ha sikerülne is a faragás akkor ott állna egy faca géppel aminek kivették a szívét
mintha egy bmw-be betennél egy zsiguli motort mert úgyse akarsz gyorsan menni
Ezért lesz az hogy rábeszélem majd egy 250-es vagy egy 400-as EXC-re De mondom ha faragni akar akkor faragunk valami tutit legfeljebb rájön hogy kidobott pénz
Ismerem a DRZ-t.Van egy pár a csapatban.Mentem is már jónéhánnyal.Elhiszem hogy a Markó Pista azzal ment és nyert.De a haver nem versenyezni akar pláne nem DRZ-vel.Ismerjük mindketten a DRZ-t Soha nem mondtam hogy szar motor de az egész úgy ahogy van hiába cserélsz rajta teleszkópot mégse lesz az ami neki kéne.Crossmotor vagy Versenyenduro alapban gondolkodunk.A DRZ-n látszik hogy igazi enduro.Nem crossmotor alapokon fekszik mint egy WR vagy egy EXC.Tudom hogy pont elég arra amire használjuk de mégse kell.
Azért köszönöm mindenkinek a véleményét a továbbiakat is szívesen meghallgatom.Haver dönt neki mi kell ha faragni akar faragjon.
az van hogy csak úgy élvezkedni.. 500ból az faxa..
szacsi barátomnak is volt 2-3 ilyen gépe.. mindég valami behülyézett és az élvezetes hajtások végén..mindégh mindégh hazatolattú volt a vége..
oszt benne volt azokba is ..fél milla..
mikor eladta.. szerintem kb a méhbe.. ott oszt visszajött az ára.. mert ott is adtak érte 500at csak az ezres hiányzott az ötszáz végéről...
aztán ezt megunta.. 3-5 év múlva és most van neki motorja..
volt neki rmz vázban valamilégűtéses honda blok.. meg valami ...
mindehol csak a küzdelem volt vele..már mint hogy olyan helyeken akart jönni ahol mi a fc 450 nel meg az sx 250...525ökkel xc-w 300 akkal szemben..
de otthon tuti élvezet ezt csinálni..
viszont utána pont mikor a fáradtcshágos munkának a djümölcséből kellett volna a méz édes dolgokat kinyalni..
na akkor az édes kis lyaúszág.. full szétszopatta a parsztot az édes iz helyébe jött a keserű kullogás...
ugyhogy ha van kidobni lé.. akkor hajrá.. csinálni megfelé
ha meg motorozni akar a paraszt akkor meg csk is egy üzembeiztos gyár által kifeljesztett és más által még szét nem taposott gépet javaslom..
vagy akkor tényleg meg köll venni a gs 500 ini féel gépet. oszt az még azért megy is..egy darabig
Má bocsánat hogy belevaúú de hát ez egy nyilvános topik, szóval ez a motorépítősdi szép dolog de nem a kispénzű átlagparaszt hobit-ja. Mire összefaragsz egy kétkerekűt annyi pénzt beleraksz hogy abból egy motort is lehet venni. "Szar a drz, ormótlan nem azt az irányt követi". inkább egy öreg léghűtéses blokk az a fasza. Csak elmondanám hogy 2003 ban a Markó Pistabácsi az endúróbajnokság abszolút kategóriájában a 2. helyen végzett a drz-vel, szoros küzdelemben a bajnokiért. 500-at rászán a haverod egy izére amit majd egy év múlva el akar adni. Annyiért van jó állapotú drz, 60-70 ért 48-as wp teló, pálinkáért vagy egykis apróért errefelé CNCznek villabefogót. oszt van egy fasza gépe a habarádnak. Nemtom az Oncsik Zoltán neve mond e valamit, de ő ezt mondta egy 2005-ös teszten, hogy aszonygya: " de ha csak úgy egyszerűen nagyon jól akarod magad érezni hétvégente, nem kell tovább keresgélned erre a suzuki drz tökéletes választás." Persze felőlem mindenki arra bassza el a nehezen összegyűjtött pénzét amire akarja. Csácsumicsápalacsintasütő.
Igazából én nem ragaszkodok hozzá.Ha annyira jó lenne akkor nekem is az lenne.Tudom hogy nem bírja az állóhelyzetben szenvedést.Haver mégis isteníti neki olyan kell.Neki olyan volt szerette.Bejárta vele az ország hegyeit.Csak nehéznek és ormótlannak találja a vázat futóművet.A modernebb endurók crossok vázát szeretné.Én mondtam neki hogy szerintem bele lehetne faragni a léghűtéses blokkot és jó ötlet.Szerintetek nem.Hát igen én is azért átlátom a hátrányait és ezt mondtam is neki.2T az felejtős neki nem kell hosszútávon meg nem nyerő.Kis köbcentis 4T cross is felejtős.
Amit pofázok neki az az én régebbi EXC-m 250-es RFS blokk nagy víztér jó konstrukció.Ugyanaz a blokk mint az 525-nek.Lehet hozzá kapni gyári 350-es hengerszettet.Én azzal a motorral nagyon meg voltam elégedve.Csak egy jót kifogni hát tű a szénakazalban De legalább nem kéne faragni semmit rajta.Az úgy jó ahogy van.
De mire gondolsz azokra a crossmotorokra amiket janó linkelt?Blokkot is meghagyni?Épp az amit lecserélnék az a blokk.Sok lóvé lenne kompletten felújítani és az áttétel se endurós.Persze azt is meg lehet oldani de akkor is csak crossmotor blokk lesz rövid élettartammal.Épp a léghűtéses blokkok igénytelensége kéne.Persze nem igénytelenűl használni gondolom hanem hogy hosszútávon is megbízható maradjon.A léghűtéses blokkot is amit kell kicserélni benne de akkor már arra költenénk.Ja tudom hogy a végeredmény kétes lehet de szerintem nem rossz az ötlet csak a kivitelezés nem mindegy hogy milyen.
akkor már inkább egy 250es cross amennyit ráköltenétek meg a ráfordított meló helyett értelmes pénzszerző munkát végeztek simán meglenne 5 nagyszervíz
lámpa meg tök egyszerű vannak ezek a ledes fényszórók 25 felé már nagyon tutik vannak ehhez egy kis szünetmentes akku aztán fél éjszakát végigvilágítja
amúgy ha ezeket a régi kis 250es 4t blokkokat rendesebben nyúzzátok ilyen 20 óránként azokban is kell olajat cserélni, szóval nemigen lesztek előrébb szerviz terén se
Pl. az sx400-ast endurósítanám, a váltója ennek a típusnak gyárilag hatos nagyon jó elosztással egyszer sx 520-ba raktam ilyen váltót, hogy az 1-es ne legyen hosszú lánckerekekkel megoldható és 6-ban még hosszú távon se lessz rövid, exc lendkerék és gyújtás így lesz nyomaték és világítás.
szerintem is okosabb megoldás amit jano mond, venni egy jo alapot és azt elsimitani áttétellel hogy hosszu nyulos legyen, esetleg faragni rá világitást, oszt jo napot...
mikor el akarod adni is egyszerübb dolgod van
Ezek jó alapok lennének.Csak 400ezer ebből a blokkot el kéne adni ami kitudja mikor menne el meg mennyiért.De az alap jó csak a blokkot kéne lecserélni.
Jaja ez a haver feladata lesz méricskélni bontókat járni.Igen szerintem azt a motort láttam hirdetve KXF váz DR250-es blokkal.Ja biztos nem lehetett egy erőgép.Azért egy 25-30lovat ki kéne legalább hozni belőle.Biztos nem ez lenne a legjobb falmászó gép.De ha könnyű az egész motor az azért sokat segítene rajta.A havernak amúgy TTR-350-e volt és azzal elég jól közlekedett még a falakon is.Neki szerintem pont megfelelne.Egy hasonló blokkos de könnyebb gép jó fékkel futóművel.Többcélu gépnek kéne amúgy pont ezt írtam hogy sokszor messze vannak a fasza helyek olyankor sokat mozgunk egyszerű földutakon mezőkön át.
Kintről szeretnénk beszerezni a blokkot meg a vázat.Itthon nincs nagyon választék.Ebay vagy esetleg máshonnan összelegózni.Én csak az ötlet adó leszek havernak bebeszéltem hogy milyen jó lesz ez De én látok benne fantáziát.Mert ahova mi szánjuk oda nagyon is helyt állna.Hosszabb távok.Gyakran megyünk egy nap 80-100Km-t terepen de ha betalálunk egy fasza helyet ahol beszopná a nehéz enduróval ezért kell könnyű gép viszont a nagy táv miatt jó ha keveset zabál.Így nem kell neki bazinagy tank se.Tudom hogy nem egy erőgép a léghűtéses 350-es szerkezet de kis súllyal szerintem életképesebb lenne.Plussz lehet vele még okoskodni egy 4T cross kipuff rendszerrel meg komolyabb karbival.Szóval van benne szerintem elég tartalék hogy egy komolyan használható gépet hozzunk össze mindezt hosszú élet tartammal.Na igen jön a tél bújjuk a netet a sok infót szedjük mindenhonnan aztán reméljük lesz belőle valami.A lóvé megvan neki már csak okosan össze kell legózni a dolgokat.Azt mondjuk mondtam neki ha sikerül a gép akkor arra készüljön fel hogy ezzel megy nyugdíjba mert az ilyen öszvér gépet senki se fogja megvenni ha esetleg nem tetszik neki.Bár kitudja lehet hogy még jól is fog sikerülni.De az biztos hogy nem 2nap alatt fogja összerakni.
régen mindig azt csináltuk, hogy simán be áttételeztük hosszura, máris fel lehetett rugat az rm 250-el is a sziklás szarokon...
és ez occso megoldás
mintha egy bmw-be betennél egy zsiguli motort mert úgyse akarsz gyorsan menni
Azért köszönöm mindenkinek a véleményét a továbbiakat is szívesen meghallgatom.Haver dönt neki mi kell ha faragni akar faragjon.
szacsi barátomnak is volt 2-3 ilyen gépe.. mindég valami behülyézett és az élvezetes hajtások végén..mindégh mindégh hazatolattú volt a vége..
oszt benne volt azokba is ..fél milla..
mikor eladta.. szerintem kb a méhbe.. ott oszt visszajött az ára.. mert ott is adtak érte 500at csak az ezres hiányzott az ötszáz végéről...
aztán ezt megunta.. 3-5 év múlva és most van neki motorja..
volt neki rmz vázban valamilégűtéses honda blok.. meg valami ...
mindehol csak a küzdelem volt vele..már mint hogy olyan helyeken akart jönni ahol mi a fc 450 nel meg az sx 250...525ökkel xc-w 300 akkal szemben..
de otthon tuti élvezet ezt csinálni..
viszont utána pont mikor a fáradtcshágos munkának a djümölcséből kellett volna a méz édes dolgokat kinyalni..
na akkor az édes kis lyaúszág.. full szétszopatta a parsztot az édes iz helyébe jött a keserű kullogás...
ugyhogy ha van kidobni lé.. akkor hajrá.. csinálni megfelé
ha meg motorozni akar a paraszt akkor meg csk is egy üzembeiztos gyár által kifeljesztett és más által még szét nem taposott gépet javaslom..
vagy akkor tényleg meg köll venni a gs 500 ini féel gépet. oszt az még azért megy is..egy darabig
Kattints a bal felső sarokban a címre,és felvisz a youtubera.
http://youtu.be/2EYgwgdk8uI
Nem tudom mennyire éri meg,de megoldható.
Amit pofázok neki az az én régebbi EXC-m 250-es RFS blokk nagy víztér jó konstrukció.Ugyanaz a blokk mint az 525-nek.Lehet hozzá kapni gyári 350-es hengerszettet.Én azzal a motorral nagyon meg voltam elégedve.Csak egy jót kifogni hát tű a szénakazalban De legalább nem kéne faragni semmit rajta.Az úgy jó ahogy van.
a régi 600asok még esetleg, az újabb kicsiknél már másabb a helyzet
lámpa meg tök egyszerű vannak ezek a ledes fényszórók 25 felé már nagyon tutik vannak ehhez egy kis szünetmentes akku aztán fél éjszakát végigvilágítja
amúgy ha ezeket a régi kis 250es 4t blokkokat rendesebben nyúzzátok ilyen 20 óránként azokban is kell olajat cserélni, szóval nemigen lesztek előrébb szerviz terén se
csak mert a levegő olajosban is felforr az olaj ha nekiálsz vele szar helyen nyektetni, aminek gyorsan ragadás lesz a vége
mikor el akarod adni is egyszerübb dolgod van