KOSfej...magyarázd már EL még azt is hogy A BENZOIL szint emelésével hogyan..és ez a LÉNYEG hogy HOGYAN lehet TÖBB anyagot BEjuttatni...ÉRDEKELNE...
A MÁSIK...a RUGANYOS rugó...ezek SZERINT csak AZÉ gyárt a KÁTÉJJEM KÉTféle rugót hogy az EGYIK szar legyen...és LE lehessen CSERÉLNI a MÁSIKRA...meg mindenféle TÁKOLÁSSAL kisérletezni....magyarul már GYÁRILAG szar az EGÉSZ karburettó...igaze?
LÓFASZT...azt ha a GYÁRBA kitalálták hozzá akkor ANNAK működni kell az ÖSSZES gyári alkatrésszel...és BEÁLLÍTÁSSAL...ha AHHOZ a motorhoz VALÓ...jól NÉZTÜNK volna KI annak IDEJJÉN....és MOST is ha az ÚJJ motort egyből szerteszéjjel kellett volna hajjíngállni...mert GYÁRILAG ugye az NEM jó...
PERSZE ezeknél az agyongyötört,agyontákolt SZAROKNÁL már EZER másik baja is lehet...EZEKBE már rakhatod a TUNING rugót meg TŰt....meg a FARKADAT is...
Poliuretán (polyurethane) "rugalmas" ragasztója nincs valakinek elfekvőben? A Tech 8-as csizmám talpát ideje lenne lecserélni.. Webshopokban inkább a műanyaghoz való ragacsokat lehet kapni.
Ha nem sikerül sehogy megoldani, nekem van tuning OCEMP súberem amerikából + zari által javasolt tuning-rugó is kellhet. (a súberrel kapcs. olvass vissza, keress rá)
én salynos az elméleti dolgokba nem vagyok olyan lyártas mint a lyanó
de a gyakorlati részt azt vágom.. volt pár régebbi9 blokkoks ktm...igaz nem 450..hanm 520..525ök de karbi belővés szempontjából..nagyon hasonLÓ a téma..
ez a behorkanás tipikus 4t egy henger problem..
ez lyawít6ó több verzióban is...
de a fényképeden látszik az hogy.. a 2. fényképen ha megfigyeled.. van egy kék rugó...olyan kis elbúlyva.. szépen sunnyog...de ott van......
na az a rugó csinálja neked a gyorsító szivattyú befecskendezési" gyorsaságát".
ha az a rugó.. zőD lenne.. akkor az egy sxs-s rugó lenne..kb 2ezer forintos beruházás..és az a benzinszivattyú .. nem csak pislákolná a benyát gyorsításkor hanem belőné...!
na ekkor neked ilyne gázreakciós torpanásod .. hogy gurulgatsz egyesbe alapjárat közeli 2-3.. ezres fordszámon... odaérsze egy gödörhöz...és mikor azt mondod a motornak hogy ..
hély ugorgyad át ezt a gödröt...most(magyarul hirtelen rápatintod a gázt hogy ugorjon...
szóval ekkor a sima gyári kék rugóval ellátott gépek...a gázaas pillanatában ..a gázadás nagyságával egyenes arányban! torpan meg..
tehát minél hirtelenebből minél nagyobb az a gáz...annál nagyobb lesz a meglepetés hogy .. apám.. beleestem a gödörbe...ahelyett hogy átrepültem volna rajta....
a problem az ...
hogy ezekenek ekkor sokkal több benzin kellen hogy ugorlyanak...egyből alapról...de a kék(gyári rugó )az túl latymatag ..ezért a befecskendezett benzin.. kevés lesz...
lehet benyaszintet emelni...
lyawul6 azaz javulhat(eközben egyre hamarabb folyik ki a benya a karbiból a túlfolyón...)
lehet alapjárati benizint dúsitani javul6 a dolog..(miközben egyre nehezebben indul majd melegen!)
de az igazi megoldás ..az kettő..azaz 2 dolog kell..
mondjuk egy sx ...nyitott dob..!
de a fontosabb az hogy több benyát löjjön be elsőre az a gyorsító
ezt két féel képpen tudod megoldani..
ezt az sxs (2008 tól ezzel jönnek ki az úlyabb blokkos ktmeek.. illetve a bergek eleve ilyennel voltak már 2004 től!) zöld rugó veszel.. kettő azaz 2...1000 forintból..
vagy leügyeskeded azt a rugó..( ki kell szedni a tengelyt a karbiból.. és utána le tudod okossan! ügyeskedni azt a rugót... két finom kis fogóval .. kb..60..90 fokos szögben .. a rugófül kihajtást hamarabbra veszed, ez kb..3-5mm lesz...
visszarakod a helyére.. majd látod.. hogy apám.. ez tényleg többet lő be! és a torpanás jelentősen csökken.. sőt ha jól elkapod ..meg is szűnik.. úgy veszi majd a lapot alulról mint valami vadló
amivel még javithatod..
hangab féle valami tuning súbertű.. talán az is segít... ebben...
vagy
veszel rá 30ezeréer...bolyézen... tuning benyapumpát.. na az olyat tol be hogy ...behorpasztja a tankot is
a rugót azt a kéket.. azért nem célszerű túlfesziteni...
mert a gyorsitó által befecskendezett benzin mennyisége..össz mennisége az adott egy gázadásban...
tehát ha odahúzod a gázt.. mindegy hogy zöld kék vagy milyne a rugód.. az egy gázadásban belőtt bena..az ugyan anniy rugótól független..csak az idő ami idő alatt belövi.. az változik...
tehát.. ha nagyon nagyon erősre freszited a rugót.. a motor alul okés lesz egyből ahogy lecsavarod a gázt.. de a sima rugó..akár 2 seces késése a gyorsítási fázis kicsit későbbi részében erősiti a géped.. (mert ha megnézed... egy teljes gázadásnál a karbi..jó...3-5sec-ig is tolja be a benzint még a gyorsító által..mig az erősebb az a elején kicsit erősebben tolja majd be.. de hamarabb is leáll! az hamarabb is belövi hamarabb is elfogy a gyorsitó pumpa által adott mennyiség..!tehát egyből ugrik..de utána meg latymatagabb lesz-lehet a többi..gyorsitási fázis
ezért célszerű az optimumot eltalálni...(illetve ezt a tűvel még lehet korrigálni..)
de az a 3(de inkább az 4...)5mm előfeszítés a kék rugón.. az konkrétan .. nagyon nagyon jó reakció és utána is marad még benzin hogy gyorsitás.. 3.4.5 seces későbbi időszakába is marad belőle...
2 okból se jó...a benzingőz átmegy a műanyagon is, így nem nagyon ragad hozzá semmilyen ragasztó, illetve ami ragasztót belekensz a lyukba, azt szinte ki is fúrod. Nagyobbra meg nincs hely felfúrni...
A MÁSIK...a RUGANYOS rugó...ezek SZERINT csak AZÉ gyárt a KÁTÉJJEM KÉTféle rugót hogy az EGYIK szar legyen...és LE lehessen CSERÉLNI a MÁSIKRA...meg mindenféle TÁKOLÁSSAL kisérletezni....magyarul már GYÁRILAG szar az EGÉSZ karburettó...igaze?
LÓFASZT...azt ha a GYÁRBA kitalálták hozzá akkor ANNAK működni kell az ÖSSZES gyári alkatrésszel...és BEÁLLÍTÁSSAL...ha AHHOZ a motorhoz VALÓ...jól NÉZTÜNK volna KI annak IDEJJÉN....és MOST is ha az ÚJJ motort egyből szerteszéjjel kellett volna hajjíngállni...mert GYÁRILAG ugye az NEM jó...
PERSZE ezeknél az agyongyötört,agyontákolt SZAROKNÁL már EZER másik baja is lehet...EZEKBE már rakhatod a TUNING rugót meg TŰt....meg a FARKADAT is...
Kishapsi1@gmail.com
Köszi
de a gyakorlati részt azt vágom.. volt pár régebbi9 blokkoks ktm...igaz nem 450..hanm 520..525ök de karbi belővés szempontjából..nagyon hasonLÓ a téma..
ez a behorkanás tipikus 4t egy henger problem..
ez lyawít6ó több verzióban is...
de a fényképeden látszik az hogy.. a 2. fényképen ha megfigyeled.. van egy kék rugó...olyan kis elbúlyva.. szépen sunnyog...de ott van......
na az a rugó csinálja neked a gyorsító szivattyú befecskendezési" gyorsaságát".
ha az a rugó.. zőD lenne.. akkor az egy sxs-s rugó lenne..kb 2ezer forintos beruházás..és az a benzinszivattyú .. nem csak pislákolná a benyát gyorsításkor hanem belőné...!
na ekkor neked ilyne gázreakciós torpanásod .. hogy gurulgatsz egyesbe alapjárat közeli 2-3.. ezres fordszámon... odaérsze egy gödörhöz...és mikor azt mondod a motornak hogy ..
hély ugorgyad át ezt a gödröt...most(magyarul hirtelen rápatintod a gázt hogy ugorjon...
szóval ekkor a sima gyári kék rugóval ellátott gépek...a gázaas pillanatában ..a gázadás nagyságával egyenes arányban! torpan meg..
tehát minél hirtelenebből minél nagyobb az a gáz...annál nagyobb lesz a meglepetés hogy .. apám.. beleestem a gödörbe...ahelyett hogy átrepültem volna rajta....
a problem az ...
hogy ezekenek ekkor sokkal több benzin kellen hogy ugorlyanak...egyből alapról...de a kék(gyári rugó )az túl latymatag ..ezért a befecskendezett benzin.. kevés lesz...
lehet benyaszintet emelni...
lyawul6 azaz javulhat(eközben egyre hamarabb folyik ki a benya a karbiból a túlfolyón...)
lehet alapjárati benizint dúsitani javul6 a dolog..(miközben egyre nehezebben indul majd melegen!)
de az igazi megoldás ..az kettő..azaz 2 dolog kell..
mondjuk egy sx ...nyitott dob..!
de a fontosabb az hogy több benyát löjjön be elsőre az a gyorsító
ezt két féel képpen tudod megoldani..
ezt az sxs (2008 tól ezzel jönnek ki az úlyabb blokkos ktmeek.. illetve a bergek eleve ilyennel voltak már 2004 től!) zöld rugó veszel.. kettő azaz 2...1000 forintból..
vagy leügyeskeded azt a rugó..( ki kell szedni a tengelyt a karbiból.. és utána le tudod okossan! ügyeskedni azt a rugót... két finom kis fogóval .. kb..60..90 fokos szögben .. a rugófül kihajtást hamarabbra veszed, ez kb..3-5mm lesz...
visszarakod a helyére.. majd látod.. hogy apám.. ez tényleg többet lő be! és a torpanás jelentősen csökken.. sőt ha jól elkapod ..meg is szűnik.. úgy veszi majd a lapot alulról mint valami vadló
amivel még javithatod..
hangab féle valami tuning súbertű.. talán az is segít... ebben...
vagy
veszel rá 30ezeréer...bolyézen... tuning benyapumpát.. na az olyat tol be hogy ...behorpasztja a tankot is
a rugót azt a kéket.. azért nem célszerű túlfesziteni...
mert a gyorsitó által befecskendezett benzin mennyisége..össz mennisége az adott egy gázadásban...
tehát ha odahúzod a gázt.. mindegy hogy zöld kék vagy milyne a rugód.. az egy gázadásban belőtt bena..az ugyan anniy rugótól független..csak az idő ami idő alatt belövi.. az változik...
tehát.. ha nagyon nagyon erősre freszited a rugót.. a motor alul okés lesz egyből ahogy lecsavarod a gázt.. de a sima rugó..akár 2 seces késése a gyorsítási fázis kicsit későbbi részében erősiti a géped.. (mert ha megnézed... egy teljes gázadásnál a karbi..jó...3-5sec-ig is tolja be a benzint még a gyorsító által..mig az erősebb az a elején kicsit erősebben tolja majd be.. de hamarabb is leáll! az hamarabb is belövi hamarabb is elfogy a gyorsitó pumpa által adott mennyiség..!tehát egyből ugrik..de utána meg latymatagabb lesz-lehet a többi..gyorsitási fázis
ezért célszerű az optimumot eltalálni...(illetve ezt a tűvel még lehet korrigálni..)
de az a 3(de inkább az 4...)5mm előfeszítés a kék rugón.. az konkrétan .. nagyon nagyon jó reakció és utána is marad még benzin hogy gyorsitás.. 3.4.5 seces későbbi időszakába is marad belőle...
És te...te KI vagy..vagy MEKKORA...hogy megmondod KI mikor ÍR és MIT kinek...mire VÁLASZOL..min LÉP túl...te LÉPJÉL már TÚL ezen...SZÍNVONALgyuri...
te AZTÁN hozod a SZÍNVONALAT...ha VÉGIGFOSOD a lábadszárát...na akkor AZ egy szép SÁRGA SZÍN-vonal...de NEM az amit te ITT próbálsz ANNAK nevezni...