Mert bemasoltam amit valaki elottem leirt, na mindegy. Vannak itt akik okosnak hiszik magukat de csak annyi elonye van hogy megvan neki hogy 5eve olvassa a forumot
Egy semmi konkret dolgot nem irtam hogy mibe mit es hogyan, pont ezert mert nincs ktm-nel tipus ismeretem.
Mire válaszoljak mit szeretnél hallani?Fogjál kezet a cimboráddal fúdejóval.Kb elmondtam én is meg egy páran is hogy nem vertex a gyári dugó az RFS KTM blokkban.Te meg benyögöd hogy te azt olvastad hogy vertex.Na oké akkor látom mindent értesz Na szevasz
Gondolom szigorúbb minőségi előírások vannak a gyárban beszerelt alkatrészekre.Nem cáfolom hogy akármelyik említett gyártó nem tudna gyári minőséget produkálni.De valahogy mégse sikerül nekik.Szóval az RFS blokkban ELKO dugó van gondolom a henger is az vagyis én így tudom.Mondjuk Fúdefaszvagyoknak meg Flevinek sok köze van az RFS blokkos KTM-ekhez ez a lényeg ők adjanak tanácsot ha venni akarsz EXC-t mert már láttak olyat aki látott egyet
Most megint SIKERÜLT...MINDKETTŐ..vagyis EGY...és UGYANAZ...
Egy semmi konkret dolgot nem irtam hogy mibe mit es hogyan, pont ezert mert nincs ktm-nel tipus ismeretem.
Túl is válaltam magam, jól felnyaltam az aszfaltot.
Azt hittem slick gumik
Pedig volt itt aki azt mondta hogy a vertex a gyari dugattyu, ezt meg én írtam... hol itt a probléma?
Ha M3 vagy M1 vonalába esne,az csak hab lenne a tortán...
Előre is köszönöm!