wát íz det mín:minerál oil
kábÉ azt jelenti.. ásványi olaj....az azért öléggé tág téma nem?
brembó dot négy...rá is van irva..
magura ..arra az van irva mineral oil...ami nem akár milyen ásványi olaj ...mert ásványi olaj 15w-40 motorolaj is..
és véletlen sem az kell bele..a gépkönyv irja is a magura olajat..ami 2ezer piciért megvehetsz / kis kupa(kb 1deciliter)
vagy irja hogy SA 10 sűrűségű ásványi hidraulika olaj amit a magura olaj hiányában még engedélyez a gépkönyv...
amit használtak már benne .. és nem tette tönkre a karmanytúkat és a gumisapkát meg az alsó oringet sem..azok a következők:
-bicajokhoz van magura tárcsafék.. annak az ásványi olaja..azt decire ki szokták mérni a cangás boltokban...kb 700 ft / deci
- a citroenek lhm olaja...azzal az a gond ..nagyon vékony.. iszonyat könnyű lesz a kuplung..de ha egy kicsit is nem úlyszerű a felső munkahenger karmantyúja.. a nagyon vékony olaj... jól felmelgitve a gépet( egy 40-50 perc endúrócrossz pályán) már előcsalogat6ja a könnyezést a felső munkhengerél..az olaj vékonysága miatt..kb 2000ft per liter..
- mol hydro SA 15.. ez lengéscsillapito hidraulika olaj a mollnak.. ez 10 w.. ezzel sem könnyezés sem olyan nem lesz hogy megvékonyodna ha nyirod a gépet akkor sem! kb1500/ liter
ami nem jók, de nem tesznek kárt a kuplungban:
-repsol fork olaj(ásványi sa 10).. ez megmelegitéskor.. nyiráskor.. elmegy nyomáspont ..de ahogy már nem kinzod úgy rendessen akkor semmi baja...
- sima mol hidraulikolajaok..azok is kipuhulnak a melegitéskor...
honnan a sok tapasztalat. .
errre felé IS sokan sokalták ezt a kétezer pár száz forintot arra a csepp olajra
Magura kuplung, kizárólag ásványi olajjal, ahogy az a fedelére is rá van írva. (mineral oil)
Töltsd fel teljesen a tartályt, alul a munkahenger légtelenítőjére dugj egy hosszú csövet, a cső másik végét akaszd be vagy kösd oda pl. a kormányhoz, majd nyisd meg a légtelenítő csavarját, láss csodát magától lefolyik az olaj, ahogy fogy a tartályból az olaj, pótold is azt, amikor nem látsz légbuborékokat akkor elzárod a csavard, leveszed a csövet. Nem kell pumpálgatni mint a féket.
Sok sikert!
nekem simán ment a légtelenítés mindenféle trükk nélkül
2x csináltam eddig mindkétszer egyből jó lett
az 1 dl motoroex olaj még mindig nem fogyott el amit az első akció előtt vettem
még a felső munkahenger is meggyógyult ami eresztette vételkor egy kicsit az olajat
az alsó o-gyűrű csere is bejött, sikeres javítás 0 forintból
haver.. remélem híw6lak így..
az a baj.. halovány lila gőzöd .. van csak erről...
ha eddig jó volt.. és csak olajat akartál benne cserélni és bebénáztad.. akkor ...a másik mókahengerle is ugyan igy bebénázol..
ugyanis ezeket alúrról kell feltülteni olajja..és nem kipumpálom a légtelenitőn az olajat.. aztán meg a felső hengert feltöltöm aztán meg majd lejön az olaj...
nem ..az olyankor már nem megy le...autóknál lemegy.. de ezeknél a vékony csöves dolgoknál.. a levegő komoly dugót tud képezni...
szóval alurra raksz egy jó félméternyi 8as átlátszó gumicsövet..feltöltöd a bermbónak( dot 4) megfelelő olajjal..sé egy komoresszorralszépen elkezde tolni bele a nyomást.. persze nyitottt légtelenítő csavarnál és nyitott oljatartály fedőnél..
aztán szépen feltolja az olajat a felső hengerbe...figyelj mielőtt a csőből elfogyna az olaj..(csőhosztól függően) akkor töltds fel a csövet úlyra..
ha fent a kupli felső munkahengernél megjelent az olaj.. akkor majd lesz kuplungod is..
de ha az alsó munkahengert szétszeded.. akkor kompreszor nélkül is megold6od az olajcserét..mert akkor már úgy képes lefolyni az olaj
de ha ennyire nem vágod.. azt a technikát...véletlenül sem javasolom neked
Hallo!
Valaki megtudnád mondani, h melyik KTM tipusokat szerelték Brembo kuplunggal? Konkrétan Brembo felső fékmunkahenger érdekelne mert olyan problémába ütköztem, hogy légtelenítani akartam a rendszert, feltöltöttem olajjal, ami idáig oké is volt, de nem keményedett a kuplung, olaj se fogyott a tartályból, de a régi olajat és a levegőt nyomta! Leszedtem kipucoltam feltöltöttem uj olajjal azt meg kb meg se mozdította! Mi lehet a baj?
Üdv riderek
Megválnék ezektől a vadonatúj alkatrészektől.
2012 SXF -ből származnak és egy cm-t sem mentek még.
tel.: 06303314688 ha valakit érdekel küldjön sms-t és visszahívom.
köszönet
Üdvözlet
Van egy két dolog amitől megválnék.
Vadonatúj minden
Sxf gyári első telók villabefogóval,komplett fék rendszerrel és egy szett Excel cross szett.
mindenki úgy csinálja ahogy akarja..
én úly dugónál(gyári nikácilos henger esetében) egy tele tankot kimotorkázok..aztán mehet a menet..
a sima gyűrűzésnél sem csinálnám máshogy...
visszatérve erre a külfŐdi dolog hogy ...
mindenkinek ott kell lenni és azt kell tenni ami lyól esiksz...
ha úgy érzi váltani kell..váltson...
de aki hazajön... az csak valamiért hazajön...
mert ha olyan karaly ott az élet.. mért nem marad kint? úgy is sok a magyar.. mindehol...
a kinai pl mért nem megy haza..mert itt szeret...
aki sirós itt is és ott is sirni fog..m er t olyna hogy neki lyó legyen.. olyan nix .. és nem is lehet.. emberi mivoltából adódóan..
egyik barétom mondta.. az ilyan ember mindég a maga szintén nyomorog..a boldog tipusú..meg a maga szintjén boldog és boldogul...
nincs az a kereskedes aki 200as havi reszletnel többet szamolna.mert senki nem harap rea.......................a 480 meg azert mar autot kapsz igaz nem 24 Hora
es igy nem sszabad szamolni ahogy ti tettetek bar logikus es erthetö
Múltkor találkoztunk fent Visegrádon egy 2005-ös vagy 2006-os 640 lc4 sm-es sráccal, full patika, első tulaj kb 3000 km volt benne. Azt mondta, hogy nincs kivel motorozni, meg nem is tud nagyon. :D
kábÉ azt jelenti.. ásványi olaj....az azért öléggé tág téma nem?
brembó dot négy...rá is van irva..
magura ..arra az van irva mineral oil...ami nem akár milyen ásványi olaj ...mert ásványi olaj 15w-40 motorolaj is..
és véletlen sem az kell bele..a gépkönyv irja is a magura olajat..ami 2ezer piciért megvehetsz / kis kupa(kb 1deciliter)
vagy irja hogy SA 10 sűrűségű ásványi hidraulika olaj amit a magura olaj hiányában még engedélyez a gépkönyv...
amit használtak már benne .. és nem tette tönkre a karmanytúkat és a gumisapkát meg az alsó oringet sem..azok a következők:
-bicajokhoz van magura tárcsafék.. annak az ásványi olaja..azt decire ki szokták mérni a cangás boltokban...kb 700 ft / deci
- a citroenek lhm olaja...azzal az a gond ..nagyon vékony.. iszonyat könnyű lesz a kuplung..de ha egy kicsit is nem úlyszerű a felső munkahenger karmantyúja.. a nagyon vékony olaj... jól felmelgitve a gépet( egy 40-50 perc endúrócrossz pályán) már előcsalogat6ja a könnyezést a felső munkhengerél..az olaj vékonysága miatt..kb 2000ft per liter..
- mol hydro SA 15.. ez lengéscsillapito hidraulika olaj a mollnak.. ez 10 w.. ezzel sem könnyezés sem olyan nem lesz hogy megvékonyodna ha nyirod a gépet akkor sem! kb1500/ liter
ami nem jók, de nem tesznek kárt a kuplungban:
-repsol fork olaj(ásványi sa 10).. ez megmelegitéskor.. nyiráskor.. elmegy nyomáspont ..de ahogy már nem kinzod úgy rendessen akkor semmi baja...
- sima mol hidraulikolajaok..azok is kipuhulnak a melegitéskor...
honnan a sok tapasztalat. .
errre felé IS sokan sokalták ezt a kétezer pár száz forintot arra a csepp olajra
Töltsd fel teljesen a tartályt, alul a munkahenger légtelenítőjére dugj egy hosszú csövet, a cső másik végét akaszd be vagy kösd oda pl. a kormányhoz, majd nyisd meg a légtelenítő csavarját, láss csodát magától lefolyik az olaj, ahogy fogy a tartályból az olaj, pótold is azt, amikor nem látsz légbuborékokat akkor elzárod a csavard, leveszed a csövet. Nem kell pumpálgatni mint a féket.
Sok sikert!
2x csináltam eddig mindkétszer egyből jó lett
az 1 dl motoroex olaj még mindig nem fogyott el amit az első akció előtt vettem
még a felső munkahenger is meggyógyult ami eresztette vételkor egy kicsit az olajat
az alsó o-gyűrű csere is bejött, sikeres javítás 0 forintból
aminek az ötletét mégegszer köszi!
az a baj.. halovány lila gőzöd .. van csak erről...
ha eddig jó volt.. és csak olajat akartál benne cserélni és bebénáztad.. akkor ...a másik mókahengerle is ugyan igy bebénázol..
ugyanis ezeket alúrról kell feltülteni olajja..és nem kipumpálom a légtelenitőn az olajat.. aztán meg a felső hengert feltöltöm aztán meg majd lejön az olaj...
nem ..az olyankor már nem megy le...autóknál lemegy.. de ezeknél a vékony csöves dolgoknál.. a levegő komoly dugót tud képezni...
szóval alurra raksz egy jó félméternyi 8as átlátszó gumicsövet..feltöltöd a bermbónak( dot 4) megfelelő olajjal..sé egy komoresszorralszépen elkezde tolni bele a nyomást.. persze nyitottt légtelenítő csavarnál és nyitott oljatartály fedőnél..
aztán szépen feltolja az olajat a felső hengerbe...figyelj mielőtt a csőből elfogyna az olaj..(csőhosztól függően) akkor töltds fel a csövet úlyra..
ha fent a kupli felső munkahengernél megjelent az olaj.. akkor majd lesz kuplungod is..
de ha az alsó munkahengert szétszeded.. akkor kompreszor nélkül is megold6od az olajcserét..mert akkor már úgy képes lefolyni az olaj
de ha ennyire nem vágod.. azt a technikát...véletlenül sem javasolom neked
Akkor egy tank max félgázig..
Csak ne lenne olyan nehéz ott megállítani a csuklót!
Valaki megtudnád mondani, h melyik KTM tipusokat szerelték Brembo kuplunggal? Konkrétan Brembo felső fékmunkahenger érdekelne mert olyan problémába ütköztem, hogy légtelenítani akartam a rendszert, feltöltöttem olajjal, ami idáig oké is volt, de nem keményedett a kuplung, olaj se fogyott a tartályból, de a régi olajat és a levegőt nyomta! Leszedtem kipucoltam feltöltöttem uj olajjal azt meg kb meg se mozdította! Mi lehet a baj?
Megválnék ezektől a vadonatúj alkatrészektől.
2012 SXF -ből származnak és egy cm-t sem mentek még.
tel.: 06303314688 ha valakit érdekel küldjön sms-t és visszahívom.
köszönet
Van egy két dolog amitől megválnék.
Vadonatúj minden
Sxf gyári első telók villabefogóval,komplett fék rendszerrel és egy szett Excel cross szett.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
én úly dugónál(gyári nikácilos henger esetében) egy tele tankot kimotorkázok..aztán mehet a menet..
a sima gyűrűzésnél sem csinálnám máshogy...
visszatérve erre a külfŐdi dolog hogy ...
mindenkinek ott kell lenni és azt kell tenni ami lyól esiksz...
ha úgy érzi váltani kell..váltson...
de aki hazajön... az csak valamiért hazajön...
mert ha olyan karaly ott az élet.. mért nem marad kint? úgy is sok a magyar.. mindehol...
a kinai pl mért nem megy haza..mert itt szeret...
aki sirós itt is és ott is sirni fog..m er t olyna hogy neki lyó legyen.. olyan nix .. és nem is lehet.. emberi mivoltából adódóan..
egyik barétom mondta.. az ilyan ember mindég a maga szintén nyomorog..a boldog tipusú..meg a maga szintjén boldog és boldogul...
mondjuk nemrég haver vett egy quadot télire hancúrozni, aztán tavasszal újult erővel nekilát a motorvásárlásnak
es igy nem sszabad szamolni ahogy ti tettetek bar logikus es erthetö
http://olx.hu/hirdetes/ktm-lc4...
http://olx.hu/hirdetes
/ktm-lc4...