sziasztok, nem tud valaki KTM 640 LC4-hez szürke blokkból bontott hengerfejet? az sem baj ha nincsennek benne szelepek és dekompresszor. csak működőképes legyen, még külön jó, hogyha beépítési garancia van rá. köszi :)
Csak akkor is annyira figyeltél, mint amennyire szoktál, és azzal voltál elfoglalva, hogy én mennyire vagyok flegma...a KTM-nek sok típusa van...az RFS blokk gyári dugója az ELKO, a 250 4T blokké például a Vertex. Olyannyira érdekes a dolog, hogy kapsz gyári Vertex dugót, és kapsz a Vertexnél is ebbe a típusba való dugót, ami nem ugyanaz mégse...sőt, az ára is más...
Na more cigánygyerek.Ennyi megmondták itt már a többiek is hogy lövésed sincs a témáról csak mint egy éhes kutya várod hogy eléd dobjanak egy csontot hogy lerághasd.Öntögessed a motorexes flakonba a motul olajat te ágyú
Aham, most feldobtam 30-ért annyi reális érte.
Viszont a gumisnál ért némi meglepetés, amikor felrakattam az új gumikat. Üt a hátsó kerék , a régi guminál nem is érződött igazán, de a mostanival már átjön.
Sajnálom, mert direkt azért nem vettem meg a bóvli szart 100ért, mert úgy gondoltam ennyi pénzért már csak nem csalódhatok.
ha jó helyről veszed a vx2 láncot olyan 16-17 ezer felé van, ennyiért szerintem kár szarozni másikkal
ja én ne kenegesd csak olajjal, arról leesik a homok a láncsprayhoz hozzáragad
a homok megeszi az izmosabb láncot is, nekem inkább a görgőket szokta nem a csapokat
néha nézd meg mennyit moccan a csapnál a szem és ha észrevehetően mozdul le kell dobni
ha spórolni akarsz akkor a hátsó lánckereket kivágatod lézerrel, ahol okosba tudnak vágni ott max 2000ft "jobb" vasból
5-6 ezrenként úgy is csere van, nekem a gyenge kis xr4en is úgy elkoptatta a homok a görgőket hogy már majdnem lepotyogtak
értelmezési problémáid vannak more! direkt úgy kezdtem h fogalmam nincs mivan benne és mi volt és le is szarom.. én 1 feltételezést írtam hogy mi lenne ha a ktm bejelentené ezeket a dolgokat.. de látom nem jutott el... :) ha a kicsi motorexes flakonodba öntenék motul v bármilyen olajat és nem lenne illata v bár mi megkülönböztető ismérve ÉLETEDBE nemjönnél rá h az nem az.. na ügy lezárva!
Helló urak!
Itt KTM fórumon még új vagyok, van egy EXC 300-asom, egy 96, vagy 97-es, arra kellene nekem egy fesszabályzó. Ha volna valakinek, akár használt, akár új, jelezze már felém.
Előre is köszönöm...
Nem ez a téma.
Küldtem a minap egy E-milt odaért?
Viszont a gumisnál ért némi meglepetés, amikor felrakattam az új gumikat. Üt a hátsó kerék , a régi guminál nem is érződött igazán, de a mostanival már átjön.
Sajnálom, mert direkt azért nem vettem meg a bóvli szart 100ért, mert úgy gondoltam ennyi pénzért már csak nem csalódhatok.
a spray árát meg inkább idd el aztán kenegesd valami rissz-rossz olajjal ha nagyon csikorog a lánc
ja én ne kenegesd csak olajjal, arról leesik a homok a láncsprayhoz hozzáragad
És mi van a gyűrű nélküli láncokkal, gondolok itt a DID 520MX Gold láncra, azok vajon mennyit bírnak?
néha nézd meg mennyit moccan a csapnál a szem és ha észrevehetően mozdul le kell dobni
ha spórolni akarsz akkor a hátsó lánckereket kivágatod lézerrel, ahol okosba tudnak vágni ott max 2000ft "jobb" vasból
5-6 ezrenként úgy is csere van, nekem a gyenge kis xr4en is úgy elkoptatta a homok a görgőket hogy már majdnem lepotyogtak
Itt KTM fórumon még új vagyok, van egy EXC 300-asom, egy 96, vagy 97-es, arra kellene nekem egy fesszabályzó. Ha volna valakinek, akár használt, akár új, jelezze már felém.
Előre is köszönöm...