmegyek megnézni, és hogy szerintetek jó vételnek tűnik-e ?
Köszi
én ilyenkor kitekerem a légtelenítőt csak ujjal fogom be
tök gáz megoldás, de pár perc alatt megvan
ja és ne a legfaszább diszkós rucid legyen rajtad mert a töködig fog folyni a fékfolyadék
már megőrülök vele.
No,tessék gépelni nekem .
Első fék légtelenítésnek van valami trükkje Urak?
2004 exc 525