Sziasztok!
Egy haverommnak van egy 2001-es LC4 4o0-as gépe.
Az lenne a kérdésem, hogy a váltó és a "karter" olajzása, olaja az egyben van-e?
Vagy külön? És miet ajánlanátok?
KTM-be én is csak Motorexet tettem bele.
Ha még valami mást akkor az Motul lenne, igaz én szinte az összes mocimhoz ezt a két fajta olajat használtam, kivétel, chopper.
De attól még lehet jó hozzá más is.
olajcég
alig van olyan márkanév mögötti cég aki gyártja is az olajat
pl a castrol sem gyárt semmit, pedig egy ismert és elismert olajmárka, de közben csak egy kereskedő cég
Már nem azért de ha ennyire sztárolod az olajat meg ismered meg minden akkor minek kérdezted meg hogy bele öntheted e?Öntsd bele aztán ámen.Te motorod te olajad azt csinálsz vele amit akarsz.Bocs de nem ismerhetjük a világ összes olajcégét.Ha ennyire bízol benne minek kérdezel?Én Motorexet teszek bele mert az 100% hogy jó neki és egy olyan ember ajánlotta hogy azt tegyek bele aki minden nap ilyen szutykokat szerel.Nem tőle veszem az olajat.Nincs tudomásom róla hogy más olaj milyen tulajdonságokkal bír élesben nem papíron hanem használat során.A motorexet ismerem nekem tökéletesen bevált ezért csak ezt használok.
Szeretek én mindenkit, míg nem akaszkodik belém!
Zarival sincs semmi bajom még, a stílusát is szokni kell, legalább őszinte!
Ami zavar, hogy normális módon, számomra új témában teszek fel kérdést az itteniek tapasztalatára, véleményére kíváncsian. Attól, hogy ezekhez a dolgokhoz nem értek, nem vagyok korlátolt és bőven belátom, ha igazuk van. Sőt! Örülök, hogy tanulhatok apróságokat.
Tehát. Az építő jellegű kritikát véleményt megköszönöm mindenkinek, kivétel nélkül!
A többit meg úgysem olvasom el..
Zari, még infó, a gyártó elvileg Dél-Korea, ha jól silabizáltam ki a gugli alapján, nagyjából a Castrol és az Eni szintjén vannak a termékeik.
Olvastam, hogy Motorex elhunyt, olvastam, most Motul a király, ennek ellenére annyian használnak másféle olajat, gondoltam bekérdezek, mielőtt beleöntöm, vagy lánckenésre elhasználom az erdőn. Bár az sem zavar, de ha esetleg jó, miért pazaroljam el?
Képet pedig majd rakok fel, miután sikerül átbabrálnom, takarítanom. Úgy sem lesz szép, de sajna nem születtem bele a jóba, erre futotta, én ennek is örülök!
Ne molesztáljuk egymást uraim...Zari stílusa kissé pikírt,rébuszokban beszél néha és nehezen fordítható magyarra a mondanivalója,de szeressük őtet is!
Változatlanul azt mondom ha minősítés szerint megfelel akkor öntsed bele...
Kösz a fikát..
Ha olvastad, mit írtam, pont nem ezt vártam, de mind1.
Am API SJ, tehát a gépkönyv szerint túlteljesít( SG vagy SH az ajánlott..)
És hogy bővítsem az ismereteidet, nálunk ismert márkák a világ más tájain ismeretlenek, Ázsiában például az ENEOS és a ZIC a piacvezető márkák, de szerintem kár a szóért.
Szerintem ha 800km-enként lecseréled és mondjuk abszolút hobbi szinten használod nem kellene hogy baja legyen a motornak tőle! Mielőtt jönnének a vádak én csak Motult használok meg az Eninek a kifejezetten a terep motorokhoz fejlesztett változatát ami végül is az Agip csak más néven! Egy képet lökhetnél fel az új Ktm exc szerzeményedről!
Enyémbe biztos nem öntenék ilyen olajat.Min 10W-50-est használnék és olyan gyártót ami ismert.De öntsd lehet nem lesz baj tőle de mivan ha mégis?Ezt megkockáztatod párezer forintér?
Nincs gépkönyvem és most nincs is kedvem nekiállni guglizni hogy milyen teljesítményszintet kell tudni a kitudjamilyen évjáratú,kitudjamilyen köbcentis EXC-d kenőanyagának..amennyiben ez az olaj megfelel vagy túlteljesíti a motorod JASO szerinti besorolásást akkor mehet bele,kész,punktum.
Brutál kérdés, okos kerestetik!
Kaptam néhány liter ZIC MAHA 4T full szintetikus 10W40 JASO MA minősítésű olajat grátiszba...
Szabad-e ezt nekem önteni szerintetek z EXC-be mondjuk 800 km-re vagy inkább használjam el lánckenőnek a STIHL-hez?
Remélem jó kis vita lesz belőle, bár igazából értelmes válasz érdekelne ha lehet indoklással...
Garázsvásár :-)
Gyerünk pörögjünk mert még teli az akna alkatrészekkel...
Látom nem izgatott fel senkit ennyiért..
Legyen a kikiáltási ára akkor 13900,-
Gyári spoiler szett: 7730805410030D
Egy haverommnak van egy 2001-es LC4 4o0-as gépe.
Az lenne a kérdésem, hogy a váltó és a "karter" olajzása, olaja az egyben van-e?
Vagy külön? És miet ajánlanátok?