Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok, nem tud valaki KTM 640 LC4-hez szürke blokkból bontott hengerfejet? az sem baj ha nincsennek benne szelepek és dekompresszor. csak működőképes legyen, még külön jó, hogyha beépítési garancia van rá. köszi :)
Csókolom .
Nem ez a téma.
Küldtem a minap egy E-milt odaért?
Csak akkor is annyira figyeltél, mint amennyire szoktál, és azzal voltál elfoglalva, hogy én mennyire vagyok flegma...a KTM-nek sok típusa van...az RFS blokk gyári dugója az ELKO, a 250 4T blokké például a Vertex. Olyannyira érdekes a dolog, hogy kapsz gyári Vertex dugót, és kapsz a Vertexnél is ebbe a típusba való dugót, ami nem ugyanaz mégse...sőt, az ára is más...
Pedig volt itt aki azt mondta hogy a vertex a gyari dugattyu
Érdekelne engem is hogy mennyiért adod.
Na more cigánygyerek.Ennyi megmondták itt már a többiek is hogy lövésed sincs a témáról csak mint egy éhes kutya várod hogy eléd dobjanak egy csontot hogy lerághasd.Öntögessed a motorexes flakonba a motul olajat te ágyú
Mennyi pénz?
olyan helyről ahonnan te úgysem tudod, szóval kár is beszélni róla
Én nem látok benne kivetnivalót!
Most ez micsoda? Reklám spot?
Sehol senkinek ilyen kipufogó csonk? 640-re
Te hol veszed?
Aham, most feldobtam 30-ért annyi reális érte.
Viszont a gumisnál ért némi meglepetés, amikor felrakattam az új gumikat. Üt a hátsó kerék , a régi guminál nem is érződött igazán, de a mostanival már átjön.
Sajnálom, mert direkt azért nem vettem meg a bóvli szart 100ért, mert úgy gondoltam ennyi pénzért már csak nem csalódhatok.
szíííjad csak a fütyiket
nem rossz ár de nekem egy ezressel olcsóbban hozták
a spray árát meg inkább idd el aztán kenegesd valami rissz-rossz olajjal ha nagyon csikorog a lánc
Innen szoktam vásárolni és a láncot Motul C3 Off Road spray-vel szoktam fújni!
ha jó helyről veszed a vx2 láncot olyan 16-17 ezer felé van, ennyiért szerintem kár szarozni másikkal
ja én ne kenegesd csak olajjal, arról leesik a homok a láncsprayhoz hozzáragad
Köszönöm a korrekt választ!
És mi van a gyűrű nélküli láncokkal, gondolok itt a DID 520MX Gold láncra, azok vajon mennyit bírnak?
a homok megeszi az izmosabb láncot is, nekem inkább a görgőket szokta nem a csapokat
néha nézd meg mennyit moccan a csapnál a szem és ha észrevehetően mozdul le kell dobni
ha spórolni akarsz akkor a hátsó lánckereket kivágatod lézerrel, ahol okosba tudnak vágni ott max 2000ft "jobb" vasból
5-6 ezrenként úgy is csere van, nekem a gyenge kis xr4en is úgy elkoptatta a homok a görgőket hogy már majdnem lepotyogtak
Magyarul már megint tök feleslegesen szóltál hozzá egy olyan témához, amihez lövésed sincs....
értelmezési problémáid vannak more! direkt úgy kezdtem h fogalmam nincs mivan benne és mi volt és le is szarom.. én 1 feltételezést írtam hogy mi lenne ha a ktm bejelentené ezeket a dolgokat.. de látom nem jutott el... :) ha a kicsi motorexes flakonodba öntenék motul v bármilyen olajat és nem lenne illata v bár mi megkülönböztető ismérve ÉLETEDBE nemjönnél rá h az nem az.. na ügy lezárva!
Van idomszettem 2005 ös gyári nem utángyártott az első sárvédő és a tankidomok új még zacsiban a hátsó sárvédő szinte új karcmentes. Csak egyben 30e.
Helló urak!
Itt KTM fórumon még új vagyok, van egy EXC 300-asom, egy 96, vagy 97-es, arra kellene nekem egy fesszabályzó. Ha volna valakinek, akár használt, akár új, jelezze már felém.
Előre is köszönöm...
Leszállt a nagy csőrű pelikán.