Sziasztok!
Nem túl rég vettem egy 2007-es 525 exc-t fel kell újítanom a kérdésem annyi( csak Wössner jöhet szóba) ,hogy milyen dugót illetve hajtókart érdemes belerakni emelt kompressziós dugót erősített hajtókarral vagy normál dugó normál hajtókarral melyik bírja tovább ja és a gépet sm ként használnám közúton. Amíg nálam van nem szeretném többször szétszedni...
te tényleg 1 született byrom vagy...agyhalott pedofil faxfej:)küld ki anyát pénztkeresni...hogy csöves életed...motorod jobb legyen:)arra sötétfalván talán még elviszi valaki...rajtad a MARHÁN kivül:)de egy jó tanács ingyé..vegyé má neki mintás-vagy szines kaucsugveszkót:) faszfej az a csöves Pegaso..elvitt:Korzikára-Sziciliába-Etna-Vezuv-Pompei-Napoli....ahov
TE csöves...ha már AGYILAG zokni vagy akkor legalább csak a SZMÁJJLIKAT üssed...de a MŰSZAKI részébe NE menj bele...agyhalott...
Ez mijen HATHATVANAS prezzstízs te szopóÁLARC? KÖZE nincs a HATHATVANHOZ...meg mit ROTAXOZOL...kevered a ROTAkapával?
a KÉT blokknak SEMMI köze egymáshoz...mint ahogy neked a szereléshez..meg a TIPUSismerethez...
KÉTEZERNÉGYBEN már TÚL voltam szinte az ÖSSZES LC4 modellen...újjon-használtan...mikor te még csak LESTÉL mint KEZDŐ buzi a GŐZfürdőben...hogy mijjen MOTOR is ez? ROTAKAPA vagy KÁTÉJJEM...mikor ÉN vettem az ÚJ 525 EXC-t...2004ben...
ITT te vagy a LEGNAGYOBB PRESZTÍZSŰ HÜJJE...a HATHATVANAS PRESSZTÍZS csak jelenethed neked:)
ASSE tuggya hogy mijjen RENDEZVÉNYEN van...de azé világol mint TEHEN a góréban....
bocs abban igazad van hogy a 650-es karbis Rotax-blokos Pegaso Cube-ról /97 évj/-irtam,nem az XT-blokosról...mert ez 660-as,a rotax 650-es...igy kerek a töfténet,és ha jól emlékszem..10-év távlatából a KTM Perstige ami nekem volt 2004-ben,asszem gyárilag más volt mint a LC 4-es 640 es,mert az enyém asszem 660 volt,meg mintha a hengerfej lett volna más......de ne kövezz meg az 10éve volt........szerettem jómoci volt,de én hosszabb túrákat nyomok,arra nem alkalmas,bár Grosglochner -en nagyot mentek a helyi vagányok:)
Nem túl rég vettem egy 2007-es 525 exc-t fel kell újítanom a kérdésem annyi( csak Wössner jöhet szóba) ,hogy milyen dugót illetve hajtókart érdemes belerakni emelt kompressziós dugót erősített hajtókarral vagy normál dugó normál hajtókarral melyik bírja tovább ja és a gépet sm ként használnám közúton. Amíg nálam van nem szeretném többször szétszedni...