Hy-ökör voltam!jára pont! Rákérddztem ma telon az illetékesre és 640-es volt prestige...10éve volt,feledékeny vén fasz vagyok:) de beismerem ha TÉVEDEK!még RAGYIEM "kolegának„ is igazt kelllll adnom,ebben a témában CSAK:)ámmen :)
AZ alvázszámból is csak az derül ki hogy SUPERMOTO,ENDURO,ADVENTURE stb...külön ALtipus megjelölés nincs...ha jól tudom...
PL a KILENCÖTVENNÉL sincs SEMMI megkülönböztető KARAKTER hogy csak a SIMA SM...vagy az R-es...
Te is tudod hogy nem volt csak mostmár annyira bennevagy hogy nem akarsz kihátrálni az igazadból.Törődj bele nincs ilyen és kész.Én is végignéztem egy rakat oldalt és csak 640prestige-ről írnak képek sincsenek 660prestige-ről.Olyan lehet ez mint a 950 Superduke.Azthiszed hogy van de mégsincs
2006-os évjáratokon még biztos nem mert nekem sima imbuszfejü van mint amit küldtem cikkszám alapján.Lehet a 07-es 525-ön az van nemtudom de a többi 525-ön sima imbusz fejű.
Nah mivel én voltam "hülyének nézve" többek által
660 SMC Prestige volt az a vas...nem átmatricázott mokolt valami,100 db-os limitált szériábol való az Osztrák gondolom eladott darabszám után tolta a kereskedőknek.....igy került Ócsára a Norbiékhoz......ez van nagyokosok....akinek nem inge nem veszi magára a Ktéjjjjjjjjjjjjjjemnek meg már ugyis mind 1 mindenbe beleköt a szarházi kár rá még a "szó" is
Csámcsogjatok vitázzatok létezett E-vagy sem engem nem hat meg
Az az alsó leeresztő csavar, már vagy 2006 óta Torx és hatlapfej kombinációja. Próbáld meg megfelelő szerszámmal megütni 2-3-szor, illetve üzem meleg motornál. Ha semmi, akkor vágó...és az új csavart ne tépd agyon, és zsírozd/olajozd be a menetet, mikor összerakod.
nem szokta a nép kitakarítani a belső kulcsnyílást
és így nem megy bele a fej annyira amennyire kellene
de persze a meghúzás is 10x akkora mint kellene, nem volt még olyan motorom amin ne lett volna szarrá tépve a leeresztő
pl a yamahán akkorát roppant hogy azt hittem a blokkot téptem széjjel
Az az alsó leeresztő csavar egy sima imbuszfejű csavar semmilyen hatlapfej meg torx nincs.Gondolom valaki jól megtépte aztán már elforog benne minden.Egy nagyobb méretű torxfejet bele kell ütni és ha kijön kicserélni a csavart.
Ez a cikkszáma:59038014000 PLUG M16X1,5
A hat lap fejű része is el van nyalva? mert ha igen akkor van erre egy nagyon jó szerszám kitalálva a VÁGÓ :D és egy új csavar kombinációjával orvosolható ez a bökkenő!
NE dadogj...nyugottan ÍRJ...NE idegből...így is IDEGRoncs vagy...
NEKED ha a MINIRIGÁRA ragasztanék egy KÁTÉJJEM matricát ARRA is asszinnéd hogy a MINI ADVENNCSÖRR...aztán szaladnál ÓCSÁRA hogy ÁTBASZTAK...mert nincs rajta a PRESZTÍZZS felirat:)
ez igy pont jó:)de téged fogunk bé a szekér elé mint eby nagy marhát,hogy ne logjunk ki a vidéki "filingből„ :) KTM-ed már ucsins :) elvitte a devizahiteled,meg lassan a sátradat is viszi a bank :) minek bejáratát mi dig lebebteti a szél...mint pofádat:)
PL a KILENCÖTVENNÉL sincs SEMMI megkülönböztető KARAKTER hogy csak a SIMA SM...vagy az R-es...
Köszi.
660 SMC Prestige volt az a vas...nem átmatricázott mokolt valami,100 db-os limitált szériábol való az Osztrák gondolom eladott darabszám után tolta a kereskedőknek.....igy került Ócsára a Norbiékhoz......ez van nagyokosok....akinek nem inge nem veszi magára a Ktéjjjjjjjjjjjjjjemnek meg már ugyis mind 1 mindenbe beleköt a szarházi kár rá még a "szó" is
Csámcsogjatok vitázzatok létezett E-vagy sem engem nem hat meg
és így nem megy bele a fej annyira amennyire kellene
de persze a meghúzás is 10x akkora mint kellene, nem volt még olyan motorom amin ne lett volna szarrá tépve a leeresztő
pl a yamahán akkorát roppant hogy azt hittem a blokkot téptem széjjel
Ez a cikkszáma:59038014000 PLUG M16X1,5
Ktm 525-be a 3 olaj leeresztő csavarból a középső, ami a blokk alján van alol nem birom kiszedni mert a kulcs megforog benne.
Mit lehet vele kezdeni?
NEKED ha a MINIRIGÁRA ragasztanék egy KÁTÉJJEM matricát ARRA is asszinnéd hogy a MINI ADVENNCSÖRR...aztán szaladnál ÓCSÁRA hogy ÁTBASZTAK...mert nincs rajta a PRESZTÍZZS felirat:)