jah még 1 "okosság".......kébzeld...az Aprili-és a KTM...rokonlelkek a Rotax kapcsán jah ezt nem tudtad ingyé van az info
amiben több...tökösebb volt az Aprilia...a 660-ast megcsinálta 5-szeleppel nah nagyokos hogy is sikerált ez nekik?mert más nem vállalta be......pedig ez a szíve a BMW kis géjesnek is...4 szeleppel...meg a KTM-is 4 szelepes....és még 1 csemege 1 karbis a tied....a Pegán meg két Mikuni BST33-as volt.......és végig dupla leölő ezáltal+ az 5 szelep.....simán ment enduróként 170-180 at....mig a 660-as Prestige...átfúvókázva kb 70 pacira felhúzva-Leo dobbal alig alig 170-et......akkor most mivan?van még kérdésed...válaszolok pedóóóóóóóóóó
erre köcsög?
Tudod a Kapo azoknak a csúnya rendőrbácsiknak is van...akik rendszeressen szednek össze ovoda-iskola elöl mikor ÓCSKAVASADON a fütyikédet húzogatod pedó faszfej.........nem csak szarházi semitérőőőőőőő láncos kutya vagy
hanem 1 feledékeny barom is........tudod "kisfiam" 2004-ben vatta újként volt egy 660-supermotyo Prestige-em......de kinőtem még abban az évben de ez titok mert te előadtad okossan hogy akkor ne má még ktéjjem se létezett nem hogy 660-as Prestige http://www.vehibase.com/ktm-lc...
Hogy okulj te likas veder
Üdv. KTM exc 125 [USA] '99 A minap elszakadt a láncom és leverte a kuplungmunkahengert az első lánckerék előtt. Kiszakítva a blokkból egy csavart, a munkahengerből egy csavart, és a harmadikat tőbe beletörte. Esetleg biztos alkatrész forrást, vagy egyéb lehetőségeket tudnátok ajánlani?
Csak úgy vonja ki a talján a forgalomból ha kereskedő bélyegzője van az adásvételin és még kell 1 cmr nevő papír is amin a hazaszállítást végző cég adatai vannak, ja és 1000eur felett csak utalással fizetheted ki.
Miért ne adná? Kifizetni te ott helyben kifizeted, neked kell azon izgulni, hogy kapsz-e papírt, vagy sem. De majd mindjárt pontosítok, felhívok egy ismerőst, hordják be a kocsikat-motorokat 5 kamionnal. Múlt héten pont kint voltam velük, volt is szó erről, csak elfelejtettem.
Neki kell fussak még egyszer a dolgoknak mert 2000től szinte minden hibát kijavítottak, a csattogós váltót a kuplung lógását. Kérdés, hogy a 99.04 es már javitott vagy sem
A rendszer az, hogy a megvett motorkerékpár papírjait (okmányirodai papír nélkül) megkapod, hazahozod a motorral együtt és vissza kell küldened. Akkor küldik a kivonásról szóló papírt.
amiben több...tökösebb volt az Aprilia...a 660-ast megcsinálta 5-szeleppel nah nagyokos hogy is sikerált ez nekik?mert más nem vállalta be......pedig ez a szíve a BMW kis géjesnek is...4 szeleppel...meg a KTM-is 4 szelepes....és még 1 csemege 1 karbis a tied....a Pegán meg két Mikuni BST33-as volt.......és végig dupla leölő ezáltal+ az 5 szelep.....simán ment enduróként 170-180 at....mig a 660-as Prestige...átfúvókázva kb 70 pacira felhúzva-Leo dobbal alig alig 170-et......akkor most mivan?van még kérdésed...válaszolok pedóóóóóóóóóó
Tudod a Kapo azoknak a csúnya rendőrbácsiknak is van...akik rendszeressen szednek össze ovoda-iskola elöl mikor ÓCSKAVASADON a fütyikédet húzogatod pedó faszfej.........nem csak szarházi semitérőőőőőőő láncos kutya vagy
hanem 1 feledékeny barom is........tudod "kisfiam" 2004-ben vatta újként volt egy 660-supermotyo Prestige-em......de kinőtem még abban az évben de ez titok mert te előadtad okossan hogy akkor ne má még ktéjjem se létezett nem hogy 660-as Prestige http://www.vehibase.com/ktm-lc...
Hogy okulj te likas veder
a CMR egy NEMZETKÖZI FUVARLEVÉL...
De nem biztos hogy ÍGY van...
a SAJÁT fejedbe TEGYÉL rendet...mert ott aztán VAN KÁOSZ...HATALMAS...
JÓLVAN...menjél vissza a KASZTODBA....oszt ZÁRD magadra szépen a RÁCSOT...majd integetünk:)