Azt kell megvenni amelyik a legjobban tetszik,és a kókányolás nyomai nem fedezhető fel rajta. Haza szállítás után rátolni négy kilót és olyan motorod lesz amire vágytál. Órát meg a karodon nézegesd. Ennyi.
EGY kérdés...nem TÖBB: HONNAN tudod hogy KEVÉS üzemórás? HONNAN?
EZEK az ÜZEMórahuszárok nyúlnak bele LEGtöbbször a LEGnagyobb SZARBA...mert ELHISZIK...amit MOND...a TULAJ..vagy a haverjának a HAVERJA...ÖNjelölt MÉRNÖKÖK...stb...
NEM maga az ÁLLAPOT érdekli...hanem hogy KI mit mond...
MIKOR mekkérdezi a hüjjeJÓSZÁG:
-MENNYI üzemóra van benne?
-MENNYI legyen? MIT szeretnél hallani?...oszt ANNYI...
Ha ARRA nem KÉPES hogy valamit MEGNÉZZEN ami TÉNYLEG jó, akkor EZ a VÁLASZ...oszt WIDERRZÉN...
Ha azt mondod hogy NEM tudom...akkor AZ a baj...
Ha SOK akkor az a BAJ...
Ha KEVÉS azt meg NEM hiszi EL...
ezzzela problémával akkor találkoztunk mikor a sx 250 race gépeket az endúró ösvényeire fogták rá.. oda a drága versenygyertyák..
az sx 380 sem birta a race gyertyály.t.. a b8 es sel.. meg jó volt..
a másfél év alatt nem i skivánt másik gyertyát.. gyertykép is szép vol t.. pólusa is éles volt ..nme mégette le..nme zabálta...
ez a gyertya milyen kell bele.. ez ez stilus-emebr.. motor benya beállítás és használati mód függő...
hát bakker.. annó kázinc bárcikai haver csinálta igy.. ő 30-50km utazott a hegyig..aztán.. ott hajtott aztán onnan haza..
egy sx 250.. hát mikor egy fc 450 re cserélte az 2t mondta hogy jelentősen nőtt az utazással töltött idő élvezete
de lehet..
annó egy sx 380(2006) csináltam én is ilyet.. 2ször.. de mikro a 4t-k be ment 4 liter..nekem meg ki volt fogyva a tankom.. és számolgattam hogy mi is éri meg meg mi nem.. hát rá kellett jönni.. a kettő tével túrázgatás.. elég drága dolog...
a 4t nél meg a szervizben hagyod ott a lét..
de ha van lé.. akkor mindegy is.. ha meg nix.. akkor ne is kezdjen bele az ember...
eddig csak 3 ilyen rfs bokklos gépem volt.. de csak is lyókat tudnék mesélni róla....
a hat100 óra.. az simán megbontás nélkül..de akár a 800 is..
a legutóbbi k5 sx 525 kb 400-500 órával vehettem..egyből blokk szét .. egy gyűrűsort és egy ft csapágyat cseréltem benne.. semmi mást..
én kb üzemóra számláló alapján..ezek után még megtettem vele.. 200-250et..aztán az januárban aszelepeket kicseréltem..de csak azért mert a polcon voltak mr az úlyak.. amúgy azt sem kellet volna benn!
ja a régi 95% szelepek eladók..sem beverődés sem elvékonyodott szeleptányér..sme nyúlása nix nekik!
ugyhogy kb vagy 700-800 üzórával adtam el egy igaz cukrásznak.. de a lelkére kötöttem hogy olajcsere 50l iter benya után.. és megszűrőt mindég figyelni.. azóta az a srác is csak megy vel..és megy vele..mjad nemsoká szelepet kell néznetni neki..de kb ennnyi..
természetessen.. ez nem feltétlen mindegyik ilyen ktmre igaz...
de ha odafigyelés van..akkor ezek a gépek...
tŰzoltósrác...
ez a quplung hang..na ez ami a rfs blokkos(2000-2007exc sx )ktm egyik nagyon jellegzetes és gyári hangja...
ha ez nem eősödik akkor nem kell vele foglalkozni.. bár le lehet szedni nem túl sokm unkával a kuplung oldali deknit.. és megyőződni a kupli állapotáról..de kb95% hogy a tiéd is csak a gyári hangot adja...persze ha ez erősödött vagyx változot akkor azért megérdemes megnézni.. ha nem akkor meg ...tudomásul kell csak venni ..ez egy ktm
nekem van mindkettő, az egyikkel sokat motorozok a másikat meg sokat bütykölöm
de az tény hogy ezek a kis berregők máshogy tolják az adrenalint mint a régi lomok
neki ez a kikapcsolódás.felmegy a Mátrába földúton mindenen keresztül,ott egy kis endúró,és jön haza.felénk nincs egy komolyabb domb sem,és ktm tetszik neki.azért van két kis pálya is közben amin tud menni ha akar,de hát nem vagyunk egyformák,mindenki másért motorozik.
szia.egy barátom most venne egy motort,csak túrázgatni földúton max 100- 150 km egy motorozás.szerinted arra is megfelelne egy ilyen kétütemű.az érveidet már hallottam mástól is,mikor motort vettem,de valahogy a 4 ütem nekem jobban tetszett mindig.azóta pedig rengeteg kétüteműt látok endúrózni.ennyi ember nem lehet hülye,lehet váltanom kellene nekem is.csak a véleményed érdekelne,azért kérdezem itt,mert lehetséges nem vagyok egyedül a gondolattal.azt azért leírom,hogy sx150 -el kezdte,amit egy hét után eladott,mert csak ordított de nem ment.ez nem volt arra alkalmas amire akarta.nem a motor volt a hibás,hanem ő,hogy megvette.
Tényleg azon múlik minden milyet fogsz ki!
Szóval sok múlik az előző tulajokon is! Ha rendesen van szervizelve akkor simán valós lehet az 500 üzemóra is! De gondoljunk bele, hány helyen bízunk meg ismeretlenben Mo-on? Hogy amit állít az valós!
Esetleg 2009-es BETA 525-ös blokkal?(Ua mint a régi ktm blokk)...
Miért lenne egy 'nagy' lökettérfogatú 2T motor költségesebb? 1 dologban az, hogy picivel többet fogyaszt, és valakinek macera keverni az olajat. Ha eldőlsz, könnyebben sérül a kipufogó. De nincs olajcsere, vezérlés, szelepek, olcsóbb a dugó és a hajtókar. Ja, és kb 10 kilóval könnyebb. Szerintem sokkal olcsóbb üzemeltetni, mint a 4T-t...
az üzemórát már többen kitárgyalták itt,és igazuk van,mert használat függő a legtöbb esetben.meglehet ölni egy blokkot ötven- száz óra alatt.sok mindentől függ.nekem van egy 450 exc-m,amiről azt elmondhatom,hogy 12.000 km-nél lett széthúzva,majd a főtengely ment vissza,már 2.000km mentem vele,és még bírja.vissza utalva előző hozzászólásokhoz,az én tapasztalatom,hogy gyári alkatrészek jóval tovább bírják,mert már cseréltem,csak hát sokszor nem reális az ár amibe kerül.ezért nem lehet megszólni senkit mennyiért javít motort,gondolom amennyit rá szán,de nem kell el várni,hogy örökké tartson,mert nem fog.
Inivel teljesen egyetértek, mivel használt motor, így teljesen állapotfüggő, ezzel tisztában vagyok. Igazából a kiszemeltem (sajnos) egyáltalán nem olcsó, de kevés üzemórás. Olvasok néhol olyan tapasztalatokat,miszerint meghibásodás,bontogatás nélkül elmehetnek akár 4-5-600 üzemórákat is, ha odafigyelnek rá. Ez fedheti a valót? Esetleg 250-300 2t-n is gondolkozom, de az azért sztem költségesebb lehet. Vélemény? És köszönöm!
szia.nyugodtan vegyél ktm-et.nem rosszabb egyik japánnál sem,ha ez volt a kérdés.persze nem lehet elvárni hogy semmi baj ne történjen vele,mert általában ezekkel mászkálnak hegyen, sárban,patakokban,mert arra való.azért ha nem a legolcsóbbat veszed meg,amit hirdetnek,akkor annyi élményt nyújt,hogy egyik japán márkától sem kaptam ilyet,pedig mentem már párral.nemrég javítottam egy crf-et,háát nem vennék olyat magamnak,bár egy -két megoldás tetszett a blokkon belül.
olyat kérdezel amire nincs válasz
ha szart veszel arra sokat kell költeni, ha jót akkor arra kevesebbet
egy lestrapált drz-re is lehet önteni a pénzt
ktm helyett elgondolkoznék a sherco-n is elég problémás(lassú) az alkatrészbeszerzés de a ktm-husa-husky áraihoz képest sokkal olcsóbbak az alkatrészek és maga a gép is jóval olcsóbb
amúgy még mindig forog egy kicsit a gondolatom a drz-husky cserén ha érdekel írj mailt aztán beszélünk róla
Ez a hsz. alapján csak arra tudok következtetni, hogy nem olcsó sport a ktm. Vagy csak nem tudok olvasni a sorok között? Vagy ennyire nagy baromságot kérdeztem volna? Nem hinném... Mindenesetre köszönöm, sokat segített!
EZEK az ÜZEMórahuszárok nyúlnak bele LEGtöbbször a LEGnagyobb SZARBA...mert ELHISZIK...amit MOND...a TULAJ..vagy a haverjának a HAVERJA...ÖNjelölt MÉRNÖKÖK...stb...
NEM maga az ÁLLAPOT érdekli...hanem hogy KI mit mond...
MIKOR mekkérdezi a hüjjeJÓSZÁG:
-MENNYI üzemóra van benne?
-MENNYI legyen? MIT szeretnél hallani?...oszt ANNYI...
Ha ARRA nem KÉPES hogy valamit MEGNÉZZEN ami TÉNYLEG jó, akkor EZ a VÁLASZ...oszt WIDERRZÉN...
Ha azt mondod hogy NEM tudom...akkor AZ a baj...
Ha SOK akkor az a BAJ...
Ha KEVÉS azt meg NEM hiszi EL...
az sx 380 sem birta a race gyertyály.t.. a b8 es sel.. meg jó volt..
a másfél év alatt nem i skivánt másik gyertyát.. gyertykép is szép vol t.. pólusa is éles volt ..nme mégette le..nme zabálta...
ez a gyertya milyen kell bele.. ez ez stilus-emebr.. motor benya beállítás és használati mód függő...
egy sx 250.. hát mikor egy fc 450 re cserélte az 2t mondta hogy jelentősen nőtt az utazással töltött idő élvezete
de lehet..
annó egy sx 380(2006) csináltam én is ilyet.. 2ször.. de mikro a 4t-k be ment 4 liter..nekem meg ki volt fogyva a tankom.. és számolgattam hogy mi is éri meg meg mi nem.. hát rá kellett jönni.. a kettő tével túrázgatás.. elég drága dolog...
a 4t nél meg a szervizben hagyod ott a lét..
de ha van lé.. akkor mindegy is.. ha meg nix.. akkor ne is kezdjen bele az ember...
a hat100 óra.. az simán megbontás nélkül..de akár a 800 is..
a legutóbbi k5 sx 525 kb 400-500 órával vehettem..egyből blokk szét .. egy gyűrűsort és egy ft csapágyat cseréltem benne.. semmi mást..
én kb üzemóra számláló alapján..ezek után még megtettem vele.. 200-250et..aztán az januárban aszelepeket kicseréltem..de csak azért mert a polcon voltak mr az úlyak.. amúgy azt sem kellet volna benn!
ja a régi 95% szelepek eladók..sem beverődés sem elvékonyodott szeleptányér..sme nyúlása nix nekik!
ugyhogy kb vagy 700-800 üzórával adtam el egy igaz cukrásznak.. de a lelkére kötöttem hogy olajcsere 50l iter benya után.. és megszűrőt mindég figyelni.. azóta az a srác is csak megy vel..és megy vele..mjad nemsoká szelepet kell néznetni neki..de kb ennnyi..
természetessen.. ez nem feltétlen mindegyik ilyen ktmre igaz...
de ha odafigyelés van..akkor ezek a gépek...
ez a quplung hang..na ez ami a rfs blokkos(2000-2007exc sx )ktm egyik nagyon jellegzetes és gyári hangja...
ha ez nem eősödik akkor nem kell vele foglalkozni.. bár le lehet szedni nem túl sokm unkával a kuplung oldali deknit.. és megyőződni a kupli állapotáról..de kb95% hogy a tiéd is csak a gyári hangot adja...persze ha ez erősödött vagyx változot akkor azért megérdemes megnézni.. ha nem akkor meg ...tudomásul kell csak venni ..ez egy ktm
Van egy KTM SX 250 es motorom és ki csapja a gyertyàt àllandoan!
Mi lehet a baja miért csinàlja?
Aki tud segitsen!
Elöre is köszönöm!
de az tény hogy ezek a kis berregők máshogy tolják az adrenalint mint a régi lomok
arra való a drz és társai
Szóval sok múlik az előző tulajokon is! Ha rendesen van szervizelve akkor simán valós lehet az 500 üzemóra is! De gondoljunk bele, hány helyen bízunk meg ismeretlenben Mo-on? Hogy amit állít az valós!
Esetleg 2009-es BETA 525-ös blokkal?(Ua mint a régi ktm blokk)...
ha szart veszel arra sokat kell költeni, ha jót akkor arra kevesebbet
egy lestrapált drz-re is lehet önteni a pénzt
ktm helyett elgondolkoznék a sherco-n is elég problémás(lassú) az alkatrészbeszerzés de a ktm-husa-husky áraihoz képest sokkal olcsóbbak az alkatrészek és maga a gép is jóval olcsóbb
amúgy még mindig forog egy kicsit a gondolatom a drz-husky cserén ha érdekel írj mailt aztán beszélünk róla
MINDkettővel LEHET baszni...csak NEM egyforma PÉZÉR...és MINŐSÉGÉRT...
HA sajnálod a PÉZT akkor maraggy a DÉJJERZÉNÉL...abba se olajjat se SEMMIT nem kell cserélni...ugye...
Valakinek nincs véletlen egy rossz kipufogódobja EXC 125 '03 hoz? A perforált csőre, és az összekötőcsőre lenne szükségem...