Én azt mondtam, hogy akkor biztosan az, ha te mondod....igaz, hogy az egy 2T motor, ez meg egy 4T, és abban a hajtókarról sem tudni, hogy volt-e cserélve, de akkor gagyi....ezért nincs értelme válaszolni, mert amíg xyz heti 4-5 dugót cserél, fúr hengert satöbbi, te már egyszer láttál ilyet, és szar a Vertex...legyen szar, vegyünk Wössnert...
A régi 625-ösömbe Wössner dugó került a cserekor, semmi gondom nem volt vele
A mostaniban a hajtókar Wössner, de ezzel még nem mentem olyan sokat hogy túl sok minden kiderüljön róla
Nekem a tapasztalatom pont a wossner-forditva, a vertex dugot dt be pl faragni kell hogy a hajtokarba beferjen illetve a vertex szerintem egy gyari masolat mig a wossner egy szebben megmunkalt valami. Legalabbis ez az en tapastalatom. Wiseco viszont talan a legjobb
egyszer kérdeztem miért políroztad fel a szivócsatornát akkor is ehez hasonló választ adtál.
köszöntem szépen elárultál mindent
Én is Vertex-et vennék, mert öntött, mint a gyári. Kovácsolt minek bele, ha ez is bírja?
A mostaniban a hajtókar Wössner, de ezzel még nem mentem olyan sokat hogy túl sok minden kiderüljön róla