Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

45e volt zsír újan ha jól emlékszem.
Keresek LC4 640 szürke hengerfejet
Azt a SZÓT NEM ismered hogy VÉLETLEN?

EZ is CSUPÁN véletlen...
csak emlegetni kellet.
MITordítol TÉbojj?
Hová tünt kkkkkkkáááááááááttttttttttttéééééééééééééjeeeeeee
eeeeeemmmmmmmmmmmmm?
vagy meteor! vagy namura! sztem e- kettö becses név közül válasz a ktm be. te leszel a teszter :D
Ezt egy szóval nem mondtam, mindegy Köszi a segítséget.
ELKO a gyári dugó.
eladók olcsón
eladók olcsón
És ha 3-an tök mást mondanak akkor mit csinálsz jóember?Megveszed a legolcsóbbat mi?
Na akkor most elmondom neked kisokos hogy az amivel gyárilag kijött a KTM nem vertex nem prox nem is wössner hanem 2006-ban amikor nyomták kifelé a 4T RFS blokkos KTM-ek nem ezektől a beszállítóktól kapták a hajtókart,dugót,hengert egyiket se.Ha tudnám kisokos hogy igen a vertex csinálta ezt a jó minőséget nekik akkor lehet hogy azt venném mert látom hogy a gyári alkatrész sokat bír.Motorex meg ugyanilyen bevált olaj.Miért is váltanék másik gyártót mikor ez adja a minőséget?Ki mondaná meg nekem hogy a motorex szar rakjak bele másik olajat mikor már 8éve ezt teszem a motorba?Az hogy most mi a jó a KTM-nek milyen olaj meg milyen hajtókar azt pont leszarom.Az én motoromba legyen jó és ha akkor jó volt most is az.Szóval tudomásom szerint se a wertexnek se a proxnak se a wössnernek nem volt köze a gyári hajtókarhoz az 525EXC-ben.Ugyebár mert most arról beszélünk.
Amúgymeg azt vesz mindenki amit akar.Persze hogy ez a reakció de megnézhetjük pl autónál is vegyél egy utángyártottat vagy egy gyári eredeti alkatrészt aztán számold a napokat mennyit bír a cuccos.Mindenki döntse el maga hogy mennyit áldoz ezekre a dolgokra.
hááááááááááááááááh most nézem ki vagy andrássss! visszaveszem a motort ha nem mentél még vele sokat! jó nagy barom voltam. !
11000ért adtam egyben mindent 2 telószár védö pááral. és az indexes cucc nélkül.
Mennyibe mentek el, ha publikus?
Köszönöm a válaszokat!
Azért filózok a 520Zvmx lácon, mert azt 150+Le-höz ajánlják, így gondolom sokkal többet bír ki, mint az 520VX2, ami 80Le-ig ajánlott és azért terepen elég durván kapja a hirtelen fellépő terhelést, főleg ha ~70Le rángatja...!
Az a Kb. +10e forint meg a végén talán sokszorosan megtérülne!
Csak az a kérdés, hogy az X gyűrűk mennyire bírják hosszú távon a por-homok-sár okozta viszontakságokat..., hiába erősebb maga a lánc, ha a gyűrűk nem bírják a kiképzést...?!
A lánckereket meg gondoltam hátha meg tudom spórolni, vagy csak az elsőt cserélni, mert az kb. 3x annyit forog, mint a hátsó...
Reméltem, hogy azért 4300km alatt nem sok baja lehet, ha egy utcai motornál is átlag 30e kilómétert kibírnak...
szia. sztem ha téged érdekelnek az eladó cuccok akkor neked kellene felhivni engem. de már nincsenek meg mert ma feladtam postán délelött. !
Hali Janó!
Mennyiért is vetted a két gumát a lótyó szettre? Vettem másik gumikat, úgy h most megszabadúlnék tőlük, a beárazás miatt kérdezem.
Csak megerősíteni tudom az előttem szólót. Én is DID VX2-t használok,ami nem nyúlik. Láncot szettben kell cserélni,különben a kopott lánckerék megeszi az új láncot.
Nekem az DID 520X gyűrűs eddig bevált.Nem nagyon kell utána húzni.Cserélni meg szettbe!
Sziasztok!
Tudom, típusidegen vagyok, de ez a legpörgősebb fórum, ami a terepmotorozással is kapcsolatos...
Milyen lácot ajánlotok terepre? Érdemes erősebb X gyűrűs láncot venni (Pl.: 520ZVMX X gyűrűs) , vagy jobb az olcsóbb O gyűrűs, esetleg a gyűrű nélküli még olcsóbb láncok, mert úgy is megeszi a gyűrűket a por-homok-sár trió, mielőtt megnyúlhatna? Most járok ~4300km-nél a gyári lánc szettel, de már szinte teljesen hátra van tolva a kerék. Elég ennyi Km után csak a láncot cserélni, vagy szettben ajánlott már ilyenkor is cserélni?
Én általában innen szoktam vásárolni a kedvező árak miatt.
tavasszal v nyár elején attól függ mennyi kedvem lesz túlórázni
lesz télen 990 projoect?
csúnya vagy te alapból nem kell még csúnyákat írni