Sziasztok! 2004-2007 EXC 450-re lennék kíváncsi azoktól,akiknek van tapasztalatuk a típussal kapcsolatban! Tartósság, típushiba, szervízigény, stb. Eddig DRZ-kkel nyomtam, de már vágynék valami komolyabbra, de félek kicsit a fenntartási költségektől. Van alapja a félelmeimnek? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!
Nem vagyok 30-se,köszönöm szépen jól megvagyok lassan 5éves párkapcsolatban ja és egyik motorom se volt soha hiteles .Habzik a szád most is mint egy kutyának.Kultúra annyi van benned mint egy putriscigányban.Ugass csak csöpi majd a híveid már ha vannak felnéznek ezután rád
fudejovagy[57456] október 15. 14:56
bár nem tudom, de tegyük fel h a te exc d hez most a prox ot ajánlja a ktm, az a gyár beszálítója és te azt isteníted, jövőre, 2015 január elsején bejelentik h onnantól a wössner lesz a gyári beszálító! akkor onnantól kezdve elkezded köpködni a proxot és aztmondod h CSAK A GYÁRI wössner? v h van ez? mert most joggal mondhatod h neked az bevált, maradsz annál, és tegyük fel elfogy a nyálad nem köpködsz tovább.. másnak lehet a wössner vált be, attól nem szar, mert te nem azt használod... ez ugyan olyan mint h bele vagy szerelmesedve a motorexbe mert az az isten most.. ha bejelentené a ktm h akkor motorex fos ne azt vegyétek mert a motul többet fizetett neki akkor érvágás lenne?.. ebbe ketesd meg azt a mondtot te ökör ahol én kijelentettem h az rfs be neg a szarodba mi van és h én érzek hozzáá... keresd meg másold be és utána ugass.. olxan buta vagy geci h fel se fogtad mit írok az ehészbe azt láttad amit látni akartál, h én okoskodok.. innen indult az egész.. és itt tarrtunk h kiverted 3x arra h "fasza vagyok jól megmondtam neki" mintha bármit is számítana nekem itt akárkinek a szava..
figyelj már te buzigyerek, ki a faszom mondta meg neked h mivan benne meg mi a gyári és mi nem? másold már be mikor én tanácsot adtam meg netszereltem akárkivel... okoskodtál h szar a többi én meg megkérdeztem tőled h milenne HA ez meg az történne... 1 szóval nem mondtam h mi a hulladékodba a gyári meg mi nem meg nem is érdekel.. és azt se mondtam meg a gyereknek h mit vegyen mert nemis tudom meg le is szarom.. ittvagy bazmeg 35 éves, se csajod se gyereked, van 1 hiteles motorod amit nem azért nem adsz el mert h sajnálod hanem mert a banknál van a törzskönyv, és itt okoskodsz meg játszod az eszed rfs képű..
Én hallottam olyat, h be kell zsírozni a kuplungkosár tűgörgőit(túl zárt a rendszer ahhoz, h megfelelő mennyiségű olaj jusson be), illetve az első lamellát ami érintkezik a fémlappal, még le kell szedni a kis fogaskerék anyacsavarját, majd menetrögzítővel visszalégkulcsozni.
Lehet, h vki hülyeségnek tartja, én se teszteltem még a teóriát, de van akinek bevált, azóta gyakorlatilag hangtalan.
A hidraulikus kuplungnál a karon lévő állítási lehetőség, csak kényelmi a funkció. Pusztán a kar helyzetét tudod változtatni vele a kormányhoz képest. A működését nem befolyásolja, max közvetve...
Ez teljesen természetes dolog hogy a kuplungnak hangja van.Enyém 60üzemóránál is csinálta már ha a kart behúzom csendesedik.Fura hogy ezt még nem vetted észre eddig
szép napot
EXC 525 Tudnátok egy kis okosságot mondani?
Járó motornál lehet hallani kis duruzsolást a kuplungnál, ha behuzom a kuplungkart akkor nem.
A kuplungkaron már nincs állÍTÁSI LEHETŐSÉG...
ekkor már lamella csere következik?
köszönöm
Ja csak posta felejtős úgy már nem éri meg nekem.Ha nem megy el akkor valahogy eljuttatod hozzám vagy ha arra járok eléd átvenném.Erre holnap térjünk vissza.Köszi.
Nem sok érte ha jó minőségü.Nekem nem kéne az egész mert nem tudok vele mit kezdeni.Egy pár hűtő idom meg az első sárvédőre kéne tarcsiba ha a gyári lemorzsolódik.
Ha eddig nem ütött, márpedig nem akkor talán nem jó a mostani gumi, vagy olyanhoz kéne vinni aki centírozni is tug. A ráf megütve nem volt így ha oldalt üt mivel küllős azzal is korigálható!
Csak már lenne.
Kíváncsi lennék .
bár nem tudom, de tegyük fel h a te exc d hez most a prox ot ajánlja a ktm, az a gyár beszálítója és te azt isteníted, jövőre, 2015 január elsején bejelentik h onnantól a wössner lesz a gyári beszálító! akkor onnantól kezdve elkezded köpködni a proxot és aztmondod h CSAK A GYÁRI wössner? v h van ez? mert most joggal mondhatod h neked az bevált, maradsz annál, és tegyük fel elfogy a nyálad nem köpködsz tovább.. másnak lehet a wössner vált be, attól nem szar, mert te nem azt használod... ez ugyan olyan mint h bele vagy szerelmesedve a motorexbe mert az az isten most.. ha bejelentené a ktm h akkor motorex fos ne azt vegyétek mert a motul többet fizetett neki akkor érvágás lenne?.. ebbe ketesd meg azt a mondtot te ökör ahol én kijelentettem h az rfs be neg a szarodba mi van és h én érzek hozzáá... keresd meg másold be és utána ugass.. olxan buta vagy geci h fel se fogtad mit írok az ehészbe azt láttad amit látni akartál, h én okoskodok.. innen indult az egész.. és itt tarrtunk h kiverted 3x arra h "fasza vagyok jól megmondtam neki" mintha bármit is számítana nekem itt akárkinek a szava..
Lehet, h vki hülyeségnek tartja, én se teszteltem még a teóriát, de van akinek bevált, azóta gyakorlatilag hangtalan.
EXC 525 Tudnátok egy kis okosságot mondani?
Járó motornál lehet hallani kis duruzsolást a kuplungnál, ha behuzom a kuplungkart akkor nem.
A kuplungkaron már nincs állÍTÁSI LEHETŐSÉG...
ekkor már lamella csere következik?
köszönöm
netán az sok ?