http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_supermoto-8331857 Volt már dolgod ilyennel, másik fejidomot és sárvédőt mennyire lehet macerás rávariálni?
nemmind1 mennyit ment a hengerfejtömítéssel a motor? :D 1x rálett húzva a hengerfej, deformálódott tschüss.. :D jézusisten.. olyan vagy mint a körtisz :D biznicmen
vagy 1 1986 os 250 es feketekarbonos exc is jobb nem? vagy ajánlanád még a 625 smc t ami sokkal de sokkal jobb mint a mezei paraszt lc4 :D de akár a haverod 660 smc je is jólehet még nem? :D
Eladóak a képen látható cuccok, posta oké:
1. Új M-es Fox Bomber kesztyű 15500 helyett 7500 ft.
2. A képen látható idomok a képen az ár.
3. Új JTF1901 14es első lánckerék 2500 ft, új hátsó JTR897 45ös 4500 ft szinte összes KTM-Husaberghez.
4. A képen látható tömítések:
1. 450 EXC-SX hengertalp tömítés használt 1000 ft
2. 450 EXC-SX hengerfej tömítés használt 2500 ft
3. 400 EXC-SX hengerfej tömítés Új Prox 4000 ft.
4. 4 db szelepszárszimering 2400 ft
5. Többi apró tömítés és o gyűrűk 3000 ft.
Jóval kényelmeseb az ülésük mint az EXC-nek, puhább is és szélesebb is.
Ezeken a gépeken 200-300 kilométer simán bírható.
Az SC625 SM szettel szárazon 123kg, SXC 131, a 690 esetében 149.
és ezeknek milyen kényelmes az ülése?
a kényelem is fontos, azt mondja az exc ülése olyan mint amikor az öreganyja falócáján ülne ami nem is jár nagyon messze az igazságtól
160kiló lehet a 640es is avval haver sokat mászkált terepen
Arra teljesen jó, bár mondom én inkább egy SXC vagy SC-t vennék.
Nálam a súly nagyon szempont ha terepre kitévedek még akkor is ha nem extrém helyekre járok vele.
És a 690 nem arról híres hogy könnyű lenne, 160kg megtankolt állapotban ami nagyon nem való terepre.
olyan embernek kellene akinek kb 50% városban téblábolás 40% tanyára meg pecázni mászkálás a maradék meg néha egy erdélyi kis endúrózás minimális szopással(ahol mondjuk egy xt-xl600is elmegy még egy kis hátonpörgéssel)
eddig ez a 690 a befutó ha kényelmes hosszútávon és nem idegbeteg
Én ennek a 690nek az SMC változatával mentem.
Terepre nehéz nem is kicsikét, kényelmesnek kényelmesebb mint az EXC de, pár szívatósabb hely után könyörögnél az EXC-ért.
Robbanékonyságra nem valami nagy szám, főleg 4500-5000 alatt nekem csalódás volt még a régebbi LC4 típushoz is.
Az EXC-ről meg ne is beszéljünk, terepre ha nem üzemórást szeretnél akkor inkább egy SXC vagy SC.
ESEMMCÉ...hathuszonÖT...meg ESSCÉ...SUPERKÁMMP...kontra HATNEGYVEN...meg EJJIKSZCÉ...
MÉG az ÉVEN nekifussunk...NEM merem megsaccolni HÁNYSZOR...
NADE...ismétlés a TUDÁS atyja...bár EDDIG még a SÚJJÁN és az ÜLÉSSÉN kívül SOK mindent NEM tudtunk meg....
Eladóak a képen látható cuccok, posta oké:
1. Új M-es Fox Bomber kesztyű 15500 helyett 7500 ft.
2. A képen látható idomok a képen az ár.
3. Új JTF1901 14es első lánckerék 2500 ft, új hátsó JTR897 45ös 4500 ft szinte összes KTM-Husaberghez.
4. A képen látható tömítések:
1. 450 EXC-SX hengertalp tömítés használt 1000 ft
2. 450 EXC-SX hengerfej tömítés használt 2500 ft
3. 400 EXC-SX hengerfej tömítés Új Prox 4000 ft.
4. 4 db szelepszárszimering 2400 ft
5. Többi apró tömítés és o gyűrűk 3000 ft.
Ezeken a gépeken 200-300 kilométer simán bírható.
Az SC625 SM szettel szárazon 123kg, SXC 131, a 690 esetében 149.
a kényelem is fontos, azt mondja az exc ülése olyan mint amikor az öreganyja falócáján ülne ami nem is jár nagyon messze az igazságtól
160kiló lehet a 640es is avval haver sokat mászkált terepen
Nálam a súly nagyon szempont ha terepre kitévedek még akkor is ha nem extrém helyekre járok vele.
És a 690 nem arról híres hogy könnyű lenne, 160kg megtankolt állapotban ami nagyon nem való terepre.
eddig ez a 690 a befutó ha kényelmes hosszútávon és nem idegbeteg
Terepre nehéz nem is kicsikét, kényelmesnek kényelmesebb mint az EXC de, pár szívatósabb hely után könyörögnél az EXC-ért.
Robbanékonyságra nem valami nagy szám, főleg 4500-5000 alatt nekem csalódás volt még a régebbi LC4 típushoz is.
Az EXC-ről meg ne is beszéljünk, terepre ha nem üzemórást szeretnél akkor inkább egy SXC vagy SC.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_enduro-8041722
mennyire kényelmes egész nap ülni rajta?
mondjuk egy exc-hez képest
és mennyire "ideges-hirtelen" ismét az exc-hez képest
Illetve esetleg vkinek nincs elfekvőben gyári kipuffhoz?
Írj majd légyszi egy mailt Nekem.
deriandrasdrag@gmail.com
Köszi