Nagyon szép motor, megvenném, ha ilyen kategóriát keresnék, viszont ebből nem lesz sehogy sem supermoto :)
Eddig crossoztam, most utcara szeretnek menni.
Nekem van egy eladó 640 adventure R. Igaz nem sm, de valós 5500km van benne és friss kpm műszaki. 2000-es modell, fix 650e. Ilyen állapotút nehéz találni. Képek adatlapomon.
keress rá a két típus, kipufogójának cikkszámára...és elárulja...ha nem egyezik akkor van különbség,ha egyforma akkor nincs
Feltenni fel lehet,de sztem még senki nem nézte meg a két rezót egyszerre a két kezében,hogy mi is a csízió...
Sziasztok! Van egy 2005-ös 250-es kétütemű exc-m, nagy nyomozás után 3 fojtást találtam az interneten (légszűrőnél, karbinál, és kipufogónál katalizátor), megnéztem ezeket a motoron és egyik sincs már benne. Egy kérdésemre azonban nem találtam választ! Szerintetek ez a gyárilag katalizátoros exc kipufogó csak a katalizátorral volt fojtottabb vagy egy sx kipufogó még így is nyitottabb?
5 hirdetésből legalább 2 el van adva csak még fent van
minden részletet nem tudok, de megnézett már néhányat, de képről mind szebb volt......
és persze ilyen 300km távokat senki sem akar elmenni motornézőbe, úgy hogy 5 motorból 4 nem őszinte
LC4ből a legkönnyebb típus, kis olajkörös így csak 1.6 liter olaj megy bele, könnyebb főtengely így pörgősebb mint a későbbi típusok (SXC/SMC).
A gyári fékek gyengébbek mint az újabb típusokon.
Elől 2 dugattyús, hátul egy dugattyús.
Megbízható gépek mint az összes LC4 széria, ezen 620 gépek meg terepen is elboldogulnak mert nem nehezek.
Haverod ilyen fifikás lenne?
800-900 között van vagy 4-5 Ktm jelenleg is a hirdetések között, ami 2004-5-ös évjáratú 640 lc4, 660 és normálisnak tűnik.
Sztem igenis van a piacon 1 misiért értelmes Ktm. De még 800-ért is csak szét kell nézni.
De nekem tök mindegy kki mit variál egy motor vétellel.
Supermotot szeretnék venni, kérlek ajánljatok valamit. Amit nézegetek az a 620 supercomp, mondjatok róla jót, rosszat ha tudtok.
A preferenciáim, 2000-nél fiatalabb, lehetőleg könnyű, nem üzemórás, rendszámos, ár 6-8e körül, 400-600 ccm.
Most sokan azt hiszik majd hogy szar a motor meg stb, de nem igaz! Nagyon is elégedett vagyok vele csak közbe a munkahelyemnek GAME OVER lett és 120 embert apránként elengedtek, bele értve engem is! Találtam egy másik céget, de az meg 20 km-re van és télen már nem merem bevállalni robogóval az utat, így muszáj vagyok kocsit venni sajnos!
amúgy nem kell elkönyvelni mekkmesternek mert bármelyik gépemmel el merek menni egy hosszabb túrára is, szóval nem csak szögelve van
és képes vagyok megvenni a yamahától a 20 ezres villavédőt amit sokan pótolnak egy csíkban kivágott kocsikülsővel vagy épp egy fecni műanyag vágó"deszkával"
csak az eddigi tapasztalataim szerint van egy csomó "úri" dolog ami kiváltható sokkal olcsóbban úgy hogy a működésében nem befolyásol semmit
elég sok motor mókoláson túl vagyok és eddig még egyikkel sem volt gondom, és ezután se lesz mert letettem a villáskulcsot, nincs többé retkes kéz
Eddig crossoztam, most utcara szeretnek menni.