Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NE OKOSKOGGY csöves...mert UTÓLAG okosnak LENNI ojjan mintha ELŐRE vagy HÜJJE...

NEKED sikerült...SOKAGGYÁRA is...ELŐRE is. ..UTOLJÁRA is...
Mart villahidat nincs?
Jaaaa félre ovastam :-D nem vált be neked?
igazad van Levi! a két moci más másban jobb! volt mindkettő,a pegával 1550km nyomtam le 1- seggel Napoli-ból haza,a KTM meg örülködni volt jó rövidebb távokon/szupermotyom volt/ én nem vagyok fanatikus márkafüggő,de a "rotakapákban-van élet„ ha viszont eldobsz 1 követ az kb 10 jappora esik:)
Hogy hogy eladtad?
szia.már vettem egyszer én is ennyiért,de 30-ért tovább adnám.
Még jó hogy nem viccelt vele.....
A képet nem akarja betölteni :/ phds kormány befogóra gondoltam.
Kár, hogy 52 ezerért adják :/
HNAszóval...a MEZEJINYÚL(vagyis a TAPSIHAPSI) nem ENNYIRE hüjje...hogy IJJET kérdezzen KOMOJJAN...

NEM is tudom MIT hitt PÁR CSÖVinger... hogy a ROTAXblokk az a ROTAkapa?:)
két székej megy az erdőbe.. az egyik láncfűrészt beinditja és levágja a másik karját..
emez megszólal..
-hély haver..mi vót ez...ez vicc vót..?
-hát haver nem ez nem vicc vót...
-hát még jó ..mert viccnek azért ez durva volna
mÚarhahahaha
Hát benzinbőőől Főleg,ha sok okos szereldéző mindenhez nyúlt már,gazdától a hortobágyi fejőnő-ig.Minden jó,százszor beállítva,átnézve stb mégis nem jól,aztán megy jó,de egyszercsak nem megy,keveset eszik amúgy baba,persze ,mert tolják Sok kifizetett semmi után tessék néha gondolkodni,nem hajat tépni Egy pici segítség,ha belefutnátok az eloxidált üzemanyag csapba.Nem eloxált tuning cuccra gondolni ám Takarítsd,gondozd,barátod lesz
Várjuk KÁTÉJJEM válaszadását ,mert úgy látom ez az ő napja lesz.
Olyan normális kérdés volt mint ez a rögzítés!
Ja, hogy ma nem a "hülye kérdések" napja van?! Pedig tisztára azt hittem.
Ha nem is veszel motort, akkor eszik a legkevesebbet
ezeknél két féle kepp szokott működni..
vagy az anya lazit6ó meg és az az alátétnek nevezett chain tensioner(lánc feszitőcsavarnak ütköző mütymürütty) az egyik oldalt lejön...
amásik oldalt meg ..menetseen van rögzitve a tengejre(racelok úgy szokták csinálnihogy az anyát ráragasztják a tengejre.. és a másik oldalt a chain tensioner ben forgatja a tengelyt lazitás és húzáskor..

de ott semmi más nix...
olyan leeht hogy anniyra megfesziti a feszitővel hogy a másik oldalt teljessen hátratolja a tengelyt a nútba.. a fszitő csavra.. és akkor az megvezthet ..hogy nem akar kijönnni miközbe csak a csavar van odafeszitve a láncfeszitővel.. (előfordult már ilyen ha épp akkor a a lánc és egy idő után cska a nút nem elég hosszú.. és nekifesziti a paraszt ).. ha az sincs.. akkor ott biz valami össze van
Ezek most komoly kérdések voltak?
Mert ha igen lefordulok a székről itt helyben.
kevesebbet eszik. .de miből eszik kevesebbet
138/139 oldal üzemórák utáni ellenőrzés
Nem találtam meg hány óránként cserés a dugó és a hajtókar..
Igyvan! Igaz a felvetés! 05-ös Exc 250-re!
12literes túra tankomat cserélném le!
Évjáratot nem tudom milyen, de itt a manuel hozzá.
131 oldalon van benne mindennek a csereideje amit versenyszerű használat mellett adnak meg.
http://www.carlsalter.com/pdfs...