Na akkor most elmondom neked kisokos hogy az amivel gyárilag kijött a KTM nem vertex nem prox nem is wössner hanem 2006-ban amikor nyomták kifelé a 4T RFS blokkos KTM-ek nem ezektől a beszállítóktól kapták a hajtókart,dugót,hengert egyiket se.Ha tudnám kisokos hogy igen a vertex csinálta ezt a jó minőséget nekik akkor lehet hogy azt venném mert látom hogy a gyári alkatrész sokat bír.Motorex meg ugyanilyen bevált olaj.Miért is váltanék másik gyártót mikor ez adja a minőséget?Ki mondaná meg nekem hogy a motorex szar rakjak bele másik olajat mikor már 8éve ezt teszem a motorba?Az hogy most mi a jó a KTM-nek milyen olaj meg milyen hajtókar azt pont leszarom.Az én motoromba legyen jó és ha akkor jó volt most is az.Szóval tudomásom szerint se a wertexnek se a proxnak se a wössnernek nem volt köze a gyári hajtókarhoz az 525EXC-ben.Ugyebár mert most arról beszélünk.
Amúgymeg azt vesz mindenki amit akar.Persze hogy ez a reakció de megnézhetjük pl autónál is vegyél egy utángyártottat vagy egy gyári eredeti alkatrészt aztán számold a napokat mennyit bír a cuccos.Mindenki döntse el maga hogy mennyit áldoz ezekre a dolgokra.
Köszönöm a válaszokat!
Azért filózok a 520Zvmx lácon, mert azt 150+Le-höz ajánlják, így gondolom sokkal többet bír ki, mint az 520VX2, ami 80Le-ig ajánlott és azért terepen elég durván kapja a hirtelen fellépő terhelést, főleg ha ~70Le rángatja...!
Az a Kb. +10e forint meg a végén talán sokszorosan megtérülne!
Csak az a kérdés, hogy az X gyűrűk mennyire bírják hosszú távon a por-homok-sár okozta viszontakságokat..., hiába erősebb maga a lánc, ha a gyűrűk nem bírják a kiképzést...?!
A lánckereket meg gondoltam hátha meg tudom spórolni, vagy csak az elsőt cserélni, mert az kb. 3x annyit forog, mint a hátsó...
Reméltem, hogy azért 4300km alatt nem sok baja lehet, ha egy utcai motornál is átlag 30e kilómétert kibírnak...
Csak megerősíteni tudom az előttem szólót. Én is DID VX2-t használok,ami nem nyúlik. Láncot szettben kell cserélni,különben a kopott lánckerék megeszi az új láncot.
Sziasztok!
Tudom, típusidegen vagyok, de ez a legpörgősebb fórum, ami a terepmotorozással is kapcsolatos...
Milyen lácot ajánlotok terepre? Érdemes erősebb X gyűrűs láncot venni (Pl.: 520ZVMX X gyűrűs) , vagy jobb az olcsóbb O gyűrűs, esetleg a gyűrű nélküli még olcsóbb láncok, mert úgy is megeszi a gyűrűket a por-homok-sár trió, mielőtt megnyúlhatna? Most járok ~4300km-nél a gyári lánc szettel, de már szinte teljesen hátra van tolva a kerék. Elég ennyi Km után csak a láncot cserélni, vagy szettben ajánlott már ilyenkor is cserélni?
Én általában innen szoktam vásárolni a kedvező árak miatt.
EZ is CSUPÁN véletlen...
eeeeeemmmmmmmmmmmmm?
Amúgymeg azt vesz mindenki amit akar.Persze hogy ez a reakció de megnézhetjük pl autónál is vegyél egy utángyártottat vagy egy gyári eredeti alkatrészt aztán számold a napokat mennyit bír a cuccos.Mindenki döntse el maga hogy mennyit áldoz ezekre a dolgokra.
Azért filózok a 520Zvmx lácon, mert azt 150+Le-höz ajánlják, így gondolom sokkal többet bír ki, mint az 520VX2, ami 80Le-ig ajánlott és azért terepen elég durván kapja a hirtelen fellépő terhelést, főleg ha ~70Le rángatja...!
Az a Kb. +10e forint meg a végén talán sokszorosan megtérülne!
Csak az a kérdés, hogy az X gyűrűk mennyire bírják hosszú távon a por-homok-sár okozta viszontakságokat..., hiába erősebb maga a lánc, ha a gyűrűk nem bírják a kiképzést...?!
A lánckereket meg gondoltam hátha meg tudom spórolni, vagy csak az elsőt cserélni, mert az kb. 3x annyit forog, mint a hátsó...
Reméltem, hogy azért 4300km alatt nem sok baja lehet, ha egy utcai motornál is átlag 30e kilómétert kibírnak...
Mennyiért is vetted a két gumát a lótyó szettre? Vettem másik gumikat, úgy h most megszabadúlnék tőlük, a beárazás miatt kérdezem.
Tudom, típusidegen vagyok, de ez a legpörgősebb fórum, ami a terepmotorozással is kapcsolatos...
Milyen lácot ajánlotok terepre? Érdemes erősebb X gyűrűs láncot venni (Pl.: 520ZVMX X gyűrűs) , vagy jobb az olcsóbb O gyűrűs, esetleg a gyűrű nélküli még olcsóbb láncok, mert úgy is megeszi a gyűrűket a por-homok-sár trió, mielőtt megnyúlhatna? Most járok ~4300km-nél a gyári lánc szettel, de már szinte teljesen hátra van tolva a kerék. Elég ennyi Km után csak a láncot cserélni, vagy szettben ajánlott már ilyenkor is cserélni?
Én általában innen szoktam vásárolni a kedvező árak miatt.