igazad van Levi! a két moci más másban jobb! volt mindkettő,a pegával 1550km nyomtam le 1- seggel Napoli-ból haza,a KTM meg örülködni volt jó rövidebb távokon/szupermotyom volt/ én nem vagyok fanatikus márkafüggő,de a "rotakapákban-van élet„ ha viszont eldobsz 1 követ az kb 10 jappora esik:)
két székej megy az erdőbe.. az egyik láncfűrészt beinditja és levágja a másik karját..
emez megszólal..
-hély haver..mi vót ez...ez vicc vót..?
-hát haver nem ez nem vicc vót...
-hát még jó ..mert viccnek azért ez durva volna
Hát benzinbőőől Főleg,ha sok okos szereldéző mindenhez nyúlt már,gazdától a hortobágyi fejőnő-ig.Minden jó,százszor beállítva,átnézve stb mégis nem jól,aztán megy jó,de egyszercsak nem megy,keveset eszik amúgy baba,persze ,mert tolják Sok kifizetett semmi után tessék néha gondolkodni,nem hajat tépni Egy pici segítség,ha belefutnátok az eloxidált üzemanyag csapba.Nem eloxált tuning cuccra gondolni ám Takarítsd,gondozd,barátod lesz
ezeknél két féle kepp szokott működni..
vagy az anya lazit6ó meg és az az alátétnek nevezett chain tensioner(lánc feszitőcsavarnak ütköző mütymürütty) az egyik oldalt lejön...
amásik oldalt meg ..menetseen van rögzitve a tengejre(racelok úgy szokták csinálnihogy az anyát ráragasztják a tengejre.. és a másik oldalt a chain tensioner ben forgatja a tengelyt lazitás és húzáskor..
de ott semmi más nix...
olyan leeht hogy anniyra megfesziti a feszitővel hogy a másik oldalt teljessen hátratolja a tengelyt a nútba.. a fszitő csavra.. és akkor az megvezthet ..hogy nem akar kijönnni miközbe csak a csavar van odafeszitve a láncfeszitővel.. (előfordult már ilyen ha épp akkor a a lánc és egy idő után cska a nút nem elég hosszú.. és nekifesziti a paraszt ).. ha az sincs.. akkor ott biz valami össze van
Évjáratot nem tudom milyen, de itt a manuel hozzá.
131 oldalon van benne mindennek a csereideje amit versenyszerű használat mellett adnak meg. http://www.carlsalter.com/pdfs...
NEKED sikerült...SOKAGGYÁRA is...ELŐRE is. ..UTOLJÁRA is...